DISKUZE K ČLÁNKU Naše výkonnost v Mexiku byla mnohem lepší, než jsme čekali, těší Hondu

Šéf Hondy Jusuke Hasegawa po závodu v Mexiku uvedl, že výkonnost jejich motoru předčila očekávání. Přispěl k tomu také pokrok, který dosáhli na dynamometru v japonské továrně. Vedlo to ke zlepšení korelace a k nalezení správného nastavení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Naše výkonnost v Mexiku byla mnohem lepší, než jsme čekali, těší Hondu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 02.11.2017 11:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2017 10:16
Trochu bych se krotil s tim optimismem Hondy.… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2017 08:58
Kluci z McLarenu neměli v závodě šanci nikoho… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2017 09:47
Moc nerozumím tvé narážce, protože to že v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    194.228.76.XXX
    Trochu bych se krotil s tim optimismem Hondy. Alonso ani s DRS nedokazal nikoho predjet a kdyz ho stahoval Lewis, tak s DRS, ktere se zapina az nekde za polovinou rovinky stahnul Alonsa o vice jak 8 desetin sekundy, neboli Honda musi ztracet zatracene hodne na vykonu.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak ztraceli meně, ne očekávali.To že ztrací se ví, ale nečekali, že se to takto uměle sníží v jejich prospěch.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      0,8 stahnout v polovine rovinky, neprehanis 03 Staci kouknout na casy ze sektoru, ze tu pises bludy. Stejne bludy pises ohledne aktivace DRS, ktera zacina jiz v 1/4 rovinky a ne za polovinou.
      Ham byl v posledni zatacce pred cilem za Alou a na konci rovinky zase za Alou, nekolik kol, nez ho Ham predjel. Kdyby ztracel Ala takto neskutecne mnoho jeste pred aktivaci DRS tak po aktivaci DRS do konce rovinky by musel dat Ham skoro to same, takze jeste jednou 0,8s, to by dal ve vysledku na teto jedine rovince Alovi takovou casou ztratu, kterou nemel Ala ve skutecnosti v kvalde ani za cele kolo 18
      Ala dostal od Hama v 1. sektoru 0,45s a to jsou tam dve nejdelsi rovinky, takze tam kde pises ty mu dal Ham tak 0,1s a ne 0,8s 20. Jiank bylo videt, jak ze Ham s DRS tezko predjizdel Alu s DRS. Hamovi hodne pomohlo ze Ala ztratil kontakt s Narcisem Ericsonom a ze se pak dalsi kola nemohl branit s DRS a jediny kdo vyuzil pri predjeti DRS byl Hamilton.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No už jsem ti přece psal že Ham byl limitován díky tomu že Alonso za Magnussenem mohl také využívat DRS, tak opravdu těch 7 desetin náskoku nemohl smazat, ale jakmile Alonso vypadl z DRS zóny, tak to vypadalo takto [odkaz na stránku]
        ... ale i před tím se můžeš podívat když Alonso to DRS používal tak Ham ho taky už "skoro" dal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          11 11 11 Moc složité..... 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Ja nerozporuji, ze mel Ham vetsi vykon i max rychlost o tom zadna, ale bludy o sekundach bez DRS v polovine rovinky to je moc. Skoro ho dal, ale nekolik kol ho nedal 03 Bylo proste videt, ze to Alovi jede o dost lepe nez drive a to ne ze ne 03
          Jinak se na to podivej jinak. Kdyby sedel v McL Max, myslis, ze by Magnussena dal nebo ne? Ja verim, ze by ho dal a to ikdyby se to melo udat az v esicku za rovinkou pres prvni zatacku zvenku. Proste by to tam pustil na brzdy a bylo by. To je to co si myslim, ze Ala porad mluvi o Hamovi, ale Max ho dle meho trochu uzemni, nechci psat zadupe, ale uz je tu proste nova drava generace strelcu. Podivejme se na Kimiho, jak dopadl minule s Maxem, rozdil tridy 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Vím že Max by nedal Magnussena uplně stejně jako Alonso, to auto se k němu prostě nedostalo dost blízko. Viděl jsi kdy Alonso brzdil vedle Hamiltona? Prostě na poslední chvíli aby se vešel do zatáčky, mám strach že Max brzdí do zatáčky o 0,3 sekundy později než Alonso 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              u Maxe jde o to to tam pustit, ikdyz probrzdis, tak soupere vyvezes, tak ja vim ze by ho Max dal. Ala je na urovni Ricciho. Max je rychlejsi strelec 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Sorry, ale nevíš že by Magnussena dal, nemůžeš to vědět. A není to o tom ho vyvézt, ignorovat před zatáčkou 0,3 sekundy znamená v F1 zcela zatáčku minout.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        194.228.76.XXX
        neprehanim, jenom jsi nepochopil, co jsem napsal. Ja mluvim o cele rovince a pisu, ze to bylo i diky DRS. Ale i tak v jednom kole mel pred rovinkou ztratu 0,856s a na konci rovinky jeste pred brzdnym bodem byl pred Alonsem. I bez DRS by Lewis na te jedne rovince ziskal pul vteriny, coz dokazuje, ze Honda brutalne ztraci. To je vse.
        Stejne tak ta nemohoucnost Alonsa kohokoli predjet i s DRS jasne dokazuje, ze Honda na tom neni tak slavne, jak se japoncici raduji.
        Podivej se na zaznam, kde v nekterych kolech byl Hamilton pri najezdu na rovinku a jak brutalne Alonsa stahoval. Zadne jine auto, nez Hondu tak jednoduse nestahoval nikdo na okruhu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Kluci z McLarenu neměli v závodě šanci nikoho předjet, a kdyby i ten Ericsson nezajel do boxů tak tam za ním krouží asi ještě dodnes 17 S tím motorem se ze chvostu nedá jezdit, je potřeba mít čistej víkend, jenže to Honda zas většinou nedojede do cíle. Letos už s tím nic nenadělaj, uvidíme příští rok zda to s STR už budou zvládat bez častých penalizací, a zda už dokážou někoho předjíždět. Osobně si myslím že s Hondou to předjíždění bude podobné i příští rok a na rovinkách si opět neškrtnou.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jenže když má mcl nejlepší šasi, proč toho nejlepší pilot alonso nedokázal využít a když se toho sauberu na rovince držel, tak ho zákonitě musel v zatážce zadapat do země, ale nějak to neklaplo, což

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Moc nerozumím tvé narážce, protože to že v současné F1 následovat jiný vůz v zatáčkách je složité se již nějakou dobu ví.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Vettel ukázal, že to šlo. 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Určitě jsem neviděl všechny manévry, tak se rád podívám na manévr kdy se vedle jiného vozu nedostal na rovince ale v zatáčce.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Na RTL ho chválili za předjetí mimo zónu DRS. Teď si nejsem jistý.. Ocon? Perez?
              A to neměl nejlepší šasi, jako Alonso. 13

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                No koukal jsem se a nikde jsem nenašel že by se vedle soupeře nedostal na rovince, Pereze předjel že mu vyloženě uhnul na konci DRS zony, tak snad něco najdeš kde to bude vidět, jinak nevím o čem je řeč a těžko se k tomu pak mohu vyjadřovat.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  No je fakt, ze nektere predjizdeci manevry se udali mimo DRS. Bylo to o tom jak byl jezdec agresivni. U Ali se dalo rici, ze byl agresivni pri boji s Ham o pozici, ale utoci uz tak slavne z meho pohledu nebylo. Ala si byl dle meho vedem toho, ze je v ohrozeni jeho 8. misto, poku si jezdec nevsimne ze se mu tam Ala z nejake strany dere. No holt nejezdi v F1 sami profesori jako Kimi, Ala, ..., takze obavy o sve auto jsou na miste, ikdyz by se fakt bojovat dalo 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nenašel jsem. Ta poznámka na RTL se vztahovala na Massu, což uznávám začlo v DRS zóně. Omlouvám se. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama