DISKUZE K ČLÁNKU Přežila by F1 bez Ferrari? "Samozřejmě ano," tvrdí Horner. Odchod rivala si ale nepřeje

Šéf Red Bullu Christian Horner připouští, že by Formule 1 bez Ferrari určitě přežila, utrpěla by tím ale škodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přežila by F1 bez Ferrari? "Samozřejmě ano," tvrdí Horner. Odchod rivala si ale nepřeje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 24.12.2017 17:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 8 lidí) 20.12.2017 10:33
Co chce Ferrari : 1) 2 000 000 000 kč navíc… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 21.12.2017 07:42
Je zajímavé, že proti tomu bojuje i Mercedes, ale… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2017 11:36
Tak není problém, ať unifikace není, ale není… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ale ono to takhle funguje i v jiných sportech. Když přijel Bolt na Zlatou tretru do Vítkovic, dostal startovné o kterém se ostatním účastníkům ani nezdálo. Přitom o ty peníze byli ochuzeni ostatní startující a nikomu to nevadí. Přitom startovali na stejné trati a měli stejné podmínky. Až na ty prachy. A i v tom běhu někdo závodí s velkým rozpočtem a někdo s malým. A tady je to stejné. Na té Tretře ti pořadatelé taky vědí že Bolt jim naplní tribuny. A tohle oni oceňují. A je zajímavé, že nikomu nevadí rozdíly v platech pilotů. Alonso a Vandoorne jezdí za jeden tým, skončili v tabulce hned za sebou s minimálním rozdílem, přes to Ferdinando bere mnohonásobě víc než Stoffel. A proč tohle nikomu nevadí? Proč se tady neprosazuje rovnostářství? Protože se tady někteří uvzali že zrovna Ferrari to dostává nespravedlivě. Že to táhne s F1 po celou dobu její existence, že dotáhne do tribun mraky diváků, díky jimž jsou v F1 prachy, to se bere jako samozřejmost. Ale podle mě je tohle pitomost. Postavme F1 jako ryze sportovní disciplinu, bez komerčního podtextu a budeme mít sportovní podnik, který bude skomírat na nedostatek peněz, stejně jako ty ostatní doprovodné série. A pokud se Ferrari s Mercedesem trhne, mají šanci postavit dobrý seriál závodů nezatížený byrokracií soudruhů z FIA.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
A nemluvě o právu veta, které Ferrari má. LM už nemá kam ustoupit, i zachování současného stavu by bylo vnímáno jako jejich prohra. Myslím, že se dočkáme v rozhodovacím období (2020-21) velkého bengálu a dojde i na bojkoty velkých cen ze strany Ferrari a jejich vazalů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak není problém, ať unifikace není, ale není možné aby někdo závodil s rozpočtem 100 % a někdo z 20 %. A to se nebavím o sponzorech a penězích co si každý sežene sám, ale pouze o platbě od Ekláka či teď LM. Tam ať je to férovka, spravedlivě dle umístění. Co so kdo pak sežene mimo, jeho věc a klidně ať to utratí, ať si vezme půjčky, ale za závodění všem stejně, tedy přesněji dle umístění. No Ferrari bude proti, přece oni jsou F1. 03

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Všichni se pořá motáte kolem těch dvou miliard, ale tro je pouze jedna z podmínek Ferrari. Společně s Mercedesem chtějí zabránit unifikaci celé řady dílů v autech. F1 by měla být založena na kreativnosti konstruktérů, zatímco LM z toho chce udělat skoro Formuli Škoda. Pořád se tady omílá, že vozy vypadají skoro stejně a když proti tomu Ferrari a Mercedes vystoupí, jsou špatní.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

89.24.33.XXX
Pokud bude rozdelovani rovnomernejsi (idealne uplne rovnomerne), tak to jednoznacne prinese vetsi vyrovnanost a atraktivitu. A mozna se vynori nove tymy, ktere se casem stanou legendarnimi. Soucasny system je jen konzervaci stavajiciho rozlozeni sil.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Co chce Ferrari :
1) 2 000 000 000 kč navíc oproti ostatním
2) Závislost ostatních týmů na dodávkách motorů a dalších komponentů, t.j udržet si vůdčí roli v technice, aby ostatní byli "závislí"
3) Právo veta na cokoli
4) Odmitají "levnou" F1, rázem by byli jedni z mnoha a bez vlivu a možnosti dominace


Takže oni vlastně tímto chtějí vlastnit šampionát, aniž by za cokoli zodpovídali.Plaťte a dělejte co říkáme.Mnohem více peněz jim neferovým způsobem zajišťuje být neustále v předu a mají vyděláno a reklama pro ně zdarma.Když se nabízeli akcie Formule 1, týmy je nechtěli.Systém uplatíme Ferrari a ostatní se přidají fungoval dobře, ale v budoucnu to tak být nemusí.
Takže pokud Ferrari chce, ať odejde a založí si vlastní serii. Ať pak zodpovídá za finanční stránku a za tými co tam budou chtít jezdit, Ono vykřikovat že to mohou udělat je jedna věc a druhá věc je to realizovat. Vůbec není jasné, že ostatní by odešli taky.Jakou by získali výhodu, že by šli jinam? Rizika velká a peníze pro začátek menší, naklady na rozjezd velké. Je to celé nesmysl....jde jen o jedno, nechtějí se vzdát peněz , rozhodovaní a tím skoro jisté "dominace" v F1.

+ 8 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Přesně tak, chce aby si byly týmy rovnější. Pokud podlehne tlaku Ferrari tak to pokřivení o kterém mluví Horner zůstane.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Pokřivit? To ještě jde?
Pokud je mi známo, tak Liberty chce podmínky více narovnat, aby podmínky byly pro všechny týmy rovnější.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
"To je otázka pro držitele komerčních práv, zda jim chtějí dát určitý druh výhody. Chtějí hrát dle stejných podmínek nebo je pokřivit, aby neposkytovalo všem stejnou úroveň soutěžení?"
........ Tohle pokřivení obhájit ve sportu není snadné, ono to takhle Ferrari ani nikdy neřekne, ale o to se hraje! Podle mě s motory se dá něco dělat, ale s těmi penězi je třeba to přijmout nebo nepřijmout. Ferrari by mělo teda konkrétně říci jeho konkrétní podmínky a jak si to představuje. Jestli je to z jejich strany jen tohle měnit nechceme a hotovo, tak se možná opravdu musíme připravit na F1 bez Ferrari.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama