DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje
Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe říká, že si moc dobře uvědomují, jak velkou hrozbou pro ně bude letos McLaren, který přešel z pohonných jednotek Hondy k Renaultu. S vývojem svého vozu v poslední třetině sezóny 2017 je však spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
FantomasMan
08:33 12.01.2018 87.197.124.XXXMcLaren je určite hrozbou pre Williams. Už len preto lebo Williams zvolil cestu horších ale platiacich jazdcov. Ja mi to nevyčítam. Je to ich biznis model v F1. 2x20mil. USD na ulici nenájdete. Ale v súbojoch kolo na kolo s McLarenom to bude veľká nevýhoda. -
-
-
-
uzivatel001639
12:08 11.01.2018 89.111.77.XXX1s ???
Myslis, ze motor pro rok 2017 by ji dal???
Myslis, ze ji da ten pro rok 2018???-
-
Mike17
14:25 11.01.2018 185.149.130.XXXHmmm, jestli 50k dělá 1s, pak měl RB mezi Singapurem a Mexikem o 0,5s lepší šasi než Mercedes (Renault v tu donu udával ztrátu 25k). A kolik koní tedy ztrácel motor Renault, když ztrácel RB v posledních 2 závodech přes 0,5s na kolo s o 0,5s rychlejším šasi? Mně to vychází na 50k.
Pro jistotu: já to netvrdím, to je výpočet z tvých úvah.-
uzivatel001639
15:00 11.01.2018 89.111.77.XXXNo a pak prijde AMuS a odhaduje ztraty uplne jinak. Krasne na techto uvahach je to, ze jsou uplne o nicem, protoze za chvilku nam to muze kazdy ukazat, jak na tom skutecne je.
Jinak mi prijdou ztraty co uvadel AMuS realny, vychazi z toho, ze na konci sezony Mercedes, Ferrari maji vyborne sasi, RB primo spickove, Renault se zacina dost zvedat a dostal se za prvni trojku. Jedine co nesedi je McL.
Pokud by ale McL s Renaultem mel zrychlit o 1s a platily by ty odhady ztraty cca 50 koni, co se zde prezentuji, tak by McL musel v poslednich kvaldach bojovat o bednu, byt nekde mezi Mercedesem a RB. To se mi nezda, takze predpokladam, ze zrychli McL-Renault o cca 0,5s, coz odpovida tomu co rika AMuS. To pak take rika, ze McL ma sasi na urovni tovarniho Renaultu, lehce pred, tzn. 4.-5. misto. Pak by to v pripade posunu sasi FI a Williamsu znamenalo boj o 4.-7. misto . Takze pseimisticky to bude takto, optimisticky 3.-4. misto a realisticky nekde uprostred, 4.-5.??? -
Situs
15:29 11.01.2018 85.70.164.XXXKoukám ty tu už vlastně nic nepíšeš a jen se snažíš ostatním vysmívat, no posluž si, myslím si že přechodem na motory Renault tu sekundu k dobru získá, a že Honda na Renault ztrácí minimálně těch 50 koní, to si myslím taky. Jinak to že ke konci měl RedBull lepší šasi než Mercedes, tak to si myslím rozhodně-
Mike17
15:42 11.01.2018 185.149.130.XXXMyslím si, že příspěvků k f1 jsem tu napsal dost. Ale jo, dobře, máš pravdu. Omlouvám se, ten smailík jsem si mohl odpustit. Jen mne představa, že připouštíš ztrátu Renaultu 50k na konci sezony, rozesmála. Doteď jste tu tvrdili, že se Renault dotáhl a ztrácí 25k.
A stejně tak u šasi RB. Jo, nejlepší na konci ai měl, ale 0,5s????? To je fakt dost.-
-
Mike17
16:18 11.01.2018 185.149.130.XXXPromiň. Můžeš mi vysvětlit co je na tom mém příspěvku ze 14:25 zesměšňujícího??? Kromě toho smailíka? Konkrétně jaká část toho výpočtu?
A jak nenapsal? Napsal jsi doslova, že 50k ztráty u Hondy dělá 1s na kolo. Nebo ne? Abiteboul řekl, že se jejich motor dostal na ztrátu 25k na Mercedes. Jestli tomu rozumím a umím počítat, pak je to přesně polovina. Nebo ne? A protože jezdil v té době RB srovnatelné časy s Mercedesem (+-5s na závod), pak tedy podle tebe musel mít o 0,5s na kolo lepší šasi, když měl o 0,5s horší motor, ne? Nebo jak to mám chápat??? U Hondy 50k=1s a u Renaultu 25k=0,5s neplatí? U Renaultu mají koníky nějaký jiný význam?-
Situs
16:44 11.01.2018 85.70.164.XXXJá ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl sekundy lepší šasi než Mercedes? Ty se všemu divíš a vše zesměšňuješ, ale tím to končí. To je slabé A kdybys zase nevěděl kde co zesměšňuješ tak si ještě jednou přečti jakým způsobem tu komentuješ, třeba tě to trkne, a když ne, nech to bejt-
Mike17
17:06 11.01.2018 185.149.130.XXXA o slušném komentování a úctě k protivníkovi se mám učit od tebe ne?
Dobře, podle tebe měl RB o 0,5s lepší šasi než Mercedes. Podle mne je to výhradně u šasi docela dost velký náskok na f1, ale OK, beru. Tedy se dostáváme ke konci výpočtu. Pokud měl v posledních 2 závodech o 0,5s na kolo lepší šasi a ztrácel 0,5s na kolo, pak máme deficit výkonu 1s na kolo. Tedy tebou samotným vyčíslený na 50k. Už to chápeš? Není na tom nic zesměšňujícího, prosté sčítání a odčítání dvoumístných čísel.
A věř mi nebo ne, ten výsledek z tvých čísel mne pobavil. Omlouvám se, že mne to pobavilo, neberu všechno tak smrtelně vážně. Mám takový pocit, že výkon Renaultu je mi celkem u zádele a tyto úvahy mi o mém životě nerozhodují. Tedy jsou k pobavení.-
Situs
17:49 11.01.2018 85.70.164.XXXNa to že ti je Renault celkem u zádele se mu sakra věnuješ. Podle mě před navýšením výkonu Renaultu ztrácela Honda na Renault asi stejně jako Renault na Mercedes, čili nějakých 50 koní, což podle mě (záleží na typu tratě) atakuje sekundovou ztrátu. Ano, klidně se pobav jak si to můžu myslet, dopočítávej si že RedBull je teda o půl sekundy v šasi lepší, snaž se to zesměšňovat jenom proto že ti to nejde přes nos. Dříve rozhodovalo převážně šasi, a RedBull dokázal předčit i přes půl sekundy ostatní nesčetněkrát
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek