DISKUZE K ČLÁNKU Naše výkonnost v Mexiku byla mnohem lepší, než jsme čekali, těší Hondu

Šéf Hondy Jusuke Hasegawa po závodu v Mexiku uvedl, že výkonnost jejich motoru předčila očekávání. Přispěl k tomu také pokrok, který dosáhli na dynamometru v japonské továrně. Vedlo to ke zlepšení korelace a k nalezení správného nastavení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Naše výkonnost v Mexiku byla mnohem lepší, než jsme čekali, těší Hondu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 02.11.2017 11:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2017 10:16
Trochu bych se krotil s tim optimismem Hondy.… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2017 08:58
Kluci z McLarenu neměli v závodě šanci nikoho… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2017 09:47
Moc nerozumím tvé narážce, protože to že v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Omluvu přijímám 04 Na Massu jsem se také díval, ten na rozdíl od Alonsa moc prostoru v té zatáčce opravdu nenechal a Vettel musel ven.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  194.228.76.XXX
                  rec je o tom jedinem manevru na konci druhe DRS zony, kde jak pises mu Perez uhnul, aby nedoslo ke kolizi, protoze Vettel to tam pustil na vabank z velke dalky. To opravdu nebyl zadny dukaz, ze se slo v zatackach drzet tesne za souperem.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                194.228.76.XXX
                jj, predjel Pereze, ale pustil to do te sikany z brutalni dalky a bylo to jen o toleranci Pereze, ktery do zatacky vjizdel jako prvni, ze Vettelovi uhnul a zabranil kolizi.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        185.137.144.XXX
        12
        Vskutku zajímavá kombinace :)))
        Nejlepší jezdec + Nejlepší šasi - nejhorší motor = 9 flek

        příští rok
        Nejlepší jezdec + Nejlepší šasi + Slušnej motor = 4 flek

        => Honda = - 5 ... má tedy za pět a hotovo (A to jsem ještě vmetl Renautu - 4! protože kdyby Renault měl za 1 byl by příští rok Ála mistrem, neb by rovnice zněla:
        Nejlepší jezdec + Nejlepší šasi + SkorNejlepší motor = loženej 1 flek

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nevíme jak to bude příští rok, teda pardon, já to nevím, ale dá se předpokládat že budou v první pětce. Jednotlivé detailní předpovědi se pak můžou lišit, já doufám že nebudou daleko od lídrů a bude se i z jejich strany na co dívat 04 Ostatně proto ten přestup k Renaultu dělaj.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Ja bych rekl, ze prvni ctyrky je povinnost, jinak nas tady ty leta krmili nejlepsim sasim uplne zbytecne 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Já nepodceňuji tovární Renault, protože ten s šasi dělá obrovské pokroky a vévodí meziročním zlepšení téměř na každém okruhu. Takže proto jsem si dovolil pro jistotu napsat tu pětku. Taky můžou překvapit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Jsem z toho trochu zmatený.

          Lewis se na deváté místo dostal spíš Vettelovým přičiněním, ale motor má Mercedes nejspíš pořád nejlepší. Příští rok toto bude nejspíš nadále platit a jestli vylepší tu šasí, tak vidím Lewise trochu víš než na P4. I když v tom Mexiku člověk nikdy neví, to máš recht. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Výkonnost McL šasi a určité porovnání motorů Honda a Renault uvidíme snad už po konci sezóny v Abu dabi, ne? To samé McL udělal na konci s mercedesem a Hondou.
    Zkoušel si tu tragickou Hondu už tehdy po sezóně.

    Až teď jsem si přečetl koment od Petra ohledně (ne)testu McL a renaultu, takže to vyjádření bohužel neplatí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jo řekl to dobře ten Hasegava, motor je na stolici. 18 18 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      On to původně chtěl říct jinak, ale plný výraz by mu neprošel a když v tom jejich zrní místo jednoho znaku dal tečku, mělo to úplně jiný význam. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      a kdybys viděl, kde jsem si článek četl, tak by ti to bylo úplně jasné 18 18 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    O skutečné výkonnosti motoru Honda a šasi McLarenu budeme mít jasno koncem března příštího roku, do té doby je to obou výše zmiňovaných "ničím" nepodložené blábolení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      01
      Jen skoda, ze uz zase vsichni udelaji pokrok a nebude tedy co porovnavat, ted mimo sasek RB a McL 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    zisky na stolici? a to jsem měl za to, že u Hondy ta stolice co neustále vypouštěj z úst už ani větší bejt nemůže 12 ale fandim jim, bohužel pro McLaren to ale vypadá, že se začínaj "zvedat" zrovna ve chvíli, kdy se rozcházejí. A po tom co předvedl Renault v Mexiku asi taky u Mekáče neskáčou do stropu. Aby ještě příští rok nezaplakali, ne že bych jim to přál, takovej tým má být na čele, jen s tou Hondou by jim to tam slušelo víc než s Renaultem. Hold ale nemaj nekonečnou trpělivost, což chápu, jen se obávám, že budou jednou litovat, třeba až RB-Honda vyhraje 2019 titul 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ale kdepák, to jen nadomřská výška zkrouhla ostatní více než Hondu. Pokud se nepletu tak motor Renault, ten nový tip dojel na prvním místě. 11 A že se Honda dává dohromady? Vždyť jim zase dva motory odešly.Minule to samé....že by slepota? 11

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Nadmorska vyska, zkrouhla ostatni a jen ne Hondu, te mozna nejake kone pridala, ne? 12 18 Nedavno se jeste mluvilo, jak nadmorska vysku nejvice zkrouhavala Hondu, protoze mela male turbo. Honda turbo zvetsila a sve vetsi turbo zvetsil i Mercedes a nakonec kdyz tak nejak McL-Honda jede a Honda rika, ze se ji podarilo lepe nastavit motor, tak najednou je nadmorska vyska kamaradka 18 18 18
        Tim samozrejme nerikam, ze Honda jela extra zazracne, sasi jde konecne nahoru o tom zadna.
        Pokud se nepletu tak jeden novy typ Renault dojel na prvnim miste diky spickovemu sasi RB a druhe dva nove typy Renault nedojeli, takze umrtnost pres u novinek 50%. To vypada na jasny pokrok 11

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • johnny83

        johnny83

        193.86.226.XXX
        já si myslim že určitej progres u Hondy vidět je a nedivil bych se, kdyby se v průběhu příští sezóny dotáhla jak výkoností, tak spolehlivostí na Renault. Nicméně použití 3 komponent na sezónu nebo jak to má bejt nedá bez pentle ani jeden z nich řekl bych 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Když má doma někdo línou lemru a chce ji vykopnout, tak najednou má doma hned naklizeno a navařeno. 12 Jenže to to stejně vydrží jen chvilku. 12 Nehledě na to, že na každý má ten luxus a jede si každou velkou cenu s novým motorem jak v dobách po miléniu. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Motor Hondy stagnuje, mozna drobne ladeni jako u konkurence. Sasi jde nahoru a konecne po tech letech je tam kde melo byt uz davno, ale nebylo, ikdyz se to neustale psalo.
    Nedavno se psalo, ze motor Hondy po problemech na zacatku sezony, dosahl stejne vykonove urovne jako mel v roce 2016. Hasegawa rikal, ze motor z 2016 byl vlastne ten z 2015, akorat ze se ho konecne povedlo poradne rozjet a nastavit. Z toho me trochu vyplyva, ze motor v roce 2015,02016 byl relativne slabinou, ale sasi take zrovna nebylo zadny zazrak a podepisovalo se na vysledich, ale postupne se zlepsuje.
    V roce 2014 jezdil McL s motorem Mercedes a vysledky byly takove jake byly, byly slabe. To, ze se sice rikalo, ze ma McL super sasi snad celou dobu spoluprace s Hondou bylo hezke, ale pochybuji, ze to tak bylo., Pochybuji, ze z roku 2014 skocil McL zazracne vpred a udelal nejaky zazrak v roce 2015.
    Honda ma pred sebou jeste hodne prace, pristi rok na konci by snad mohla byt nekde jinde, ale na zacatku to zatim nevypada nejak extra konkurenceschopne.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama