DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO

Jak hodnotí Velkou cenu Spojených států amerických piloti a zástupci týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 25.10.2017 17:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    85.132.138.XXX
    Pan Richter opět přesvědčil o neprofesionalitě coby komentátora, když hodnotil rozhodnutí komisařů o penalizaci Maxe. Něco takového jsem snad ještě neviděl (a neslyšel).
    Nevím, jak zní přesná pravidla, ale pokud mohu byť jen trochu nestranně komentovat, tak pokud Max přejel bílou čáru všemi koly a získal tím vylhodu, tak je penalta na milstě. Argument, že všichni jezdí přes čáru asi neobstojí, pokud tím nezískali nějakou výhodu.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Komentování "kvality" pana Richtera je mlácení prázdné slámy. Všichni víme, co umí. Naštěstí se dá přenos najít i na jiných kanálech, nebo na internetu a nemusíš pak výpotky tohoto "komentátora" poslouchat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ale v té zatáčce a několika dalších si to takto jezdci zkracovali celý víkend, takže pokud oni podle tebe nezískali výhodu, jak mohl stejným manévrem získat výhodu Max?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Právě v tom je velký problém posuzování komisařů. Trať je jednou vytýčena a oni by měli trestat každé takové vyjetí z trati, pokud to není nouzová situace jako vyhýbání havarovanému vozidlu, nebo něco podobného. V poslední době se nešvar vyjíždění z trati tak rozmohl, že jezdci to považují skoro za normální. Jenže je rozdíl, pokud si tu zatáčku střihnu, když jsem sám a nebo když si ji střihnu, protože chci někoho předjet, což byl Maxův případ. Je fakt, že měli stíhat i ty další. Na druhé straně, měl Max kliku, protože dostal jenom pět vteřin. Massa, když jel v Brazílii poslední závod za Ferrari, tak za přejíždění plné čáry dostal průjezd boxy. Kdyby stejný flast dostal Max, spadl by asi i za Bottase.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • huhukoktejl

          huhukoktejl

          37.48.50.XXX
          V tom miste se to takto "zkracovalo" bezne. Neni rozdil, jestli si to timto zpusobem zkratim v beznem kole nebo zrovna nekoho predjizdim. Vyhoda je to vzdy -> uspora casu na kolo. Rozhodnout o penalizaci jen v jednom z mnoha pripadu zavani pri nejlepsim nekonzistentnosti.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já nevím, asi se mýlím, ale nejsou ty bílé čáry na trati proto, aby piloti jezdili mezi nimi a ne mimo ně?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • huhukoktejl

              huhukoktejl

              37.48.5.XXX
              To jsou, ale pokud chces trestat, tak vsechny co to porusi a ne jen jednoho vybraneho.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Ale s tím já plně souhlasím. Stejný metr pro všechny. A jsme zase u nekonzistentnosti rozhodování komisařů. Sice se mi tou včerejší pentlí splnilo to, co jsem chtěl od počátku a sice vidět Kimiho na "bedně", ale ten rámec kolem byl dost nedůstojný. Já vím že se můžu utěšovat, že kdyby Max dodržoval pravidla a nevycestoval z dráhy, asi by Kimiho nepředjel, ale to je "kdyby" a to moc rád nemám. Měl by být stejný metr na všechy a na všech tratích. Jsem pro to, aby pilot vyjel z dráhy a tak si očesal spodek, že bude mít problém dojet naplno do cíle anebo aby zůstal viset v kačírku jako kdysi Hamilton, když neukočíroval nájezd do boxů. Jenže snaha majitele F1 je přesně opačná, aby dojelo do cíle co nejvíce aut. I za cenu, že ty závody nejsou ke koukání.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama