F1 musí být pro sponzory atraktivnější, Abú Zabí ji nedělá dobrou reklamu, říká Horner

PH, 5. ledna 2018, 12:15 Google+

Formule 1 se podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera musí více snažit, aby zlepšila svou show a byla atraktivnější pro sponzory. Všímá si spousty volného místa na monopostech soupeřů, což podle něj dokládá náročnost současné situace.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 05.01. 18:37) Napište svůj názor
Max Verstappen vpředu po startu Velké ceny Mexika

Max Verstappen vpředu po startu Velké ceny Mexika | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Noví majitelé ze společnosti Liberty Media mají zájem využívat další oblasti, které by přinesly pro partnery vyšší hodnotu. Zatím se soustředí se na digitální výstup, který F1 poskytuje, ale jsou také ochotni přistoupit k ráznějším krokům, jako je změna technický pravidel či rozdělování příjmů.

Podle Hornera je velmi účinným způsobem zlepšení toho, co se děje na samotné trati: "Abyste přitáhli sponzory, musíte mít atraktivní produkt. Dokud ho nemáte, tak nepřijdou. Máme hodně vozů s prázdným místem. My jsme dokázali přitáhnout značky díky tomu, co děláme mimo trať i na ní."

"F1 se už vůbec netěší tak plnému zdraví, jako tomu bylo před 20 lety, kdy týmy dosahovaly zisků. Stačí, když si porovnáte fotky jezdců z konce sezóny 1997 a 2017 a uvidíte, že se množství zainteresovaných společností hodně snížilo. Musíte vytvořit atraktivnější show pro přilákání sponzorů, kteří prostřednictvím F1 nabídnou ohromnou hodnotu," pokračuje šéf Red Bullu.

img-responsive

Velká cena Abú Zabí není podle Hornera pro F1 moc dobrou reklamou | foto: Sahara Force India

Ten se v názvu od 1. ledna chlubí novým titulárním sponzorem - společností Aston Martin. Je jeho situace z pohledu získávání peněz z F1 nyní náročnější než v roce 2009? "Ano, řekl bych, že to je teď těžší, protože je více z čeho vybírat, jak se svět vyvíjí," odpovídá Horner.

"Momentálně máme více platforem a produktů, což není fantastické. Závod jako Abú Zabí není pro F1 nejlepší reklamou. Jsme lepší, než jsme tam předvedli, F1 je lepší než to. OK, jde pouze o jednu kapitolu z 20, došlo i na skvělé závody, ale vždy se musíte učit," vybízí 44letý Brit.

Google+ Vytisknout

Diskuze: F1 musí být pro sponzory atraktivnější, Abú Zabí ji nedělá dobrou reklamu, říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 05.01.2018 18:37 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Valtteri Bottas na galavečeru FIA

Bottas letos musí bojovat s Hamiltonem o titul, vyzývá šéf Mercedesu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud