DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe říká, že si moc dobře uvědomují, jak velkou hrozbou pro ně bude letos McLaren, který přešel z pohonných jednotek Hondy k Renaultu. S vývojem svého vozu v poslední třetině sezóny 2017 je však spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 14.01.2018 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 14:37
Hlavně že tomu rozumíš ty Majku.To nám fakt stačí… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 16:44
Já ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 08:05
Myslím že Lowe je trochu mimo, McLaren pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Na první až třetí místo vidím Mercedes, Ferrari a RedBull, ti mají silné finanční a technické zázemí a jsou dlouhodobě schopní stavět slušná auta.

Na 4-6 místo bych viděl FI, které poslední sezony z minima dělá maximum, pak se tam podle mě musí posunout Renault (má na to rozpočet a zázemí) a vrátí se tam McLaren.

Byl bych rád, kdyby Williams dokázal tuto trojici rozšířit na čtveřici, ale jezdecky budou mít nejslabší a nejnezkušenější dvojici. A pokud jde o šasi, tak to v posledních dvou letech patřilo k nejhorším, letos se po létě trochu zvedli, ale pořád to stačilo jen na 5-6 vůz pokud jde o výkonnost, Renault byl v poslední třetině sezony silnější i se slabším motorem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Na to že ti je Renault celkem u zádele se mu sakra věnuješ. Podle mě před navýšením výkonu Renaultu ztrácela Honda na Renault asi stejně jako Renault na Mercedes, čili nějakých 50 koní, což podle mě (záleží na typu tratě) atakuje sekundovou ztrátu. Ano, klidně se pobav jak si to můžu myslet, dopočítávej si že RedBull je teda o půl sekundy v šasi lepší, snaž se to zesměšňovat jenom proto že ti to nejde přes nos. Dříve rozhodovalo převážně šasi, a RedBull dokázal předčit i přes půl sekundy ostatní nesčetněkrát 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A zkus se opravdu do té diskuse podívat a zhodnotit, kdo z nás dvou tu napsal víc invektiv proti tomu druhému. Třeba tě to trkne taky...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A o slušném komentování a úctě k protivníkovi se mám učit od tebe ne? 03
Dobře, podle tebe měl RB o 0,5s lepší šasi než Mercedes. Podle mne je to výhradně u šasi docela dost velký náskok na f1, ale OK, beru. Tedy se dostáváme ke konci výpočtu. Pokud měl v posledních 2 závodech o 0,5s na kolo lepší šasi a ztrácel 0,5s na kolo, pak máme deficit výkonu 1s na kolo. Tedy tebou samotným vyčíslený na 50k. Už to chápeš? Není na tom nic zesměšňujícího, prosté sčítání a odčítání dvoumístných čísel.
A věř mi nebo ne, ten výsledek z tvých čísel mne pobavil. Omlouvám se, že mne to pobavilo, neberu všechno tak smrtelně vážně. Mám takový pocit, že výkon Renaultu je mi celkem u zádele a tyto úvahy mi o mém životě nerozhodují. Tedy jsou k pobavení. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl sekundy lepší šasi než Mercedes? Ty se všemu divíš a vše zesměšňuješ, ale tím to končí. To je slabé 03 A kdybys zase nevěděl kde co zesměšňuješ tak si ještě jednou přečti jakým způsobem tu komentuješ, třeba tě to trkne, a když ne, nech to bejt 04

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň. Můžeš mi vysvětlit co je na tom mém příspěvku ze 14:25 zesměšňujícího??? Kromě toho smailíka? Konkrétně jaká část toho výpočtu?
A jak nenapsal? Napsal jsi doslova, že 50k ztráty u Hondy dělá 1s na kolo. Nebo ne? Abiteboul řekl, že se jejich motor dostal na ztrátu 25k na Mercedes. Jestli tomu rozumím a umím počítat, pak je to přesně polovina. Nebo ne? A protože jezdil v té době RB srovnatelné časy s Mercedesem (+-5s na závod), pak tedy podle tebe musel mít o 0,5s na kolo lepší šasi, když měl o 0,5s horší motor, ne? Nebo jak to mám chápat??? U Hondy 50k=1s a u Renaultu 25k=0,5s neplatí? U Renaultu mají koníky nějaký jiný význam?

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Aha, ono je to o smajlíku 12 No u tebe asi jo. Je fajn že tě rozesmívá co jsem ani nenapsal, a ještě mi píšeš co jsme doteď tvrdili, ani nevím koho do té skupiny počítáš. Věcně se už spolu asi těžko pobavíme, s takovým přístupem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím si, že příspěvků k f1 jsem tu napsal dost. Ale jo, dobře, máš pravdu. Omlouvám se, ten smailík jsem si mohl odpustit. Jen mne představa, že připouštíš ztrátu Renaultu 50k na konci sezony, rozesmála. Doteď jste tu tvrdili, že se Renault dotáhl a ztrácí 25k.
A stejně tak u šasi RB. Jo, nejlepší na konci ai měl, ale 0,5s????? To je fakt dost. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Koukám ty tu už vlastně nic nepíšeš a jen se snažíš ostatním vysmívat, no posluž si, myslím si že přechodem na motory Renault tu sekundu k dobru získá, a že Honda na Renault ztrácí minimálně těch 50 koní, to si myslím taky. Jinak to že ke konci měl RedBull lepší šasi než Mercedes, tak to si myslím rozhodně 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No hlavně když víš, kolik mi je let. 12
K Hondě neee, Williams se všemi možnými prostředky snaží dostat k Renaultu. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
No a pak prijde AMuS a odhaduje ztraty uplne jinak. Krasne na techto uvahach je to, ze jsou uplne o nicem, protoze za chvilku nam to muze kazdy ukazat, jak na tom skutecne je.
Jinak mi prijdou ztraty co uvadel AMuS realny, vychazi z toho, ze na konci sezony Mercedes, Ferrari maji vyborne sasi, RB primo spickove, Renault se zacina dost zvedat a dostal se za prvni trojku. Jedine co nesedi je McL.
Pokud by ale McL s Renaultem mel zrychlit o 1s a platily by ty odhady ztraty cca 50 koni, co se zde prezentuji, tak by McL musel v poslednich kvaldach bojovat o bednu, byt nekde mezi Mercedesem a RB. To se mi nezda, takze predpokladam, ze zrychli McL-Renault o cca 0,5s, coz odpovida tomu co rika AMuS. To pak take rika, ze McL ma sasi na urovni tovarniho Renaultu, lehce pred, tzn. 4.-5. misto. Pak by to v pripade posunu sasi FI a Williamsu znamenalo boj o 4.-7. misto 03. Takze pseimisticky to bude takto, optimisticky 3.-4. misto a realisticky nekde uprostred, 4.-5.??? 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hlavně že tomu rozumíš ty Majku.To nám fakt stačí. 11 Jo a vtipný to není, ač na tvůj věk asi v normě. 11

Vždyť ať Wiliams k tý Hondě jde.... 12 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmmm, jestli 50k dělá 1s, pak měl RB mezi Singapurem a Mexikem o 0,5s lepší šasi než Mercedes (Renault v tu donu udával ztrátu 25k). A kolik koní tedy ztrácel motor Renault, když ztrácel RB v posledních 2 závodech přes 0,5s na kolo s o 0,5s rychlejším šasi? Mně to vychází na 50k. 12
Pro jistotu: já to netvrdím, to je výpočet z tvých úvah. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Dle mého nelze McL a W srovnávat.
Přece s Williamsem byl McL celkem (když jim vydržel motor) vyrovnaný ikdyž měli motor MNOHEM slabší. O kolik? Reálně 80-100 koní?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jo, myslím že pro rok 2017 byl mezi Hondou a Renaultem sekunda rozdíl. Záleží samo na typu tratě. 50 koní tam podle mě bylo, navíc Honda je žrout, takže kde se muselo šetřit palivo tak tam to bylo znát ještě více.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
1s ??? 16 17 18
Myslis, ze motor pro rok 2017 by ji dal???
Myslis, ze ji da ten pro rok 2018???

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nevím zda rovnou budou bojovat o titul, to bude těžké a spíše ne, ale sekundu před Willimsem na většině tratí, to je podle mě celkem dost možné. Už teď byly na minimálně stejné úrovni a sekundu by motor Renault měl přihodit 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
01 11 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ten Lowe tomu vůbec nerozumí. Mclaren jede na titul, tedy bude o vteřinu na kolo před nimi. O nějakém soupeři se tedy bavit vůbec nedá. A mluvit o tom, že Honda vypadala na konci sezony celkem silně.... To už doslova pos... 12

+ 0 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama