DISKUZE K ČLÁNKU

Mercedes se bude pohybovat na hraně spolehlivosti, kompromisy ve výkonu činit nehodlá

Zástupci Mercedesu uvádějí, že se u své pohonné jednotky budou vždy pohybovat na hraně spolehlivosti, i když letos vstoupí v platnost přísnější pravidla. Nehodlá jednoduše snižovat výkon kvůli prodloužení životnosti, to by podle jejich hlavního inženýra Phila Prewa bylo příliš jednoduché.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se bude pohybovat na hraně spolehlivosti, kompromisy ve výkonu činit nehodlá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 14.01.2018 20:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Je pravda, že po raném selhání jednotky Valeriho v loňském roce musel odjet celou sezónu se třemi ICE, takže si v tomhle ohledu Mercedes asi má proč věřit.
    Na druhou stranu je pravda, že nejspíše nemůžeme čekat velké zvraty v tom, že by někdo doplnil velkou trojku ve smyslu dlouhodobějšího ohrožení. McLaren a Renault se přiblíží, ale po celou sezónu je v okně ještě nevidím.
    S tímto vědomím si mohou klidně dovolit jednu penalizaci a být v klidu. 04 21 závodů bez zaváhání příští rok nikdo nedá, ani Mercedes. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Já pevně věřím, že jim konkurence zatopí a že bude hodně závodů, kde v okně bude hodně monopstů a to i na úkor spolehlivosti a odepsání jiných závodů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Budou to mít ale těžké. Mercedes letos stíhalo jen Ferrari a výjimečně Red Bull. Stálou spolehlivost na to mělo jen Ferrari. Mercedes k příští sezóně přistoupí stejně chladnokrevně, jako k té letošní. Navíc se poučili z letošní mizérie se šasí, tudíž i v tomto směru se asi vrátí silnější.
        Já také doufám v zajímavé závody, ale McLaren vidím jako překvapení na bedně, vítězství spíš jen se štěstím, jako Ricci v Baku. Red Bull by tam s rizikem měl být a Ferrari to snad nepodělá.
        Force India - těžko, Williams - ten bude rád, pokud bude stačit Haasu a Sauberu, tovární Renault - tam to je velká neznámá, ale třeba překvapí. Ještě si tak říkám, proč jsem zatím nezmínil Toro Rosso? 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jo souhlas,pokud bude některá konkurence v okně a je jasné že asi ne vždy, ale bude jich v daný závod více, tak to nebude mít Mercedes jednoduché.Ono bojovat proti 3 (MC,RB,FER) to už nepůjde jednoduše pokrýt.A když někdo nasadí nové motory a Mercedes bude mít třeba už motor 6 závodů starý, mohlo by to klapnout. Já rozhodně očekávám hodně zajímavou sezónu, pokud tedy Mercedes nebude mít nějaké VIP šásko.To by byl problém...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama