DISKUZE K ČLÁNKU Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Red Bull je optimistický, pokud jde o budoucnost Hondy ve Formuli 1. Její bývalý zákaznický tým McLaren se chce hned příští rok pokusit s novým partnerem vyhrát závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 30.09.2017 23:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 26.09.2017 15:09
Promiň, ale to tvrzení o Fernandovi je hodně mimo… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 27.09.2017 07:51
Ty ses stejny kolovartek jako kazdy, kazdy ma… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 26.09.2017 10:17
To jsou jen tanečky. RB moc dobře ví, že Honda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ne, všichni jsou geniální a proto máme 10 týmů s šancí na titul.
Jestli si to dobře pamatuju, pak Honda ztrácí na Mercedes 60-80k. Renault polovinu. Jestli umím počítat, rozdíl není 60k. A spolehlivost? Po 4 letech se to renaultu pořád sype. Prostě z bláta do louže. 04

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Ty si bohužel v otázce aktuálních výkonností PJ úplně mimo realitu. Podobně jako Helmut...

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
O kolik sekund na kolo by letos zrychlil McL-Honda, kdyby Honda dodala pro Japonsko motor vykonejsi o 40 koni??? O 1,5s na kolo?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Tvůj problém je, že nejsi sto akceptovat fakt, že Renaut v race módu letos ztrácí jen 25 - 30 ps na špici a je prokazatelně v okně pro vítězství. V roce 2015 to myslím bylo až 70 ps na Mercedes, takže předpoklad, že těch posledních pár koní je rozhodně podstatně více reálný než že Honda stáhne 80 - 90 ps v race módu. Navíc Mclaren zná data, kdyby na tom byl Renault a Honda podobně a kdyby věděli, že Honda má šanci být příští rok na úrovni Renaultu, je více než jisté, že by s Hondou zůstali. Jenže oni znají realitu a ta je taková, že Honda bude mít velmi těžké dohonit ostatní do konce této koncepce motorů.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Motor Renault ztrácí v race módu cca 25 ps na špici. RB tedy ještě neměl od r. 2014 tak konkurenceschopný motor jako letos. To, že je v PK až 3. je vina jejidch šasi a horší spolehlivosti Renaultu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Myslíš, že jsou v Mclarenu takoví blbci, že by vyměnili šmejd za šmejd? Nene chlapče, oni si s Renaultem přidali 60 ps a dvakrát lepší spolehlivost. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
To, že by měla být Honda nejlepší je řečnická otázka. To samozřejmě nečekám. Stejně nečekám, že Renault za jediný rok zcela stáhne náskok Mercedesu, když se jim to zdaleka nepovedlo za 4. Oboje je sci-fi.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
-Nemyslím si, že mají šasi s RB podobné. Podle informací ztrácí výkonově motor Hondy na Renault asi tolik, kolik ztrácí Renault na Mercedes. Kdyby měli lepší šasi, projevilo by se to jak na pomalých okruzích, tak za deště. Sice zlepšení proti průměru vidět je, ale proti špičce moc ne. Podívej, se jak se to projevuje u RB proti špičce i průměru. Jsou někde jinde. Pokud se to nezmění, budou se stejným motorem za nima.
- motor nebude ztrácet tolik. Pravda. teď ztrácí 30-40k? Jestli to ztáhnou na polovinu, tak sice nebudou 0,5-1s na kolo pomalejší než Mercedes (jako je teď RB), ale pořád dost na viditelný odstup. Šance je opět jen za deště nebo pomalých okruzích, ale pořád je tam RB.
- FA je za zenitem. O jeho výkonosti nevíme poslední 3 roky naprosto nic. Kromě toho, že dokáže porážet Vandoorna a toho, že se PODLE NĚJ stále zlepšuje. 50 koníků nedožene ani omylem. Teď ztrácí 60k (na RB 30-40) a dostává kolo. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
Já samozřejmě nevím jak výkonný kdo bude mít příští rok motor. Myslím si ale , že Honda bude celý rok 18 s pomocí Red Bullu vyvíjet motor na rok 19.
Testovat motor budou každý závodní víkend na Toro Rosu. Marko si je asi jistý , že takhle dokáží postavit konkurence schopný motor s kterým bodou bojovat o vítězství v roce 19. Jestli se to povede nevím , ale je to i možné .

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Chlapi! Opravdu někdo věří tomu, že v McL jsou takoví tupci, že v půlce sezony narychlo odejdou od Hondy, která chystá geniální motor k Renému, jehož "šunt" nemá budoucnost? 12
To přeci nedává logiku...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

109.81.208.XXX
Uvidíme jak si McLaren - Renault příští rok povede, ale můžu říci že jsem na to po těchto 3 letech hrůzy opravdu velmi natěšen. No a Helmut si v září příštího roku může hodnotit co chce, ale počítám že na něj zbude jen ta Honda.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Promiň, ale to tvrzení o Fernandovi je hodně mimo. Fernando je špičkový pilot, ale s výhodou 50-ti koní ve srovnatelném šasí by s ním prohrál pilot na úrovni Kuvajta nebo Palmera. S Lewisem, Vettelem, Riccim nebo Maxem by měl co dělat, i kdyby ten výkon byl stejný.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však ono se to tady v okolních diskuzích řeší vcelku komplexně. Akorát se nerozvádí široké hypotézy. On ukáže čas, kdo se vydal správnou cestou.
Red Bull získal téměř zadarmo tovární podporu a exkluzivního dodavatele PJ. Zápůjčka Carlose nemusí nutně znamenat jeho budoucí přechod, však Carlos si určitě taky moc rád počká na pokrok Hondy. Toro Rosso jako zkušební zázemí je ideální. Juniorka, která si může dovolit jít do sezóny bez ambic a která díky Hondě nejspíš vyjde v nejhorším případě (10. místo v PK) +- stejně a jakýkoli posun směrem nahoru bude příjemný bonus.
Nechci být skeptik, ale Renault ani Honda se stávající generací PJ Mercedes ani Ferrari nedoženou. Ferrari je sice na úrovni Mercedesu výkonem, ale po stránce spolehlivosti jsou pořád trochu pozadu. To se ale může brzy změnit, protože jsou natolik blízko, že možná donutí Mercedes k riskování ve vývoji. Renault se v tom pořád plácá. Jakmile je potřeba trochu vybudit motor, tak je na štíru se spolehlivostí. V závodním režimu, když se jede "na spotřebu" nejsou až o tolik pozadu. Ale když se člověk podívá, co umí Mercedes nebo Ferrari např. po restartu po SC fázi nebo přímo po startu, když se ohřeji pneu, tak jsou schopni Red Bullu odskočit klidně o 2 vteřiny na kolo a pak to stabilizují. A určitě to nebude tím, že by Ricci zapsal nebo šasí Red Bullu po restartu nejelo. Hondu v tomhle ohledu ani nebudeme řešit. Ta nestačí udržovacímu tempu ani v kvalifikačním režimu. Jenže za tím stojí kromě obřích rozpočtů také spousta času. Honda je momentálně ve fázi, kde byl Renault v první sezóně. Výkon tam sice někdy je, ale spolehlivost tragická.
Nakonec k McLarenu. Ten skutečně může dopadnout nejhůře. Renault ho bude držet vpředu jen do doby, dokud nebude mít svůj monopost vyladěný. Potom na tom skutečně budou jako zákazníci Mercedesu a Ferrari. Ale k tomuto jsem se již vyjadřoval v dobách rétorické krize mezi Dr. Markem a Renaultem. Továrna do návrhu a vývoje motoru dává násobně více, než dostává od zákazníků. Takže jim asi nikdo nemůže toto chování vyčítat, ale pro nás fanoušky to je dost o ničem. Protože tím se to ve finále opravdu dostává do situace, která se tolik zajídá Haasu. Ale tato situace platí napříč motorsportem. Dokonce i pohárové třídy, kdy je předepsaná stejná technika (nebo alespoň některé části) pro všechny, se dají ovlivnit financemi. Vždy je nějaká výrobní odchylka a když mohu nakoupit dostatek materiálu, vyberu ten nejlepší kus a s ním poté budu fungovat. Dokud jsem nezískal osobní zkušenost, byl jsem v některých věcech naivní. Ale motorsport vždy byl, je a bude o schopnosti jít na absolutní hranu pravidel, využití skulin v pravidlech a o finančních možnostech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Pro objektivnost bych tě doplnil v tvrzení, že 3 roky slibují a nic. Je to sice pravda, ale musíme dodat, že to je vlastně fakticky jenom rok. 15 a 16, byla úplně jiná koncepce a letos prostě jedou nováčkovskou sezonu a příští rok to bude něco trochu dost jiného. Opět Můj názor.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tak v tomto případě je to celkem jisté: týmy už ví, který motorář co testuje, co má kdo ve vývoji. Vím, co se děje ve Viry a co v Sakuře. A Honda je na tom ze všech nejbídněji, jako poslední zahájila vývoj PU pro rok 2018, zatímco Renault např. hodně investoval do spolehlivosti kvůli snížení počtu kusů na jezdce a začal hodně před letní přestávkou (úplně pominu její současný deficit a slabiny počínaje základy - spalováním).
100 % jistotu nemáš samozřejmě nikde, ale Renault bude před Hondou a je mnohem pravděpodobnější, že bude blíže Mercedesu, než že Honda postaví nejlepší motor. Za 4 roky možná, do té doby nikoliv.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

91.119.1.XXX
Zejména sezonu 18. Na tu se těším. Renault, McL a RB na stejných motorech a měli by se dostat na hodně podobnou úroveň. Takže na dejme tomu třetině tratí by mohla být hodně velká zábava a společně s Mercedesem a Ferrari by jsme tak teoreticky měli mít pět konkurenceschopných týmů. V případě že se McL popasuje s novým motorem hned, což taky chvilku trvá a Renault bude pokračovat v progresu ohledně šasi a aera jako doposud.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Tak to, že F a M budou muset mít nějakej problém, nebo, že k tomu dojde v Maďarsku nebo Singapuru je dost jasný. Myslím, že šasí mají s RBR dost podobné, ale opravdu nedokážu typnout kdo a o kolik je lepší. Osobně si, ale myslím, že u McL mají dva základní předpoklady k tomu aspoň jedno vítězství udělat. 1)motor už tolik nebude ztrácet a 2) mají FA, kterej dokáže vyhrát s ostatními soupeři i v normálním souboji pokud bude motor ztrácet, řekněme maximálně do 50 koníků.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Protože auto postavili nejlepší naposledy v roce 2008. Od té doby pouze slušný.
Teď mají taky slušný, ne nejlepší. A motor rozhodně nebudou mít nejlepší. Tak proč by měli vyhrávat? Že by jim přidali 3-tí turbo? 03

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Nevím, na koho reaguješ, ale zkusím to já.
Položím podobnou otázku: Kde bereš tu jistotu, že nebude příští rok nejlepším motorem Honda? V obou případech je odpověď stejná. Protože za 4 roky (u Hondy za 3) nebyli schopni vyrobit konkurenceschopnou jednotku. Když to nedokázali za 4 roky, příští se stane zázrak?
Já čekám, že ztrátu trochu stáhnou. Ale když za 4 roky stáhli půlku ztráty, nějak nevěřím, že za 1 rok stáhnou druhou. 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
Podle mě, proč by McLaren s Renaultem nemohl vyhrávat ? Red Bull s Renaultem taky něco vyhrál a stabilně se drží v TOP 5. McLaren auto postavit umí. V tom nevidím problém. Naopak si nedovedu představit ani v nejdivočejších a nejvlhčích snech, že Honda postaví motor, který nejen bude mít slušnou výkonnost, ale hlavně se nerozsype po pár metrech. 3 roky slibovali hory doly a nic. A věřit tomu, že se to prostě změní, jen protože budou dodávat jinýmu týmu ... co to je za magii ? McLaren pokud totálně neposere auto bude 100% v TOP 3, TR budu dostávat kolo i od Sauberu a až se Honda dostaně do RBR, tak to Limonádový král radši zabalí. Leda by FIA dala Hondě vyjímku a dali jí 3 turba navíc.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama