DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 18.11.2017 21:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 13:23
Nevím na čem frčíš, ale Honda na tom evidentně… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2017 18:33
To je panečku logika. To by se dalo říct, že… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2017 14:40
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001890

uzivatel001890

213.226.251.XXX
Když se sečte - že Renault ztrácel (před Brazílií) na ToroRoso 5 bodů,
Ty poruchy
"konzervativní mód"
To přetažení toho technika od FIA
.... No nejsou to tipičtí Francouští "zmetci"?
to že nastavěji na okruhu jako je v Brazílii "konzervativní mód" Je v podstatě ošizení zákazníků a snaha vyhnout se dodávkám dílů ... jako by za tím byla snaha aby pokud možno všechny šumky dojeli na start Abú Dhabí ... a pak ať kleknou klidně všchny kromě jejich vlastních
Toro Roso samozřejmě muselo kleknout už teď protože po jednom bodě se to špatně stahuje ...
Já to jen tak hádám ale myslet si, že Renault sleduje jiné než svoje zájmy se mi zdá dost naivní a jsou zcela bezohlední ...
Kardinál Richelieu by byl na dnešní Francii hrdý 01

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Říká se že najít výkon je těžší, než najít spolehlivost. V Malajsii, USA a Mexiku jsme mohli vidět, že v race módu je Renault srovnatelný s Ferrari a Mercedesem, ale chybí mu agresivnější kvalifikační / předjížděcí mód, kde na své soupeře ztrácí nějakou tu desetinu. I když to tady stále ještě několik lidí nechápe (spíše nechce chápat), je Renault výkonnostně srovnatelný a dovoluje při velmi dobrém šasi bojovat o titul... Škoda, že RB připravilo špičkové šasi až v polovině sezóny :(

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A stejně to bylo na h... 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Honda a Renault výkonnostně na stejno?! :D :D... Tak jo, když myslíš... 18 18

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No já opět vidím Vettela v sektoru 3 s vyšší rychlostí než Alonsa, při tom Vettel z prvního místa jezdil bez DRS. A mít rozdíl v normálu velikosti DRS je sakra hodně. Ale já sám jsem z těch udávaných dat trochu zmaten a nevím proč se tak liší, nevím proč obecně motory Mercedes a Ferrari maj od startovní čáry ke speed trapu takovej pokles rychlosti (až 20km/h), kdežto motory Renault i Honda se víceméně dokážou držet na těch samých hodnotách. Moc vysvětlení nemám, tak nějaké nápady bych celkem uvítal 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
To je panečku logika. To by se dalo říct, že kdyby neexistoval Hamilton, tak je Vettel mistr světa a Ferrari taky. Tak to asi brát nejde ne ? Motory Mercedes jsou prý nejlepší, hm, ale kdybych to bral jen podle Williamsu a FI ... taky by to bylo jiný. Fakta jsou taková, že motory Renault ve špičkovém šasi dokážou vyhrávat. A že Honda v McLarenu nefungovala. I kdyby měl McLaren jen průměrný auto, myslíš, že je horší než TR ? TR nevypadalo jako pomalý auto pouze v podání Sainze, jinak nic moc. Spojení TR & Honda bude určitě horší než McLaren & Renault.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ono je dost zajímavé porovnal álu s vettelem, protože pak by podle logiky mcl fans byla honda o 80 koní silnější než ferrari, protože byl alův mcl na trapu o cca 25 km/h rychlejší než vettel....
Ono celkově tyhle nářky nemají moc reálný základ, ano na mercedes ztrácí, ale s renaultem je ta honda více méně na stejno, rozdíl je spíš ve spolehlivosti...

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Renault použil oproti minulu hodně konzervativní módy pro všechny motory.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Ty porad srovnavas Alu s Mercedesem, at uz s Massou nebo Perezem a na to se da rici jen ano, Mercedes ma vetsi vykon a jeho maximalka je o dost vetsi 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To má pravdu předseda. Musí být nerózní. Možná budou bojovat o nějaký bod a možná i dojedou do cíle 12
To Alík může být v klidu. Boj o střed pole a posedávání v boxech během závodu, už má natrénováno. 12

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ne, s někým jsi si mě spletl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No rád bych měl graf s postupným vývojem rychlostí na rovince pro různé týmy, ale nemám. Speed trap očividně není nejvyšší rychlost a když se koukneš na maximálky z třetího sektoru, které jsou vyšší, tak je to tak jak mluví Alonso. Průběh přiblížení jde nejlépe vidět z livetimmingu z kterého čerpám, a věř že Alonso se na rovince k Massovi nejprve pochopitelně vzdálil (celá rovinka není DRS) a pak po aktivaci DRS nepatrně přiblížil, no a výsledek přiblížení celou rovinkou byl ve výsledku nulu nula nic. Kdežto když si viděl Pereze tak ten Alonsa stahoval pořádně, a to Alonso též využíval DRS. Prostě Alonsovi DRS pomohlo aby se na rovinkách dokázal nevzdalovat, a sotva se ubránit před Perezem. Bylo to stejné jak minule s tím Hamiltonem. Stačí aby vypadl s DRS zóny a pak už by neměl nárok. V případě Pereze obzvlášť.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Trochu jsem se sebezapřel, a šlo to. Měl by jsi to taky zkusit, tam nahoře nic moc 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Na rovinkách s DRS jel Alonso rychleji nez Masa, tabulky ukazuji u Ali proste vyssi rychlost nebo tam snad nekdo vydi jiny rychlosti?
V kvalde na speed trapu Ala ztracel 16km/h na nejrychlejsi Mercedes a auta s motorem Renault ztraceli od 8 do 13km/h. To jsou rozdily nekolika trid, akorat nevim mezi kym 12 Proste si pockejme na pristi rok kde bude McL-Renault. Ted se zbytecne dohadujeme o nizsim vykonu Hondy. Honda proste nizsi vykon ma o tom zadna, ale stejne tak neni Renault zadna vyhra, coz je videt jak vykonosti ostatnich tymu s motory Renault a ani na spolehlivosti viz TR. Vykon Mercedesu je spicka, je to videt na maximalkach u vsech tymu s motory Mercedes, u motoru Renault je nutne mluvit jen o RB, jinak je to bida.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

90.179.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na Pereze skutečně v Q ztrácel skoro 25km/h . No a když k tomu přičteš že by Perez měl DRS a Alonso ne tak jsme někde na 40km/h. Kdyby nevyužil Massu pro aktivaci DRS tak by byl neskutečně snadným terčem. No a na Massu se Alonso přibližoval jen v zatáčkách, na rovinkách ho pak i s DRS nedokázal stahovat.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Ala take dost prehani, je to videt na merenych rychlostech a Alovych nesmyslnych cislech.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama