DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.01.2018 13:56 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    No a co z toho vlastne plyne pro McL?
    Renault si dela co chce, v zajmu svych potreb. TR mohlo dostavat konzervativni mod, ale nedostalo, ikdyz by ho potrebovalo, protoze melo velke problemy. Co pouceni, je z toho nejake? Odpoved je ze neni. I u pristiho motoru se situace s potrebou vetsiho chlazeni muze objevit a McL znam svym agresivnim pojetim sasi muze zaplakat jako TR, mozna i vice.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      To by bylo řečí kdyby STR dostalo konzervativní mód 18 Podle mě je pochopitelné že motor vyvíjí tovární tým především dle svých potřeb, to že to Renaultu uplně na konci nevyšlo je věc druhá. Ovšem nemyslím si že by RedBull či McLaren byly proti kdyby pro lepší motor se musely i trochu přizpůsobovat. Kdyby u nich končili tak by se jim do toho už asi také nechtělo, ale to proto že dál již spolupracovat a vrážet do toho many je méně produktivní tak či onak.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Nikdo by si toho konzervativniho modu nevsiml. Vykonovy posun stejne nebyl u TR zadny a na konci roku akorat diky tomu prisli o 6. misto. Takze misto toho aby jim Renault pomohl, tak jim vlastne uskodil (Nebyl to nahodou zamer). Akorat se medich propirala velka nespolehlivost motoru Renault. Takze proste spatny postup k zakaznikovi.
        Je videt, ze pece o zakaznika je spatna a akorat se potvrdilo to o cem se mluvilo. McL prejde z tovarni podpory do druhorade zazaknicke. Je jasne, ze Renault si vse dela pro svuj tovarni tym a proti tomu nelze nic namitat.
        Ve vysledku jde jen o 3 roky, na dele to nevidim. Jsem zvedav kdy odejde Mercedes a pak uz RB a McL budou moci v klidu bojovat o titul s jejich motory. Ze by rok 2021???

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vztahy mezi RB a Renaultem jsou imho pod bodem mrazu, "nespolupracují". RB s Renaultem skončí, proto Renault akceptoval příchod Mclarenu,Věří že tam nastane posun a že budou spolupracovat na mnohem užší bázi než s RB, který si jde svoji cestou.Vztahy jsou špatné , nefunguje to....a nepomáhají si.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu