DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001890
19:34 13.11.2017 213.226.251.XXX
Když se sečte - že Renault ztrácel (před Brazílií) na ToroRoso 5 bodů,
Ty poruchy
"konzervativní mód"
To přetažení toho technika od FIA
.... No nejsou to tipičtí Francouští "zmetci"?
to že nastavěji na okruhu jako je v Brazílii "konzervativní mód" Je v podstatě ošizení zákazníků a snaha vyhnout se dodávkám dílů ... jako by za tím byla snaha aby pokud možno všechny šumky dojeli na start Abú Dhabí ... a pak ať kleknou klidně všchny kromě jejich vlastních
Toro Roso samozřejmě muselo kleknout už teď protože po jednom bodě se to špatně stahuje ...
Já to jen tak hádám ale myslet si, že Renault sleduje jiné než svoje zájmy se mi zdá dost naivní a jsou zcela bezohlední ...
Kardinál Richelieu by byl na dnešní Francii hrdý
Ty poruchy
"konzervativní mód"
To přetažení toho technika od FIA
.... No nejsou to tipičtí Francouští "zmetci"?
to že nastavěji na okruhu jako je v Brazílii "konzervativní mód" Je v podstatě ošizení zákazníků a snaha vyhnout se dodávkám dílů ... jako by za tím byla snaha aby pokud možno všechny šumky dojeli na start Abú Dhabí ... a pak ať kleknou klidně všchny kromě jejich vlastních
Toro Roso samozřejmě muselo kleknout už teď protože po jednom bodě se to špatně stahuje ...
Já to jen tak hádám ale myslet si, že Renault sleduje jiné než svoje zájmy se mi zdá dost naivní a jsou zcela bezohlední ...
Kardinál Richelieu by byl na dnešní Francii hrdý
Adi
19:34 13.11.2017 212.96.178.XXX
Říká se že najít výkon je těžší, než najít spolehlivost. V Malajsii, USA a Mexiku jsme mohli vidět, že v race módu je Renault srovnatelný s Ferrari a Mercedesem, ale chybí mu agresivnější kvalifikační / předjížděcí mód, kde na své soupeře ztrácí nějakou tu desetinu. I když to tady stále ještě několik lidí nechápe (spíše nechce chápat), je Renault výkonnostně srovnatelný a dovoluje při velmi dobrém šasi bojovat o titul... Škoda, že RB připravilo špičkové šasi až v polovině sezóny :(
Situs
19:01 13.11.2017 85.70.164.XXX
No já opět vidím Vettela v sektoru 3 s vyšší rychlostí než Alonsa, při tom Vettel z prvního místa jezdil bez DRS. A mít rozdíl v normálu velikosti DRS je sakra hodně. Ale já sám jsem z těch udávaných dat trochu zmaten a nevím proč se tak liší, nevím proč obecně motory Mercedes a Ferrari maj od startovní čáry ke speed trapu takovej pokles rychlosti (až 20km/h), kdežto motory Renault i Honda se víceméně dokážou držet na těch samých hodnotách. Moc vysvětlení nemám, tak nějaké nápady bych celkem uvítal
Jindrich K.
18:33 13.11.2017 89.103.114.XXX
To je panečku logika. To by se dalo říct, že kdyby neexistoval Hamilton, tak je Vettel mistr světa a Ferrari taky. Tak to asi brát nejde ne ? Motory Mercedes jsou prý nejlepší, hm, ale kdybych to bral jen podle Williamsu a FI ... taky by to bylo jiný. Fakta jsou taková, že motory Renault ve špičkovém šasi dokážou vyhrávat. A že Honda v McLarenu nefungovala. I kdyby měl McLaren jen průměrný auto, myslíš, že je horší než TR ? TR nevypadalo jako pomalý auto pouze v podání Sainze, jinak nic moc. Spojení TR & Honda bude určitě horší než McLaren & Renault.
jumpman
18:19 13.11.2017 178.255.168.XXX
ono je dost zajímavé porovnal álu s vettelem, protože pak by podle logiky mcl fans byla honda o 80 koní silnější než ferrari, protože byl alův mcl na trapu o cca 25 km/h rychlejší než vettel....
Ono celkově tyhle nářky nemají moc reálný základ, ano na mercedes ztrácí, ale s renaultem je ta honda více méně na stejno, rozdíl je spíš ve spolehlivosti...
Ono celkově tyhle nářky nemají moc reálný základ, ano na mercedes ztrácí, ale s renaultem je ta honda více méně na stejno, rozdíl je spíš ve spolehlivosti...
uzivatel001639
17:25 13.11.2017 178.255.168.XXX
Ty porad srovnavas Alu s Mercedesem, at uz s Massou nebo Perezem a na to se da rici jen ano, Mercedes ma vetsi vykon a jeho maximalka je o dost vetsi
uzivatel001836
15:48 13.11.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Face
15:36 13.11.2017 90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
15:32 13.11.2017 85.70.164.XXX
No rád bych měl graf s postupným vývojem rychlostí na rovince pro různé týmy, ale nemám. Speed trap očividně není nejvyšší rychlost a když se koukneš na maximálky z třetího sektoru, které jsou vyšší, tak je to tak jak mluví Alonso. Průběh přiblížení jde nejlépe vidět z livetimmingu z kterého čerpám, a věř že Alonso se na rovince k Massovi nejprve pochopitelně vzdálil (celá rovinka není DRS) a pak po aktivaci DRS nepatrně přiblížil, no a výsledek přiblížení celou rovinkou byl ve výsledku nulu nula nic. Kdežto když si viděl Pereze tak ten Alonsa stahoval pořádně, a to Alonso též využíval DRS. Prostě Alonsovi DRS pomohlo aby se na rovinkách dokázal nevzdalovat, a sotva se ubránit před Perezem. Bylo to stejné jak minule s tím Hamiltonem. Stačí aby vypadl s DRS zóny a pak už by neměl nárok. V případě Pereze obzvlášť.
Face
15:23 13.11.2017 90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel001639
14:54 13.11.2017 89.111.73.XXX
Na rovinkách s DRS jel Alonso rychleji nez Masa, tabulky ukazuji u Ali proste vyssi rychlost nebo tam snad nekdo vydi jiny rychlosti?
V kvalde na speed trapu Ala ztracel 16km/h na nejrychlejsi Mercedes a auta s motorem Renault ztraceli od 8 do 13km/h. To jsou rozdily nekolika trid, akorat nevim mezi kym Proste si pockejme na pristi rok kde bude McL-Renault. Ted se zbytecne dohadujeme o nizsim vykonu Hondy. Honda proste nizsi vykon ma o tom zadna, ale stejne tak neni Renault zadna vyhra, coz je videt jak vykonosti ostatnich tymu s motory Renault a ani na spolehlivosti viz TR. Vykon Mercedesu je spicka, je to videt na maximalkach u vsech tymu s motory Mercedes, u motoru Renault je nutne mluvit jen o RB, jinak je to bida.
V kvalde na speed trapu Ala ztracel 16km/h na nejrychlejsi Mercedes a auta s motorem Renault ztraceli od 8 do 13km/h. To jsou rozdily nekolika trid, akorat nevim mezi kym Proste si pockejme na pristi rok kde bude McL-Renault. Ted se zbytecne dohadujeme o nizsim vykonu Hondy. Honda proste nizsi vykon ma o tom zadna, ale stejne tak neni Renault zadna vyhra, coz je videt jak vykonosti ostatnich tymu s motory Renault a ani na spolehlivosti viz TR. Vykon Mercedesu je spicka, je to videt na maximalkach u vsech tymu s motory Mercedes, u motoru Renault je nutne mluvit jen o RB, jinak je to bida.
Face
14:46 13.11.2017 90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
14:40 13.11.2017 85.70.164.XXX
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na Pereze skutečně v Q ztrácel skoro 25km/h . No a když k tomu přičteš že by Perez měl DRS a Alonso ne tak jsme někde na 40km/h. Kdyby nevyužil Massu pro aktivaci DRS tak by byl neskutečně snadným terčem. No a na Massu se Alonso přibližoval jen v zatáčkách, na rovinkách ho pak i s DRS nedokázal stahovat.
uzivatel001639
14:33 13.11.2017 89.111.77.XXX
Ala take dost prehani, je to videt na merenych rychlostech a Alovych nesmyslnych cislech.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek