DISKUZE K ČLÁNKU Talentovaný Verstappen nemá rád stará auta a srovnávání - ani s těmi nejlepšími. Proč?

Max Verstappen nemá rád, když se ho někdo snaží srovnávat s jinými piloty, byť by šlo o ty největší velikány Formule 1. Nikterak ho nevzrušuje ani jízda se staršími vozy či motorkami, zálibu má spíše v těch současných.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Talentovaný Verstappen nemá rád stará auta a srovnávání - ani s těmi nejlepšími. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 02.02.2018 07:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 29.01.2018 22:33
Sice Maxíka příliš nemusím, ale váš názor (pidry,… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2018 15:21
já sem si říkal, že ty starý auta nemá rád hlavně… »
» pidro (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2018 14:08
Tuším že se tomu říká sebestřednost, »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Tvůj názor beru, protože si schopný rozumné diskuze 11 Já jsem fanoušek schumachera, o tom žádná, tak tam asi u mě nebude úplně realistický pohled na věc, ale co nadělám.
Ještě k té protekci - ono když se podíváš zpětně časem, tak v podstatě každý mistr světa nějakou měl a komisaři nad jeho činy přivírali oči a je jen otázkou toho komu fandíš jestli si to přiznáš či nikoliv. Ale to je právě to jádro problému, že z mého pohledu si tu protekci skoro každý musel nejprve zasloužit svým výkonem. Tohle maxík zkrátka neabsolvoval. Mě vadí ten trend, kdy se do F1 dostane smrkáč, který v podstatě nemá řidičák na normální auto a tváří se tak, že mu všichni musí zobat z ruky. On je v podstatě takový i stroll, ikdyž kolem něj ten humbuk není takový jako kolem verstapena. Víš, chápu, že ti ten schumacher leží trošku v žaludku, ale zkus se podívat kolikrát byl v "první kariéře" poražen týmovým kolegou v kvalifikaci. Zjistíš že 8x a to za 12 sezon. Myslíš, že tohle je dáno jenom protekcí? Takovouhle statistiku nemá žádný jiný pilot...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano, tak v tom se lišíme. A ne jenom v tom. Já chápu tvoje pocity z Maxe, protože mám podobné, ne-li stejné pocity. Jenom na rozdíl od tebe, nesdílím přesvědčení, že po určitých "zásluhách" v F1 mají někteří piloti nárok na takovou protekci. Zatímco jiní ten nárok nemají nikdy a někteří si na to ještě musí počkat. Těm, co ten nárok nemají nikdy, ( se pak říká nýmandi, dřeváci a podobně) a mají jen tu smůlu, že se v začátcích dostali k protečňákům a ti už měli svou protekci řádně ošéfovanou. Jakmile tyto protekčňáky začali ohrožovat (nebo se protekčňáci jen cítili ohroženi), byli vykopnuti a najmuti jiní začínající, nebo zkušenější nevýrazní. Já tohle neuznávám a proto tu píšu na plnou hubu nesouhlas. Možná, že Max jen dostal od papínka rady, jak tomuto předejít a začal se chovat stejně jako ostřílení protekčňáci. Já ho neobhajuji, jen srovnávám a vidím podobnosti, které mi vadí jak v případě Maxe, tak v případě Schumachera, nebo Senny, ale i jiných. Aby to nebylo jenom o těchto třech.

S tvým názorem na Sainze souhlasím. Proto, že mám podobné vnímání Irvina, nebo Barika ve srovnání se Schumacherem. I když mi je jasné, že ani jeden z těchto dvou neměl na to, aby Schumiho porážel. Jen si myslím, že ho mohli porazit (jednou, když by se zadařilo a dostali podporu od týmu). Něco jako v případě Nico Rosberga. Styl "buď Schumacher, (jméno lze nahradit jiným, třeba Senna), nebo nikdo", mi moc fér nepřipadá.
Sám vnímáš "lepší" kvality Maxových kolegů a přitom tolerance Senna stylu a jisté protěžování Maxe v týmu zapřičinní, jejich horší výsledky. Nemohly tyto skutečnosti mít stejný efekt v případě Schumacherových kolegů? Já vím, že tyhle pitomosti psal Jirka 1. Tak je odemne trochu nefér je vyvracet v diskuzi s tebou, když tvoje argumenty, (na rozdíl od většiny Schumiboys), nejsou povrchní a i když někdy nesouhlasím, tak tvoje názory vnímám. Ale napsal jsem to proto, aby byla evidentní podobnost, protože se pořád vracím ke svému původnímu názoru. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

89.111.77.XXX
tak to se lišíme hlavně v tom, jak se díváme na protekci. Pro mě to je odlišný přístup než k týmovému kolegovi v rámci týmu a odlišný přístup k jeho činům než u ostatních pilotů v rámci FIA. V obou případech je "nepochopitelně" protěžován. Když jsme diskutovali o podobnosti se "S" tak mi šlo hlavně o to, že tihle "S" museli nejprve v F1 něco dokázat, než se s nimi takto začalo zacházet, ale maxík má tento přístup od prvního závodu a pokud by měl sainz stejné podmínky (případně štěstí na výdrž auta) jako maxíček, tak si myslím, že ho zadupal do země. Sainz totiž dokáže jet i hlavou - určitě to není tak atraktivní jako Maxův styl buď mě pustí nebo bude rána - ale v konečném důsledku je pro mě sainz lepším pilotem. Stejně tak mě vychází ze srovnání lépe ricci než maxík a přesto je maxík u red bullu protěžován. Nechci popírat, že ten kluk má talent, ale myslím si, že by mu papíček mnohem víc pomohl, kdyby mu občes vlepil záhlavec a přinutil ho poslechnout názor dalších pilotů, než aby mu u FIA vyběhával pardony a na ostatní piloty si se synáčkem jenom mávali prostředníčkem....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Pro jumpmana:
Ono záleží, jak na to hledíme. Já si nemyslím, že by měl Max nějak výraznou proteci v porovnání s některými ostatními piloty. Hodně náš pohled ovlivňuje jméno a fakt, že je synem člověka, který F1 prošel. Ale já jsem přesvědčen, že kdyby neměl talent, nebyl dostatečně rychlý, tak ho do F1 nedostane ani jméno Ecclestone. Je to prostě zavádějící pohled.
Myslíš si, že třeba takový Hamilton, nebo Vettel měli menší protekci, než měl Max? Dnes fungují akademie týmů, které si vychovávají nadějné piloty. A pokud na to ten kluk má, tak dostane šanci velmi brzy. Osobně jsem zvědav na Michaelova synka. Tam cítíš též protekci? Nebo bude muset také dokázat, že jezdit umí?
V dnešní úzkostlivě sterilní F1 si nikdo nelajzne posadit dítě do superrychlého auta a poslat ho závodit, když si není stoprocentně jist, že to dítě na to má. A Max dokázal, že na to má. K dojmu protekce mnohé svádí jeho jméno. Ale odmysli si jméno a zjistíš, že šlo o podobně standardní cestu, jako v případě jiných. Jos Verstappen žádnou stáj nevlastnil, aby tam mohl posadit svého synka na úkor jiných, lepších. Maxíka si vybrali manažeři kvůli potenciálu, který v něm viděli, stejně tak jako Schumiho, či Sennu.
Tak že opakuji, pokud na to hledím pohledem Verstappen, Senna, Villeneuve, Hill byli protekční spratci svých slavnějších rodičů (strýců), pak vidím protekci. Pokud se ale nad tím trochu více zamyslíš, tak o protekci zas tolik mluvit nelze. (Pro mne je protekce to co jsem popsal výše. Otec, "majitel stáje," vezme svého synka na úkor někoho lepšího.) To, co se stalo v případě Maxe, je srovnatelné s "protekcí" u jiných pilotů včetně Senny a Schumachera.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Reakce je nahoře. Sem se už špatně píše.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
no a to je to s čím nemohu souhlasit. Ti es jak píšeš, museli nejprve něco dokázat, než se dopracovali ke statusu týmové jedničky a že jim lecos prošlo i u FIA, ale co dokázal tento panáček??? Vždyť ten měl protekci jako hrom už v první sezoně a dál se to jen stupňuje!!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
jumpmane, tohle podepisuji. A bylo toho ještě mnohem více i z věcí, kterými se příliš nechlubí. Kdysi jsem napsal, že se Schumacher vrátil do úplně jiné formule 1. A za tím si stojím. 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Šanci na zisk samozřejmě měl. Ale musel by třikrát zvítězit a Mika třikrát nebodovat, aby se na něho dotáhl. Což se sice stát mohlo, ale bylo to nepravděpodobné. Schumi ten titul tehdá neměl ve svých rukách. To je fakt který nevyvrátí ani Jirka 1 se svým fanatickým přístupem. Lepší rozdané karty měl Irvine a u Ferrari si toho byli dobře vědomi. Schumi se nějak zachoval, aby pak těžil z pomoci týmových dvojek. Irvinův následný odchod od Ferrari byl též důsledek událostí této sezóny. Ale nechci tu diskutovat o Schumacherovi. Téma je Max a já to rozšířil o názor, že je si s oběma eS více než podobný.
Tak by to chtělo pohlížet na něho, buď v intencích, ve kterých pohlížíte na Schumiho, nebo na Schumiho pohlížet stejně kriticky, jako na Maxe. O nic jiného mi nešlo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
pleteš se. Podívej se na schumacherův styl nájezdu do zatáčky - brzdí později a i během zatáčení a zadek dostává do smyku - tím trpí především zadní pneu.
Ono toho bylo víc - schumacher byl zvyklý hodně testovat aby pochopil auto, to už nemohl, byl zvyklý, že se mu stavělo vše namíru, ale standartizace co proběhla to už neumožňovala, navíc nikdo nemládne a to profesionální nasazení, které schumacher do F1 přinesl se v té době již stalo pro ostatní piloty standartem

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak já to bral tenkrát tak, že schumacher nechce závodit a byl sem dost "nasranej" protože pokud si to vybavuju dobře, tak pokud by schumacher nastoupil v belgii, tak měl ještě pořád šanci na zisk titulu, ale poté mu to už utíkalo. Irvine byl tenkrát hroznej, i ten salo byl často rychlejší...
ale tenkrát mu ten návrat překazil vážně doktor, protože tehdy byla nutná síla na brzdovej pedál kolem 150kg a to by údajně ta noha nemusela vydržet, tak ho tam nepustili.
Jediný co se potom mluvilo, tak že kdyby se v suzuce víc snažil, tak mohl porazit hakinena a tím přihrát titul irvinovi, ale i v tom závodě byl irvine totálně marnej a schumacher jezdil pár sekund za hakinenem a nejevil snahu o útok, ale největší řeči byly kvůli tomu, že byl ještě v suzuce v motohome mcl oslavovat hakinenuv titul, tak z toho to tenkrát vzešlo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak Schumacherův nápad si nevybavuji vůbec. Pamatuji si, že se psalo a mluvilo o Schumiho návratu. Pamatuji si na nějaké spekulace o tom, jakou roli Ferrari Schumimu přisoudí a pak už jen "výmluvu" na doktory. Tehdá jsem to ještě "výmluvě" ještě uvěřil. Ale když nenastoupil ani v Itálii a ani na Nurbugringu, zpětně jsem uvěřil, že šlo opravdu o výmluvy. Protože se začaly prosazovat názory, že Schumi nechce Ferrari, ani Irvinovi pomoci. Když už ty řeči začínaly oběma škodit, nastoupil Schumi v Malajsii a opravdu Irvinovi pomohl.
Ale máš pravdu v tom, že paměť nás trochu klame a i já si to nemusím pamatovat přesně. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak to jsme skoro stejně staří. Přesto tě viním z jednoduchosti tvých argumentů. To si jako představuješ, že Farrai nechtělo po 19cti letech titul jezdců? A že tlačili Schumiho, aby nejezdil? Opak je dle mého pravdou.
A těch 50 bodů je opět neskutečně jednoduchý pohled a nesmysl. Ani těch 50 bodů mu totiž nezaručovalo titul. To si laskavě uvědom, než začneš psát své nesmysly. Schumi by musel vyhrát všech pět zbývajících GP a zároveň by nesměl být Hakkinen druhý, respektive Irvine druhý. A to je podle mne kámen úrazu. Ferrari v půlce sezóny vsadilo vše na Irvina, který se úspěšně zapojil do boje o titul s Hakkinenem. A teď by museli vsadit vše znovu na Schumiho, kde byla minimální šance na úspěch a hrozil rozklad týmu. A nebo dál podporovat Irvina. Což podle mne zvolili. Jen potřebovali kvalitnější dvojku, která obere soupeře o nějaké body, což Salo nebyl. A pro tvoji informaci, před Belgií na Miku ztrácel 28b. a na Irvina 24b.
Hele nebaví mne tu psát, co jsem mockrát napsal a přesvědčovat fanatiky Schumachera o jeho nebožském původu. Článek je o Maxovi a já jsem k tomu původně napsal názor, že u Maxe vidím spoustu podobností se Schumacherem a Sennou. A diskuze s tebou mi ty podobnosti dále jen potvrdila. Dokonce i ty tvrdíš, že tým tlačil Schumiho, že MS odmítal pomáhat kolegovi. Zkrátka takovej protekční hajzlík. A co jiného jste zde psali o Maxovi? Já jen vnímám rozpor ve vašich názorech na Schumiho a na Maxe. Proto jsem reagoval.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Schumi byl zvyklý se opírat o přední gumy, o které zatáčel auto do zatáčky a jelikož to auto takto nebylo postavené, byl pomalý - měl svůj styl, který mu poradiil Fangio a ten po těch letech prostě nezměníš. Pravda, je, že Pirelky byly tehdy šunt a proti Bridgestone, s kterými jezdil předtím, to byl velký rozdíl. Bridgestonku mohl po celou dobu rasovat stejně, nějaké přehřátí a vychlazování u ní neexistovalo, prostě držela konstantní vlastnosti do svého ojetí. Na vodě v "nejdelším" závodě MS v Kanadě ukázal, že je stále rychlý - dokud trať neoschla, pak to šlo opět do hajzlu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak tam to nebylo jen o tom nedotáčivém autě, ale hlavně o pirelkách - schumacher potřeboval hodně využívat zadní pneumatiky, ale když se opřel do pirelek tak byly po dvou kolech na hadry a on byl nahranej...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
už si to taky můžu hůř pamatovat, ale mám pocit, že ten návrat v belgii byl schumacherův nápad, ale do kokpitu ho nepustil doktor + test FIA na rychlost opuštení vozu. Byly obavy, že by ta kost nemusela ještě vydržet sílu nutnou na sešlápnutí brzdového pedálu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Za pár dní mám 56 let, takže už cosi pamatuji a moje životní zkušenosti říkají jedno - tvrdit o něčem, co jsi nikdy nezažil a nebyl postaven před skutečné řešení, že bys to tak udělal, je nesmysl. Nejsi Schumi ani jsi nebyl na jeho místě a věř tomu, že současné bití v prsa jsou jen zbožným přáním. Doma tě nikdo do ničeho netlačí, takže si připadáš jako geroj, ale jakmile se dostaneš do pozice uvedených lidí, je vše jinak. Je to jedno, že když makáš jako barevnej, tak nakonec dostane větší peníze někdo jiný, který se jen vezl a navíc tě třeba vystrnadí z místa? Nevěřím tomu, že jsi tak svatej.

Pokud by Schumi naskočil na jeho oblíbeném okruhu do seriálu, měl stále možnost získat titul, měl ztrátu 24 bodů a možnost získat 50, což mu dávalo reálnou šanci na titul, protože Mclaren postihl bodový útlum. Takže si nemyslím, že se na to Schumi vykašlal, dávám větší váhu názoru, že za tím byli lékaři. Irvine nebyl looser, ale na rychlost Schumiho skutečně neměl a nedal by ho, ani kdyby byl místo Miky v McLarenu. Znovu - kolik utrpěl druhých míst za Schumim? Jezdil pravidelně v deseti sekundách za Schumim a přinášel pro Rudé double? Nějak si to nevybavuji... K Schumimu se nevybírali piloti, kteří by byli stejně nebo aspoň přibližně stejně rychlí. To by s ním jezdil Alonso nebo třeba Mika, což jaksi nebylo...

P.S.: Schumi nikdy nebyl přeceňovaný, toto tvrdili jen ti, kterým vadily jeho úspěchy na úkor jejich favoritů. Senna byl sice zmetek, ale ve své době byl nejrychlejší a považuji ho za jednoho z nejrychlejší napříč generacemi. A stejně tak Schumi - oko není mindža, oko vidělo, co s tím autem dokázal a jak dokázal zrychlit, když to bylo zapotřebí a auto drželo. A svádět to na auto je irelevazntní, jednak si ho sám pomáhal vyvíjet a poslední dvě sezóny už Ferrari nebylo nejrychlejší, Schumi si na začátku závodu udělal třeba 20 s náskok, ale ten už zůstal konstantní až do konce - ale toho si málokdo všiml...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Psaný text chápu velmi dobře. Lauda a Schumacher měli opravdu odlišné zranění. Jenom se nemůžu zbavit dojmu, který přerůstá v jistotu, že Laudovo uzdravování vyžadovalo mnohem více času, než Schumacherovo. Zlomeninu máš za pět týdnů vyléčenou plus pár dní rehabilitace. U sportovců trvá rehabilitace kratší dobu, než u nesportovců. Pořád mi vychází, že by měl být v Belgii v plné síle. Tak jaképak kecy o doléčení? V případě Laudy lze spekulovat, zda návrat neuspěchal. Ale rozhodně pro to, aby mohl závodit udělal maximum.
Věř, nebo ne, ale já bych udělal vše pro tým. Tedy i pro zisk titulu pro kolegu.

Situaci u Ferrari mi vysvětlovat nemusíš. Mám dost problémů vysvětlovat Tr Ferrari zdejším ignorantům. Ale pak je otázka, zda Irvine, dle tebe druhořadý nýmand, nebyl srovnatelný s přeceňovaným Schumacherem. Dle této sezóny se o tom dá vážně uvažovat. Do Schumiho nehody na tom byli bodově podobně a i v Anglii, pokud si to vybavuji správně, jeli za sebou. A když Ferrari ztratilo jedničku a začalo upřednostňovat Irvina, ten se okamžitě zapojil do boje o titul. Tak kde vidíš rozdíl mezi nýmandem a superrychlým Schumacherem? Já jenom v tom, že nýmand nesměl "superrychlíka" předjet, případně na něho musel před cílem počkat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Koukám, že máš problém s chápáním psaného textu. Lauda a Schumi - dvě naprosto odlišné nehody s odlišnými následky. Lauda trpěl na popáleniny a ne na zlomeniny končetin. Názor na to můžeme mít jaký chceme, ale skutečnost ví jen zúčastnění. Schumi Miku předjet nechtěl už kvůli tomu, aby jeho práce pro Ferrari nezúročil nějaký nýmand. Choval by ses stejně...

Psal jsem to zde už mnohokrát, že Schumi byl jedničkou v týmu a druhý pilot tam byl jen pro získávání podů do PK. To se vědělo, ví a vědět bude bez ohledu na to, co kdo kde napíše. Proto byli vybíráni piloti druhého sledu, kterým bylo jasné, jak to ve Ferrari chodí a byli spokojeni s příjmy a popularitou, které tam měli. A jestli si myslíš, že třeba u Medvědů Bottas je jiné kafe, tak si to mysli dál. Pokud chce mít tým MS v jezdcích, musí se chovat stejně - jasně určit jedničku a dvojku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
A jéje. Dost dezinformací,protože my Schumiboys víme přesně jak by všechno dopadlo, kdyby... 02
Nepleteš si náhodou neochotu k návratu Schumachera po zranění v Anglii s jeho váháním s návratem při zranění Massy? Tam se totiž vymlouval na nutnost doléčit zranění z pádu na motorce.
Ale zase jsi mi nahrál. Opět vidím další důvod k rozdílnému pohledu generací. Já pamatuji návrat Laudy po jeho nehodě v Německu. Tehdá se spekulovalo o tom, že nastoupí v zámořských GP a on všechny překvapil a objevil se už v Itálii. Jó tehdá jezdili opravdoví chlapi a ne slečinky jako v dobách Schumachera. U něho to bylo vždy přesně naopak. Mohl jet, ale odmítal.
Co tu zase blábolíš o tom, že Schumi mohl dát Irvinovi více jak 90 sec. v posledním závodě? Proč mu je tedy nedal? Stačilo Hakkinena předjet a Irvine měl titul. Spousta jeho týmových dvojek mu mnohokrát takto pomohla, aby u takových jako jsi ty sklidili jenom posměch a neuznání.
To jsou přesně věci o kterých píši výše. Kdy Senna styl přešel do F1 i v podobě zákulisních intrik a podrážení svých kamarádů a kolegů.
A nejlepší na tom všem je, že ty z toho vyvodíš závěr o nepřejících čecháčcích, jen proto, že ti někdo připomene horší stránku chování tvého Boha.
Zkus se zamyslet a posoudit, zda byl nepřející Schumacher, který odmítl pomoci svému kolegovi k titulu, nebo jsem nepřející já, když na tento fakt upozorňuji. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Jsi kapánek mimo mísu - v sezóně vyhrál sice 4x, ale jen díky tomu, že v prvním závodě měl Schumi problémy s bouchlou gumou, pak byl zraněný a k poslednímu vítězství mu Schumi musel pomoci, jinak by se nechytal. A pozor - v té době byly stále McLareny rychlejší, než Ferrari! Jinak moje paměť říká, že z hlediska doby hojení kosti byl papírově zdravý na Belgii, lékaři mu doporučili kvůli extrémnímu namáhání nohou důkladnou rehabilitaci, aby opět nedošlo k prasknutí kosti. Teoreticky mohl nastoupit v Belgii, ale rozhodl se řádně doléčit zranění. Toť oficiální zpráva v tisku, myslet a vytvářet konspirační teorie si můžeme jak chceme.
Ohledně Irvina - bylo mi jasné hned před Sepangem, že Irvinovi k titulu nepomůže - proč by to dělal? Odmakal si svoje ve Ferrari, přivedl tým tam, kde byl a slíznout smetanu měl někdo jiný? Udělal bys to? Jestli napíšeš ANO, tak ti nevěřím ani jedno z těch písmenek... A ohledně rychlosti v posledním závodě - Schumi dal v poklidu za Kimim Irvinovi 90 sekund s tím, že mu mohl dát ještě víc, kdyby Miku předjel. A podívej se na umístění Irvina v závodech, kde Schumi vyhrál - kolikrát byl za ním druhý? Za celou kariéru získal 6 druhých míst a 4 výhry, ve srovnatelných letech se Shumim u Ferrari kromě roku 1999 82 bodů. V jiných sezónách nevyhrál nic, i když u Jordanu a Jaguáru se to dalo čekat, ale ani ty tři roky u F před 99 nevyhrál jediný závod. abych nezapomněl - ty shodné body v GB nastaly jen díky Schumiho havárii, jinak by se odstup prohloubil. Takže dost dezinformací, jo?

Je zajímavé, že všichni odborníci na závodění, tedy lidé, co kdy závodili a uměli rozpoznat talent a schopnosti, nikdy rychlost Schumiho nezpochybnili. Jestli to také nebylo tím, že nebyli, na rozdíl od čecháčků, zaujatí... 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama