DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari se z F1 stáhne, pokud mu pravidla nebudou vyhovovat," varuje Ecclestone

Bernie Ecclestone nové šéfy F1 varuje, že to Ferrari může myslet se svým odchodem vážně, pokud nepřistoupí na jeho podmínky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari se z F1 stáhne, pokud mu pravidla nebudou vyhovovat," varuje Ecclestone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 09.11.2017 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.11.2017 15:51
když právo veta použili, tak to bylo po… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 06.11.2017 11:22
Tak zrovna ten si to nemyslí zcela určitě, pro… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 06.11.2017 12:55
Tak pořád se dělají pravidla tak, aby někomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Josef Pepa S.

Josef Pepa S.

91.187.60.XXX
Je naprosto jasné, že pokud skončí Ferrari, tak končíF1!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
No to je právě zajímavá otázka co jsi nastřelil současná F1 je založená na 4 automobilkách a to ta 4tá je zatím "jen do počtu" kdežto právě jen ferko má nebo spíš fiat tam toho má víc :) myslím že i kdyby šel jen mercedes s nima tzn 2 automobilky (v současnosti nejlepší vF1) bylo by to úspěšnější než F1... je možný že by z toho byl paskvil a lidi by nekoukali ani na jedno ale změna je život .-D nebaví mě pořád číst brekot všech že má Ferrari veto a nejvíc peněz atd atd... "prostě jim to ukázat..." 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Nestiahne, lebo by sa znemožnili útekom pred Mercedesom.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
vždyť už se ozvali, že se jim ten nástřel líbí. Haas je poměrně dost nevděčná značka. Asi to ferrari dělá něco špatně, když se člověk podívá, jak týmy co podporuje mercedes "šlapou brázdu" a ferrari si nedokáže prosadit ani pilota do kokpitu týmu, kterému "nakreslí" auto, jelikož to sami nedají a ti jim za to akorád plivnou do ksichtu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
zajímavej názor, já osobně si namyslím, že by např. mcl byl ochoten opustit F1 v okamžiku, kdy by mu odešli hlavní soupeři, to by si spíš chtěl vybudovat naprostou dominanci, stejně tak si nemyslím, že by se chtěl stáhnout red bull, to bych viděl spíš na renault, protože ani jim není nástřel novejch pravidel příliš po chuti. A je otázkou, zda by serie založená na 3 automobilkách fungovala. Byl by to asi podobnej koncept jako DTM, ale místo aby to byl abt a podobně by tam mohl být fiat, alfa, maserati, infiniti a další značky z danejch koncernů...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
plácáš koniny, alfa odešla v roce 1955, po 5 letech v F1, asi žádná ztráta, že? Mercedes odešel poté, co způsobil do teď největší masakr v motorsportu, po nějakejch 4 letech účasti, taky asi nic moc ztráta. Brabham, Tyrrell v podstatě neodešli, pokud trošku sleduješ F1, tak Tyrrell je v současnosti mercedes a brabham je renault. Jediné co bych považoval za ztrátu je BRM a Lotus, ale BRM odešlo ještě v době, kdy jsem F1 nesledoval a odchod Lotusu, podle mě, nastartoval v eklákovi ten program benefitů za přínos, ze které v současnosti těží nejvíc ferrari.
Pokud ferrari odejde, přežije to jak F1 (nejspíš) tak ferrari (určitě) ovšem je otázkou, kdo se bude potom na tu "parádu" co budou amíci produkovat chtít dívat...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

31.30.87.XXX
Bernie v prvé řadě nevydychal svůj konec a shazuje se házením klacku pod nohy současnému vedení... To jsem od něj nečekal. A Ferrari? Odešla Alfa, odešel Mercedes a jelo se dál. Pak odešel Lotus, který byl stejný pilíř jako Ferrari a daleko víc než MC Laren... A jelo se dal. Odešel Brabham, BRM či Tyrrell. V jisté době nemyslitelné... A pokračujeme. Jak kvalitně je druhá věc. F1 pokračovat bude a nemyslím že Ferrari by odešlo přeci jen na jejím renomé to je zářný bod. A jiné série skoro neobsazují.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
A vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby ho tam prosazoval mimo jiné i Haas, kterému prostě Ferrari za jeho peníze ne a ne dodat mistrovský materiál. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
LMP1 je proti F1 druhá liga. Technologicky je to hodně pozadu. F1 není jen ten supermoderní motor, ale i aero, zavěšení a brzdy jsou úplně jinde. Stažení se z technologické špičky do druhé ligy by pro Ferrari nebylo.
Jak píše Cooper výše, odchod a založení nové série dává smysl. Ferrari ale nemůže jít samo, ideálně by tu novou sérii založili minimálně s Mercedesem a ideálně ještě jednou automobilkou. V případě odchodu Ferrari by odešel i Mercedes, Red Bull (včetně Toro Rosso) a hodně pravděpodobně i McLaren, protože pro ně by odpadlo to důležité srovnání a soutěžení v takové sérii ztratilo smysl. Určitě by šel i ten zoufalec Haas, protože pochybuji, že už se něco naučili. Zbývá nám tam tovární Renault, který by si tam mohl honit ego na Hondě, která by v lepším případě měla po ruce Williams nebo Force India. Ale nejspíš by i tyto stáje chtěli Renault, tak by na Hondu zbyli zoufalci v podobě Sauberu a nově příchozích. Což by celé nahrálo unifikaci monopostů a bylo by vymalováno a celé by to mohli přejmenovat na GP1.
Nikdy jsem nebyl extra fanoušek Ferrari, ale i jako fanda Mercedesu připouštím, že bez Ferrari a Red Bullu by celá F1 ztratila smysl a já bych na tu frašku nekoukal. Stačí se podívat, jaký obklad dostává kdokoli mimo silnou trojku.
Navíc při těch investicích, které automobilky dávají do motorů, ani není možné jim kafrat do rozpočtu. Automobilka pak řekne fajn, motory si uděláme pro sebe, pro ostatní ať je vyrobí Liberty. Berte nebo jdeme pryč. S knowhow automobilek si pak klidně nechají čumět do účtů, že za aero a ostatních pár blbostí dali jen 50 mega za rok. Dokud si sami automobilky neřeknou "pošetřeme trochu", tak tam není žádný prostor na podmínky soukromníků. S rukou na srdci, podívejme se, jakou výkonnost má juniorka Red Bullu. Pro Mercedes, Ferrari a Renault není problém udělat také dvě juniorky. Peněz na to mají dost, takže Liberty může snít dál, ale tohle zatím fakt neprojde a o to spíš by neměli brát prohlášení Ferrari na lehkou váhu.
Byť si možná hodně lidí řekne, tak ať táhnou, ale pokud by šli z tohoto důvodu, tak určitě nepůjdou sami.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
historie ti asi moc neříká, což?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
rozpočtový strop je komunistický manifest, nic víc

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
založení nové serie není nic, co by se jim muselo vyplatit. Navíc ferrari nezávodilo vždy jen ve formuli 1, sice je jejich poslední vítězství v LM hodně fousaté, ale byli úspěšní i tam, než se rozhodli zaměřit především na F1 a současné vozy LMP1 jsou poměrně hodně zajímavou záležitostí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
Myšlenka že by se Ferrari z F1 stáhlo a založilo nějakou novou formulouvou serii by se mi moc líbila. A hlavně doufám že se to i stane. všichni budou spokoejný, Ferrari heaters budou neskonale šťastní že žádnej tým nemá bonus za odkroucený roky na F1 se přestane koukat dalších pár milionů lidí a bude klid. a pokud by se k nim přidal i Mercedes a Renault bylo by to jedině dobře...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Určitě souhlas. Jen pro DNA Ferrari nejsou série jako LM nebo pohárovky v USA cílovou soutěží. Asi by tam uměli taky vynikat, ale pro automobilku, která je založena na invenci špičkových supersportů a posouvání jejich technologií, by to bylo to poslední místo, kde chtějí skončit. To se spíš domluví s Mercedesem a Renaultem, že se všichni trhnou a udělají si svoji F1. Kdyby byla promotérem jen jedna automobilka, bude to smrdět. Takhle by to bylo čistější.
Po čase tam přejde pár soukromníků, kteří dostanou slušně zaplacené to, že budou dělat křoví a všichni budou spokojeni. Ostrouhá pak FIA i Liberty a budou nahraní. Sice budou mít nadále Sauber, Force India a Williams, ale budou závodit se stejnými motory Cosworth a budou ve sledovanosti možná až za Formulí E, do které se už začínají sáčkovat automobilky. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
když právo veta použili, tak to bylo po intervenci několika dalších týmů, nebylo to jen jejich přání, to by si každý měl uvědomit. Ferrari vždy mluvilo do pravidel, ale nebylo samo. A jejich výhružka odchodem? Uvědom te si, že kromě Hondy, všichni návrh FIA strhali. Pokud by měli vynaložit další miliardu euro na vývoj dalšího stupidního motoru a neměli ani šanici, že se jim ta investice vrátí, proč by tam měli zůstat? Vždyť jejich největší trh je USA, kolik lidí v USA sleduje F1? Je to zlomek fanoušků motorsportu v USA, takže z marketingového hlediska by ferrari dávalo mnohem větší smysl účast v nějakém sledovanějším seriálu USA a LM serie než F1, která by se soustředila pouze na to, aby zašlapala ferrari za každou cenu do bláta

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
MrWashek

MrWashek

77.236.205.XXX
Rolls Royce? Trošku úlet ne? Závodění je u téhle značky vulgární pojem.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Právo veta mají, ale jak píše Mike, u motorů udělali taky ústupek. A 3 sezóny si díky tomu pořádně nelíznuli (těch "pár" vítězství pro Ferrari určitě není úspěch, který by splnil očekávání).
Ale je pravda, že Ferrari je pro F1 důležitý tým, protože je tam od začátku a má vždy nejvyšší ambice. Tím dělá dobrou laťku pro ostatní a porážka Ferrari je prestižní skalp.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Právo veta a nové motory jsou 2 různé věci. To právo asi brzy skončí a tuším, že i přerozdělování se časem změní. Jen mám pocit, že pokud půjde i Ferrari, půjde to celé do....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
PS: Pokud by F1 chtěla jí cestou lidových sportovních klání ... A oni nechtěli rozpustit tým a knowhow hned - mohli by do "F1" nasadit (dočasně - než by se vidělo co bude dál) Fiat - nebo možná na chvíli Maserati (to je fakticky méně výlučná podznačka Ferarri) .. to by dávalo smysl 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Podle mě Ferrari klidně může odejít a Ecelstone a dokonce i Marchionne mají pravdu.

Kde je záruka, že F1 Bude atraktivní i v budoucnosti?
Bude tu "polostřecha", atd... Pokud se udělají špatné pravidla - což je možné
A Ferrari nedostane za účast zaplaceno - tedy nedostane dejme tomu žádné výhody.
Je absolutně logické klidně si dát pauzu, odejít do jiné série ... možností je hodně
Exklusivita Ferrari se určitě nevypaří, protože Porsche například také nikde stabilně nezávodí ... nemluvě o Rolsech, astonech, ...
Pokud jde o mě - klidně se radši budu dívat na F1 jako na historii - v současnosti je svět jinde a její zánik by byl jen logický - nejsou 70tky ani začátky automobilismu ..
Takže za mě ... přijde - Abych to řekl vtipně :) ... zajímavé, že si zdejší odborníci myslí, že by Ferrari bez něčeho navíc vůbec mělo zůstat.
PS: Nemluvě už o riziku, že odejde Mercedes - a to má jako Ferrari dělat stafáž Renaultu? ... to si fakt někdo myslí? ... leda tak komunisti 18 01

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama