PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO

Albert Hadáček / Robert RoBertino Pavelka / Jana Šrámková, 22. října 2017, 22:46 Google+

Jak hodnotí Velkou cenu Spojených států amerických piloti a zástupci týmů?

Počet komentářů:  40 komentářů (Poslední 25.10. 17:54) Napište svůj názor
Max Verstappen, Lewis Hamilton a Daniel Ricciardo oslavují na pódiu po závodě v Japonsku

Max Verstappen, Lewis Hamilton a Daniel Ricciardo oslavují na pódiu po závodě v Japonsku | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1. místo
Nejdřív bych chtěl všem v týmu pogratulovat - jak těm v továrně, tak ostatním přímo na trati. Letos jsme vyvinuli opravdu neuvěřitelný tlak, abychom zvítězili. Semkli jsme se dohromady víc, než jsem čekal a za posledních pět let vytvořili něco zcela zvláštního. Jsem opravdu pyšný na každého, během každé části té éry, od jednoho vozu ke druhému. Je to něco, co tu ještě nebylo a jsem hrdý, že mohu i já být součástí toho úkazu.

Závod byl skvělý, jeden z nejzábavnějších závodů, které jsem absolvoval - a těch bylo letos opravdu málo. Neměl jsem nejlepší start, ale tušil jsem díky zkušenostem z minulých let, kde bude nejlepší předjíždět. Nečekal jsem, že dnes budeme oproti Sebastianovi tak rychlí, ale auto bylo fantastické, zejména v úseku Esses. Bylo zábavné se přiblížit a pokusit se předjet. Dnes se změnil vítr o 180 stupňů, takže nastaly zvláštní podmínky. Ale stále zbývají tři závody - tři, které chceme vyhrát. Jdeme to toho!

Valtteri Bottas, 5. místo
Dnes to byl obzvlášť těžký den. První tři čtvrtiny závodu šlo všechno dobře a odstup od soupeřů nebyl špatný. Ale na mojí strategii jedné zastávky se podepsaly všechny ty souboje se Sebastianem a Kimim. Moje měkká směs začala postupně degradovat a bylo jasné, že na ní nebudu schopen klást větší odpor. Zkoušel jsem všechno možné, abych se ubránil, ale už bylo pozdě, takže jsem nakonec musel ještě jednou do boxů. Výsledkem jsem zklamaný, budu potřebovat nějaký čas, abych to strávil, ale těší mě, že jsme dobyli Pohár konstruktérů. Je úžasné být součástí týmu, který dosáhl takového úspěchu.

Niki Lauda, nevýkonný ředitel
Děkuji všem v Brackley a v Brixworthu. Společně jsme to dokázali. Neuvěřitelný výsledek, jsem opravdu šťastný. Bylo to těsné mezi dvěma a jednou zastávkou. Lewis měl vše pod kontrolou. Bottas možná mohl použít jinou strategii, ale už na tom nezáleží. Pro nás jde o fantastický výsledek.

Toto Wolff, šéf týmu
Jsem tak šťastný! Banda v Brackley a Brixworthu odvedla fantastickou práci, pracovala non stop sedm ní v týdnu a obětovala hodně. Jsem prostě šťastný. Je to nová realita. Měli jsme pár dobrých let s novými motory a výhodou a nyní nás ostatní dohnali. Mohli jste vidět, že Red Bull byl na konci hodně rychlý. Taková je realita a asi to tak bude pokračovat letos i příští rok.

Lewis je na vrcholu a od letní pauzy neudělal žádnou chybu, je rychlý v sobotu a dnes skvěle pracoval s pneumatikami. Ale je to tým, který dělá vůz rychlým, spolehlivým a Lewis je perfektní. Je to poprvé za dlouhá léta, co nebyla jasná strategie. Ferrari nás mohlo dojet víc a neměli jsme moc dat, zda měkké vydrží až do konce. 

Za ty roky úspěchů musí vše sednou dohromady, pracovní morálka, zdroje a myšlení. Musíte držet slovo a své hodnoty. Možná nám pomohlo Maďarsko. Hodně k úspěchu přispívají různí lidé. Paddy v minulosti, před ním Ross jako technický ředitel. James Allison je jako moje naprosto odlišné dvojče. Jsme tak odlišní, ale máme stejné myšlení a je fantastické s ním pracovat. Užíváme si chodit do práce.


FERRARI

Sebastian Vettel, 2. místo
Dnes se mi povedl start, myslím, že i v Japonsku to bylo dobré, ale prostě nám chyběl výkon, takže buďme rádi za to, čeho jsme dosáhli. Podařilo se mi najít správný rytmus, ale několik kol jsem se potýkal s pneumatikami, které se přehřívaly.

Jsem rozladěný, že jsem tu neměl šanci vyhrát, jak jsem si přál, ale jsme na správné cestě, všechny nepříjemné věci, které se nám v poslední době staly, ať kvůli smůle nebo někomu jinému, pocházejí od nás a to si musíme připustit. Byly závody, ve kterých jsme byli silnější a skončily dříve, než jsme mohli závodit, to je špatné. Pozitivní aspekty tu jsou, ale nepatří mezi ně výsledek, očekávali jsme jiný, takže to pro nás nebyl ten nejlepší den.

Kimi Räikkönen, 3. místo
Můj vůz celý závod pracoval dobře, jízda mě bavila a řídilo se mi dobře. Cítil jsem, že jsme rychlí a pneumatiky mi až do konce držely. Mám dojem, že kdybych mohl startovat z pozice o něco lepší, naše rychlost by nám vynesla o něco lepší výsledek.

Když jsem mohl útočit na soupeře, byl to dobrý pocit. V závěru závodu jsem mohl jet i rychleji, ale bylo nutné šetřit palivo, proto jsem poněkud zpomalil, což byl zásadní faktor. Celkový výsledek mohl být o něco lepší, ale máme dva vozy na stupních vítězů, takže nemůžeme být příliš zklamaní. V příštím závodě se budeme snažit, abychom dosáhli ještě lepšího umístění.

Co se týče incidentu s Verstappenem v posledním kole, nemohu se k němu odpovědně vyjádřit, protože z mého pohledu jsem přesně neviděl, oč šlo. Pochopitelně jsem byl zklamaný, protože jsem si myslel, že jsem přišel o třetí místo.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Dnešní závod byl bojem až do posledního okamžiku a byl vybojován úspěšně. Sebastianovi se podařilo jít do vedení a Kimi se postaral o vzrušení v závodě, oběma se povedlo několik předjížděcích manévrů. Tým, ať šlo o chlapce přímo na trati nebo v továrně v Maranellu, odvedl dobrou práci po všech těch nepříjemnostech, které nás v pátečním tréninku provázely. Nejdůležitější je, že jsme se nevzdali a dostali oba vozy na pódium zásluhou boje do posledních metrů. I když to není ideální výsledek, dosáhli jsme ho díky vozu, který se ukázal být opět konkurenceschopný. Stejně jako dnes budeme pokračovat i ve zbývajících závodech, až do toho posledního.


RED BULL

Max Verstappen, 4. místo
Cítím se dobře, ačkoliv nikdy není příjemné, když se chystáte vystoupit na pódium a oni vás z něho odvolají. Měli bychom nejdřív o věci promluvit za přítomnosti stewardů a říci svůj názor. Závod byl skvělý a jsem se čtvrtým místem spokojený, ale jak jsem k němu přišel, to opravdu bolí. Mám pětivteřinovou penalizaci a jeden trestný bod, ale za co? Vjel jsem zeširoka do zatáčky, což dělali po celý víkend všichni, tak proč mě trestají? Pravidla ale říkají, že nelze protestovat, to je divné, ale nezbývá nám, než se přesunout do Mexika. 

Byl to opravdu úžasný závod s velkým množstvím předjížděcích manévrů a akcí, a pak kvůli pěti nebo deseti centimetrům na obrubníku dojde ke změně výsledku, to se lidem nebude líbit. Ale koneckonců jsem si to řádně užil, byl to skvělý závod. Mám pocit, že jsem odvedl opravdu hodně dobrý výkon, podařilo se mi chytit skutečně dobrý rytmus, rychlost byla výborná, nastavení také. Pokud vezmeme v úvahu všechny tyto faktory a odmyslíme si penalizaci, doufám, že budeme v Mexiku opět velice blízko čelu závodního pole.

Daniel Ricciardo, nedokončil
Nikdy není příjemné odstoupit ze závodu tak brzy. Došlo k několika nárazům a kontaktům, takže nevěřím, že šlo o mechanickou závodu. Pochopitelně jsem zklamán. Hodně jsem se snažil a chtěl využít nabízené příležitosti - kola, která jsem absolvoval, byla zábavná, ale také mi přinesla zklamání. Cítil jsem, že jsem rychlejší než Bottas, ale vždy jsem k němu dorazil z tak velké dálky, že nebylo snadné ho předjet. Snažil jsem se ho těsně držet, ale překonat se mi ho nedařilo. Nechtěl jsem za ním jet celý závod, ale žádný z pokusů mi nevyšel. Proto je tak obtížné se vyrovnat s tím, že ta bitva skončila předčasně. Pokaždé, když jsem se ho pokusil předjet, vždy zůstal přede mnou a já si jenom řekl "Fajn, příště to zkusíš znovu!" Myslím, že z mého odstoupení vyplyne nějaký trest, takže v Mexiku asi začneme zezadu. Udělám ale vše, co je v mých silách, abych se pokusil projet celým polem a doufám, že v Mexiku se mi bude dařit podstatně lépe.

Christian Horner, šéf týmu
Byl to mimořádně vzrušující závod, zvláště pro Maxe, kterému se povedl neuvěřitelný posun ze 16. místa až k boji o stupně vítězů v posledních dvou kolech. Povedly se mu některé vynikající manévry a v posledním kole se prosmýkl kolem Kimiho, ale pak dostal pětivteřinový trest. To je skutečně těžké přijmout, zvláště když si uvědomíme, kolik vozů tu jezdilo mimo trať a to nejen při závodě, aniž by došlo k nějakému potrestání. Nicméně jsme odvedli další skvělý výkon a po celý závod byli konkurenceschopní.

Samozřejmě jsme velice zklamáni odstoupením Daniela, který srdnatě útočil na Bottase. Bez oněch potíží by nejspíš byl opět na stupních vítězů, takže nás může uklidnit, že jsou naše vozy konkurenceschopné, jen nás mrzí kvůli Maxovi a našim fanouškům, že nemáme stupně vítězů, které jsme si dnes zasloužili. Gratulujeme Mercedesu, počtvrté za sebou získat Pohár konstruktérů je obrovským úspěchem, letošní titul si opravdu zasloužili.


FORCE INDIA

Esteban Ocon, 6. místo
Umístění je více než uspokojivé, protože závod nebyl vůbec snadný, navíc Sainz v závěrečné části hodně tlačil. Strávil jsem většinu závodu starostí o pneumatiky podřízené strategii jedné zastávky. Tým mi dával pokyny, kdy přidat a kdy si držet náskok, takže šesté místo lze považovat za naprosto dokonalý výsledek.

Před závodem jsem měl na startovním roštu problémy s řídící jednotkou na mém voze, ale týmu se podařilo všechno včas opravit. Mé auto dnes bylo hodně rychlé, je to další závod, který jsme odjeli výborně a cítím, že jsme dosáhli maximálního možného výsledku.

Sergio Pérez, 8. místo
Byl to těžký závod a jsem velice šťastný, že se nám podařilo získat tolik bodů. Zkoušeli jsme hodně agresívní strategii, která se nabízela po včerejší kvalifikaci a velmi brzy jsem tak zajel do boxů, abych se dostal před Massu a Sainze. To se podařilo, předjel jsem Alonsa a dostal se blízko k Estebanovi. V té době jsem měl za to, že jsem rychlejší, protože jsem víc šetřil pneumatiky, ale v balíku několika vozů mi rychle odešly a kvůli tomu jsem začal ztrácet. Těžko říci, jak by se závod vyvíjel, kdyby mě Esteban pustil dopředu - možná bych si je mohl pošetřit. 

Když se za mnou ocitl Sainz, nešlo nic dělat, protože měl mnohem čerstvější gumy. Ke konci jsem se obtížně bránil útokům Massy a Kvjata, několik posledních kol jsem držel Felipeho opravdu ze všech sil. Moje pneumatiky byly na hranici životnosti, ale jsem šťastný, že jsem dokázal dojet osmý. Pro tým je to dobrý výsledek, že kterého se můžeme radovat.

Robert Fernley, zástupce vedoucího týmu
Byl to další víkend, ve kterém oba vozy předvedly solidní tempo a celé odpoledne skvěle závodily. Strategie jedné zastávky pro oba vozy se vyplatila, získali jsme 12 bodů a upevnili si tak pozici v Poháru konstruktérů. Práce s pneumatikami byla dnes hodně kritická a oba piloti přesně plnili příkazy. Estebanova bitva se Sainzem byla hodně intenzivní a bylo potěšitelné vidět, jak ho dokázal udržet za sebou - zvláště proto, že Esteban na tom nebyl po zdravotní stránce nejlépe. Podobně zajel i Sergio a bránil se Massovi, což byla fantastická demonstrace závodního řemesla. Dnešní výsledek je ideální způsob jak se připravit na další závod v Mexiku, což je pro každého v týmu zásadní záležitostí.


RENAULT

Carlos Sainz, 7. místo
Byl to skvělý debut s Renaultem a opravdu jsem si ho užil. Od samého začátku, každé další kolo, jsem se cítil stále jistěji, takže jsem byl schopen i vyvinout větší tlak na soupeře. Mohl jsem i bojovat s piloty Force Indie, které byly několik předchozích závodů mimo naše možnosti, takže jeden vůz předjet a druhého atakovat, to je skvělý výsledek.

Celý víkend šlo všechno opravdu hladce, věděl jsem, že mohu být rychlý a proto jsem byl i sebevědomý. Tým mi ale velice pomohl, to byl klíčový bod k rychlé adaptaci. Že jsem zvládl tak dobrou kvalifikaci a závod, což mě nesmírně těší, za to musím poděkovat celému týmu.

Nico Hülkenberg, nedokončil
Potkala mě opravdu hodně nemilá věc, těšil jsem se, jak si tu zazávodím, ale bohužel z toho nic nebylo. Měl jsem problém s tlakem oleje, takže jsem velice záhy musel zajet do boxů a odstoupit. Někdy se věci obrátí proti vám, to se stává. Ale už se těším, jak se vrátím do boje v Mexiku.

Cyril Abiteboul, výkonný ředitel
Je to víkend smíšených pocitů. Na jedné straně debut Carlose ověnčený fanfárami a bezchybný víkend - přišel do týmu s dobrou motivací a skvěle připravený. Od chvíle, kdy byl při GP Japonska oznámen jeho příchod se zvládlo obdivuhodné množství práce. Jel agresívně, ale velmi inteligentně. Ačkoliv po startu přišel o několik pozic, dokázal je brilantní jízdou opět získat zpět. 

Na druhou stranu nás nespolehlivost přišla hodně draho, kromě penalizací musel velice brzy odstoupit Nico kvůli problémům s motorem, pořád ten problém řešíme. Na první pohled nedošlo k poškození pohonné jednotky, je to velká škoda, protože Nico by určitě měl šanci bodovat. Omlouváme se mu, jsme zklamaní stejně jako on. Tento víkend jenom dokazuje, že máme všechny předpoklady na boj o bodované pozice a postup v Poháru konstruktérů.


WILLIAMS

Felie Massa, 9. místo
Rozhodně dobrý výsledek. Odjeli jsme slušný závod a přivezli nějaké body. Něco jsme ale ztratili na Renault, i tak jsem ale spokojený s výsledkem. Kvůli modrým vlajkám jsem již neměl příležitost předjet další vozy, takže jsem nakonec neskončil třeba osmý. Jsem ale se svým výkonem spokojeným.

Lance Stroll, 11. místo
Byl to nakonec slušný závod vzhledem k tomu, že jsem startoval z 15. příčky. Samozřejmě je zklamání skončit na 11. místě bez bodu. Měl jsem problémy s pneumatikami a kvůli tomu jsem stavěl dvakrát. Prostě tu byla větší degradace. Nakonec jsme získali nějaké pozice, bohužel to na body nestačilo. Předjetí Grosjeana a Vandoornea ke konci bylo pozitivním přínosem. Doufám, že příště to bude již bezproblémový víkend.

Paddy Lowe, technický ředitel
Myslím si, že to byl skvělý závod pro fanoušky. Byl to skvělý víkend s několika novými prvky. Jsme spokojení s 9. a 11. místem, i když to mohlo být lepší. Zvolili jsme jinou strategii než většina pilotů. Začali jsme na super-měkké směsi. Poslední stint jsme pak chtěli jet na ultra-měkké sadě. U Felipeho to docela vyšlo. U Lance to bylo horší s prvním stintem a museli jsme zvolit strategii na dvě zastávky. Nakonec získal nějaká místa a skončil jedenáctý.


TORO ROSSO

Daniil Kvjat, 10. místo
Byl to můj nejlepší závod v sezóně a určitě jsem s výsledkem spokojen. Udělal jsem všechno pro to, abych dovezl nějaké body. Jízdu jsem si užíval, bylo to čisté a pohodové závodění, tým odvedl dobrou práci. Všechno jsme podřídili snaze získat body. Je škoda, že jsem nedokázal předjet Massu, ale ztrácel jsem přilnavost a na měkkých pneumatikách jsem měl horší záběr - navíc jsem měl potíže s obnovou energie a na rovinkách mi chyběla rychlost. 

Přijel jsem do USA s čistou myslí, v týmu jsme změnili pár věcí, každý přišel s nějakou novou motivací a zaměřil se na určitou věc. Všechno dopadlo fantasticky a výsledkem je skvělý závod.

Brendon Hartley, 13. místo
Můj závodní debut v F1 byl dost těžký. Teprve teď na mě všechno doléhá, asi večer vůbec neusnu a nepodaří se mi zavřít oči, aniž bych to všechno znovu neprocházel... Start se mi zvlášť nepovedl, už dlouho se mi nepodařilo odjet z roštu takhle! Pak jsem vybojoval několik míst a začal výt se závodem spokojen - zvláště v závěru bylo tempo velice slibné.

Myslím, že jedinou chybu, kterou jsem udělal, bylo nechat se asi ve čtvrtině předjet Strollem, pak už jsem ho nedokázal zpětně překonat a on mě poněkud pozdržel. Musel jsem zvládnout spoustu úkolů a zároveň se hodně věcí přiučit, doufám, že zkušenosti budu moci už brzy zúročit! Každou chvíli závodního víkendu jsem prožíval naplno a chtěl bych všem v týmu poděkovat, bylo to něco úžasného.

Jody Egginton, šéf výkonnosti vozu
Dnešní závod provázejí smíšené pocity: ty pozitivní představuje zisk bodu díky Daniilovi a Brendonův solidní debut. Bohužel na druhé straně bodoval jak Williams, tak Renault. Pokud jde o samotný závod, strategie pro oba vozy se vyvíjely víceméně dle předpokladu, očekávali jsme, že se Brendon dostane do balíku vozů, takže jsme byli připraveni ho odvolat do boxů, aby se dostal na volnou trať. Nečekaně jsme však ztratili nějaký čas za Ericssonem a proto se Brendon nemohl dostat před Strolla. 

Náš nováček byl závodem nadšený, jel naprosto konzistentně a odpovědně plnil všechny příkazy, určitě tak získal cenné zkušenosti a dále se učil porozumět vozu... je to od něj dobrý přístup! Daniilův závod se odehrál v duchu souboje se Sainzem, Massou a oběma Force Indiemi. Až do posledních kol držel deváté místo, kdy ho Massa na novějších pneumatikách dostihl. Pak ho za pomoci DRS dokázal předjet a Daniil na to kvůli problémům s baterií nemohl reagovat. Boj ve středu pole zůstává těsný, pořád je o co hrát a nadále uděláme vše, co je v našich silách, abychom svedli souboj s týmy kolem nás. V posledních závodech chceme potvrdit splnění našeho cíle.


MCLAREN

Stoffel Vandoorne, 12. místo
Dneska to pro mě byl hodně zábavný závod i přes to, že jsem nedosáhl na body. Myslím si, že po ne úplně povedené kvalifikaci jsme předvedli dobrý výkon. Dokázali jsme předjíždět, což jsme neočekávali kvůli naší rychlosti. Zvolili jsme dobrou strategii a užil jsem si nějaké souboje. Rychlost byla dobrá a jel jsem na maximum. Je škoda, že jsme nakonec nedosáhli na body, vždycky je to ale těžké, když startujete z chvostu.

Fernando Alonso, nedokončil
Udělali jsme vše, co bylo v našich silách. Odjeli jsme velmi dobrou kvalifikaci, start se povedl též a rychlost byla slušná. Bohužel nám uteklo dalších 6 bodů ze závodu, kde se nám dobře dařilo. Děkuji týmu a fanouškům za neutuchající nasazení.

Eric Boullier, sportovní ředitel
Dnes jsme opět viděli, jak talent našich pilotů přišel vniveč. Fernando odstartoval skvěle, držel tempo se zbytkem. Po prvním pit stopu to vypadalo, že si udrží sedmé nebo osmé místo, čímž by týmu zajistil slušné body, bohužel to nedokázal kvůli problému s motorem. Navzdory potenciálu letos Fernando neměl v USA štěstí. Je to pro nás srdcervoucí. Stoffel měl smůlu a startoval s penalizací 25 míst, ke které přidal ještě 5. Museli jsme mu měnit motor, aby vůbec mohl jet. V této situaci nebylo možné získat body. I tak ale Stoffel odjel velmi slušný závod. Je to pro něj první zkušenost z Okruhu Amerik. Celkově dokázal čtyřikrát předjet, v TV to nebylo vidět.


HAAS

Romain Grosjean, 14. místo
Auto tentokrát nejelo nijak zvlášť dobře, navíc jsem trpěl masivní degradací pneumatik, zejména na levé přední. Snažil jsem se zůstat na trati co nejdéle, ale posledních pár kol už jsem cítil, že to je hodně nebezpečné. Celý víkend jsem s radostí sledoval nadšení fanoušků, takže je mi líto, že jsme jim jako tým nemohli poskytnout lepší představení. Budeme ale nadále tvrdě pracovat. Víme, že v Mexiku to bylo loni hodně obtížné, ale doufám, že letos najdeme nějaké řešení. Bohužel i přes veškerou snahu je momentální situace hodně neuspokojivá, zvláště když jsme na domácí půdě nepředvedli to, co se od nás čekalo.

Kevin Magnussen, 16. místo
Nebyl to pro nás nejlepší závodní den a výsledek, ale auto bylo aspoň o poznání lepší než v kvalifikaci. V prvním kole jsem zajel do boxů, pokoušeli jsme se odjet zbytek Grand Prix na jedné, měkké sadě, ale tento strategický předpoklad nevyšel. Ale chtěli jsme to zkusit, byla to vlastně jediná možná věc, která se v dané situaci dala vyzkoušet. Takže teď už se soustředíme na další závod.

Günther Steiner, manažer týmu
Je naprosto zřejmé, že pro celý tým to byl hodně těžký víkend. Bohužel jsme nebyli dost rychlí. Potkaly nás snad všechny možné problémy, které byly myslitelné. Táhlo se to od prvního tréninku, snad jsme doufali, že se nám potíže dnes vyhnou a dostaneme se do hry, ale nestalo se tak. Musíme přeskupit síly, pokusíme se najít nějaké zlepšení a vrátit se na pozici, na níž jsme se nacházeli před několika závody.


SAUBER

Marcus Ericsson, 15. místo
Já tento závod považuji za dobrý. Byli jsme schopni bojovat s našimi přímými konkurenty po většinu závodu a dokázali jsme držet konzistentní tempo. Bohužel poté, co jsem měl kolizi v zatáčce 12 s Magnussenem, náraz chování vozu ovlivnil, tak bylo obtížné udržet nastavenou rychlost až do konce. Celkově hodnotím tento víkend za pozitivní a závod jako jeden z mých letošních nejlepších. Určitě je to dobrý krok vpřed a je třeba nadále ve zlepšování pokračovat, abychom byli v Mexiku ještě silnější.

Pascal Wehrlein, nedokončil
Dnes to pro mě bylo hodně krátké. Postihla mě hned na začátku kolize, vůz byl poškozen, takže jsem ho musel odstavit. Bylo to hodně nešťastné a kvůli tomu jsem možná přišel o dobrý výsledek. Chci ale zůstat pozitivní a vrátit se za pár dní v dobré formě v Mexiku. Doufám, že tam budu absolvovat mnohem lepší závod.

Frédéric Vasseur, vedoucí týmu
V porovnání s ostatními závody byl tento víkend pozitivní. Dnes jsme se našim soupeřům v přímých soubojích přiblížili, Marcus odvedl dobrý výkon a měl slušné tempo. U Pascala došlo po kolizi po startu k poškození šasi a dál nemohl pokračovat. Další závodní víkend je doslova za rohem, takže se opět uvidíme v Mexiku.

Google+ Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 25.10.2017 17:54 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 40 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly a Brendon Hartley - nová sestava Toro Rosso pro rok 2018

Toro Rosso oznamuje své jezdce pro rok 2018

Ferrari má na svém kontě další rekord, tentokrát v oblasti sběratelství

Nevíte co s penězi? Kupte si třeba vůz, ve kterém Schumacher vyhrál GP Monaka

Lance Strolla v Brazílii zradila technika

"Strollovi by pomohl pomalejší týmový kolega," domnívá se Villeneuve. Williams jej brání

Felipe Massa se šel rozloučit s fanoušky na pódium po závodě v Brazílii

Felipe Massa by mohl reprezentovat Brazílii ve Světové radě motorsportu

Nico Rosberg (vlevo) s Lewisem Hamiltonem před rokem v Abú Zabí

Rosberg se s Hamiltonem nenáviděli. "Teď můžeme být zase kamarádi," myslí si Nico

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen se postaral o jedno z největších vzrušení v závodě

Korunovace se odkládá, Hamilton ale udělal další výrazný krok k titulu + VIDEO

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GRAFIKA: Startovní rošt v Brazílii po penalizacích

  2. "Takové motory v F1 nemůžou zůstat." Ross Brawn vysvětluje proč

  3. Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

  4. PROHLÁŠENÍ týmů po kvalifikaci v Brazílii: Alonso opět chválí šasi McLarenu

  5. Vettel i přes rychlou stíhací jízdu Hamiltona jako hrozbu nevnímal, naznačil slabinu Ferrari

  6. Ferrari mělo podepsat Verstappena, s Räikkönenem nikdy titul nevyhrají, tvrdí Briatore

reklama