DISKUZE K ČLÁNKU Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod
Red Bull je optimistický, pokud jde o budoucnost Hondy ve Formuli 1. Její bývalý zákaznický tým McLaren se chce hned příští rok pokusit s novým partnerem vyhrát závod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 4 lidé)
27.09.2017 07:51
Ty ses stejny kolovartek jako kazdy, kazdy ma… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
19:20 26.09.2017 185.149.128.XXX
Ne, všichni jsou geniální a proto máme 10 týmů s šancí na titul.
Jestli si to dobře pamatuju, pak Honda ztrácí na Mercedes 60-80k. Renault polovinu. Jestli umím počítat, rozdíl není 60k. A spolehlivost? Po 4 letech se to renaultu pořád sype. Prostě z bláta do louže.
Jestli si to dobře pamatuju, pak Honda ztrácí na Mercedes 60-80k. Renault polovinu. Jestli umím počítat, rozdíl není 60k. A spolehlivost? Po 4 letech se to renaultu pořád sype. Prostě z bláta do louže.
uzivatel001639
19:13 26.09.2017 178.255.168.XXX
O kolik sekund na kolo by letos zrychlil McL-Honda, kdyby Honda dodala pro Japonsko motor vykonejsi o 40 koni??? O 1,5s na kolo?
Adi
19:12 26.09.2017 212.96.178.XXX
Tvůj problém je, že nejsi sto akceptovat fakt, že Renaut v race módu letos ztrácí jen 25 - 30 ps na špici a je prokazatelně v okně pro vítězství. V roce 2015 to myslím bylo až 70 ps na Mercedes, takže předpoklad, že těch posledních pár koní je rozhodně podstatně více reálný než že Honda stáhne 80 - 90 ps v race módu. Navíc Mclaren zná data, kdyby na tom byl Renault a Honda podobně a kdyby věděli, že Honda má šanci být příští rok na úrovni Renaultu, je více než jisté, že by s Hondou zůstali. Jenže oni znají realitu a ta je taková, že Honda bude mít velmi těžké dohonit ostatní do konce této koncepce motorů.
Mike17
18:29 26.09.2017 185.149.128.XXX
-Nemyslím si, že mají šasi s RB podobné. Podle informací ztrácí výkonově motor Hondy na Renault asi tolik, kolik ztrácí Renault na Mercedes. Kdyby měli lepší šasi, projevilo by se to jak na pomalých okruzích, tak za deště. Sice zlepšení proti průměru vidět je, ale proti špičce moc ne. Podívej, se jak se to projevuje u RB proti špičce i průměru. Jsou někde jinde. Pokud se to nezmění, budou se stejným motorem za nima.
- motor nebude ztrácet tolik. Pravda. teď ztrácí 30-40k? Jestli to ztáhnou na polovinu, tak sice nebudou 0,5-1s na kolo pomalejší než Mercedes (jako je teď RB), ale pořád dost na viditelný odstup. Šance je opět jen za deště nebo pomalých okruzích, ale pořád je tam RB.
- FA je za zenitem. O jeho výkonosti nevíme poslední 3 roky naprosto nic. Kromě toho, že dokáže porážet Vandoorna a toho, že se PODLE NĚJ stále zlepšuje. 50 koníků nedožene ani omylem. Teď ztrácí 60k (na RB 30-40) a dostává kolo.
- motor nebude ztrácet tolik. Pravda. teď ztrácí 30-40k? Jestli to ztáhnou na polovinu, tak sice nebudou 0,5-1s na kolo pomalejší než Mercedes (jako je teď RB), ale pořád dost na viditelný odstup. Šance je opět jen za deště nebo pomalých okruzích, ale pořád je tam RB.
- FA je za zenitem. O jeho výkonosti nevíme poslední 3 roky naprosto nic. Kromě toho, že dokáže porážet Vandoorna a toho, že se PODLE NĚJ stále zlepšuje. 50 koníků nedožene ani omylem. Teď ztrácí 60k (na RB 30-40) a dostává kolo.
badys
17:50 26.09.2017 46.13.68.XXX
Já samozřejmě nevím jak výkonný kdo bude mít příští rok motor. Myslím si ale , že Honda bude celý rok 18 s pomocí Red Bullu vyvíjet motor na rok 19.
Testovat motor budou každý závodní víkend na Toro Rosu. Marko si je asi jistý , že takhle dokáží postavit konkurence schopný motor s kterým bodou bojovat o vítězství v roce 19. Jestli se to povede nevím , ale je to i možné .
Testovat motor budou každý závodní víkend na Toro Rosu. Marko si je asi jistý , že takhle dokáží postavit konkurence schopný motor s kterým bodou bojovat o vítězství v roce 19. Jestli se to povede nevím , ale je to i možné .
jon
15:09 26.09.2017 194.228.59.XXX
Promiň, ale to tvrzení o Fernandovi je hodně mimo. Fernando je špičkový pilot, ale s výhodou 50-ti koní ve srovnatelném šasí by s ním prohrál pilot na úrovni Kuvajta nebo Palmera. S Lewisem, Vettelem, Riccim nebo Maxem by měl co dělat, i kdyby ten výkon byl stejný.
jon
15:04 26.09.2017 194.228.59.XXX
Však ono se to tady v okolních diskuzích řeší vcelku komplexně. Akorát se nerozvádí široké hypotézy. On ukáže čas, kdo se vydal správnou cestou.
Red Bull získal téměř zadarmo tovární podporu a exkluzivního dodavatele PJ. Zápůjčka Carlose nemusí nutně znamenat jeho budoucí přechod, však Carlos si určitě taky moc rád počká na pokrok Hondy. Toro Rosso jako zkušební zázemí je ideální. Juniorka, která si může dovolit jít do sezóny bez ambic a která díky Hondě nejspíš vyjde v nejhorším případě (10. místo v PK) +- stejně a jakýkoli posun směrem nahoru bude příjemný bonus.
Nechci být skeptik, ale Renault ani Honda se stávající generací PJ Mercedes ani Ferrari nedoženou. Ferrari je sice na úrovni Mercedesu výkonem, ale po stránce spolehlivosti jsou pořád trochu pozadu. To se ale může brzy změnit, protože jsou natolik blízko, že možná donutí Mercedes k riskování ve vývoji. Renault se v tom pořád plácá. Jakmile je potřeba trochu vybudit motor, tak je na štíru se spolehlivostí. V závodním režimu, když se jede "na spotřebu" nejsou až o tolik pozadu. Ale když se člověk podívá, co umí Mercedes nebo Ferrari např. po restartu po SC fázi nebo přímo po startu, když se ohřeji pneu, tak jsou schopni Red Bullu odskočit klidně o 2 vteřiny na kolo a pak to stabilizují. A určitě to nebude tím, že by Ricci zapsal nebo šasí Red Bullu po restartu nejelo. Hondu v tomhle ohledu ani nebudeme řešit. Ta nestačí udržovacímu tempu ani v kvalifikačním režimu. Jenže za tím stojí kromě obřích rozpočtů také spousta času. Honda je momentálně ve fázi, kde byl Renault v první sezóně. Výkon tam sice někdy je, ale spolehlivost tragická.
Nakonec k McLarenu. Ten skutečně může dopadnout nejhůře. Renault ho bude držet vpředu jen do doby, dokud nebude mít svůj monopost vyladěný. Potom na tom skutečně budou jako zákazníci Mercedesu a Ferrari. Ale k tomuto jsem se již vyjadřoval v dobách rétorické krize mezi Dr. Markem a Renaultem. Továrna do návrhu a vývoje motoru dává násobně více, než dostává od zákazníků. Takže jim asi nikdo nemůže toto chování vyčítat, ale pro nás fanoušky to je dost o ničem. Protože tím se to ve finále opravdu dostává do situace, která se tolik zajídá Haasu. Ale tato situace platí napříč motorsportem. Dokonce i pohárové třídy, kdy je předepsaná stejná technika (nebo alespoň některé části) pro všechny, se dají ovlivnit financemi. Vždy je nějaká výrobní odchylka a když mohu nakoupit dostatek materiálu, vyberu ten nejlepší kus a s ním poté budu fungovat. Dokud jsem nezískal osobní zkušenost, byl jsem v některých věcech naivní. Ale motorsport vždy byl, je a bude o schopnosti jít na absolutní hranu pravidel, využití skulin v pravidlech a o finančních možnostech.
Red Bull získal téměř zadarmo tovární podporu a exkluzivního dodavatele PJ. Zápůjčka Carlose nemusí nutně znamenat jeho budoucí přechod, však Carlos si určitě taky moc rád počká na pokrok Hondy. Toro Rosso jako zkušební zázemí je ideální. Juniorka, která si může dovolit jít do sezóny bez ambic a která díky Hondě nejspíš vyjde v nejhorším případě (10. místo v PK) +- stejně a jakýkoli posun směrem nahoru bude příjemný bonus.
Nechci být skeptik, ale Renault ani Honda se stávající generací PJ Mercedes ani Ferrari nedoženou. Ferrari je sice na úrovni Mercedesu výkonem, ale po stránce spolehlivosti jsou pořád trochu pozadu. To se ale může brzy změnit, protože jsou natolik blízko, že možná donutí Mercedes k riskování ve vývoji. Renault se v tom pořád plácá. Jakmile je potřeba trochu vybudit motor, tak je na štíru se spolehlivostí. V závodním režimu, když se jede "na spotřebu" nejsou až o tolik pozadu. Ale když se člověk podívá, co umí Mercedes nebo Ferrari např. po restartu po SC fázi nebo přímo po startu, když se ohřeji pneu, tak jsou schopni Red Bullu odskočit klidně o 2 vteřiny na kolo a pak to stabilizují. A určitě to nebude tím, že by Ricci zapsal nebo šasí Red Bullu po restartu nejelo. Hondu v tomhle ohledu ani nebudeme řešit. Ta nestačí udržovacímu tempu ani v kvalifikačním režimu. Jenže za tím stojí kromě obřích rozpočtů také spousta času. Honda je momentálně ve fázi, kde byl Renault v první sezóně. Výkon tam sice někdy je, ale spolehlivost tragická.
Nakonec k McLarenu. Ten skutečně může dopadnout nejhůře. Renault ho bude držet vpředu jen do doby, dokud nebude mít svůj monopost vyladěný. Potom na tom skutečně budou jako zákazníci Mercedesu a Ferrari. Ale k tomuto jsem se již vyjadřoval v dobách rétorické krize mezi Dr. Markem a Renaultem. Továrna do návrhu a vývoje motoru dává násobně více, než dostává od zákazníků. Takže jim asi nikdo nemůže toto chování vyčítat, ale pro nás fanoušky to je dost o ničem. Protože tím se to ve finále opravdu dostává do situace, která se tolik zajídá Haasu. Ale tato situace platí napříč motorsportem. Dokonce i pohárové třídy, kdy je předepsaná stejná technika (nebo alespoň některé části) pro všechny, se dají ovlivnit financemi. Vždy je nějaká výrobní odchylka a když mohu nakoupit dostatek materiálu, vyberu ten nejlepší kus a s ním poté budu fungovat. Dokud jsem nezískal osobní zkušenost, byl jsem v některých věcech naivní. Ale motorsport vždy byl, je a bude o schopnosti jít na absolutní hranu pravidel, využití skulin v pravidlech a o finančních možnostech.
Pikaso
14:58 26.09.2017 77.104.216.XXX
Pro objektivnost bych tě doplnil v tvrzení, že 3 roky slibují a nic. Je to sice pravda, ale musíme dodat, že to je vlastně fakticky jenom rok. 15 a 16, byla úplně jiná koncepce a letos prostě jedou nováčkovskou sezonu a příští rok to bude něco trochu dost jiného. Opět Můj názor.
Petr
14:57 26.09.2017 109.81.245.XXX
Tak v tomto případě je to celkem jisté: týmy už ví, který motorář co testuje, co má kdo ve vývoji. Vím, co se děje ve Viry a co v Sakuře. A Honda je na tom ze všech nejbídněji, jako poslední zahájila vývoj PU pro rok 2018, zatímco Renault např. hodně investoval do spolehlivosti kvůli snížení počtu kusů na jezdce a začal hodně před letní přestávkou (úplně pominu její současný deficit a slabiny počínaje základy - spalováním).
100 % jistotu nemáš samozřejmě nikde, ale Renault bude před Hondou a je mnohem pravděpodobnější, že bude blíže Mercedesu, než že Honda postaví nejlepší motor. Za 4 roky možná, do té doby nikoliv.
100 % jistotu nemáš samozřejmě nikde, ale Renault bude před Hondou a je mnohem pravděpodobnější, že bude blíže Mercedesu, než že Honda postaví nejlepší motor. Za 4 roky možná, do té doby nikoliv.
Lahva
14:51 26.09.2017 91.119.1.XXX
Zejména sezonu 18. Na tu se těším. Renault, McL a RB na stejných motorech a měli by se dostat na hodně podobnou úroveň. Takže na dejme tomu třetině tratí by mohla být hodně velká zábava a společně s Mercedesem a Ferrari by jsme tak teoreticky měli mít pět konkurenceschopných týmů. V případě že se McL popasuje s novým motorem hned, což taky chvilku trvá a Renault bude pokračovat v progresu ohledně šasi a aera jako doposud.
Pikaso
14:44 26.09.2017 77.104.216.XXX
Tak to, že F a M budou muset mít nějakej problém, nebo, že k tomu dojde v Maďarsku nebo Singapuru je dost jasný. Myslím, že šasí mají s RBR dost podobné, ale opravdu nedokážu typnout kdo a o kolik je lepší. Osobně si, ale myslím, že u McL mají dva základní předpoklady k tomu aspoň jedno vítězství udělat. 1)motor už tolik nebude ztrácet a 2) mají FA, kterej dokáže vyhrát s ostatními soupeři i v normálním souboji pokud bude motor ztrácet, řekněme maximálně do 50 koníků.
Mike17
14:25 26.09.2017 185.149.128.XXX
Nevím, na koho reaguješ, ale zkusím to já.
Položím podobnou otázku: Kde bereš tu jistotu, že nebude příští rok nejlepším motorem Honda? V obou případech je odpověď stejná. Protože za 4 roky (u Hondy za 3) nebyli schopni vyrobit konkurenceschopnou jednotku. Když to nedokázali za 4 roky, příští se stane zázrak?
Já čekám, že ztrátu trochu stáhnou. Ale když za 4 roky stáhli půlku ztráty, nějak nevěřím, že za 1 rok stáhnou druhou.
Položím podobnou otázku: Kde bereš tu jistotu, že nebude příští rok nejlepším motorem Honda? V obou případech je odpověď stejná. Protože za 4 roky (u Hondy za 3) nebyli schopni vyrobit konkurenceschopnou jednotku. Když to nedokázali za 4 roky, příští se stane zázrak?
Já čekám, že ztrátu trochu stáhnou. Ale když za 4 roky stáhli půlku ztráty, nějak nevěřím, že za 1 rok stáhnou druhou.
Jindrich K.
14:20 26.09.2017 89.103.114.XXX
Podle mě, proč by McLaren s Renaultem nemohl vyhrávat ? Red Bull s Renaultem taky něco vyhrál a stabilně se drží v TOP 5. McLaren auto postavit umí. V tom nevidím problém. Naopak si nedovedu představit ani v nejdivočejších a nejvlhčích snech, že Honda postaví motor, který nejen bude mít slušnou výkonnost, ale hlavně se nerozsype po pár metrech. 3 roky slibovali hory doly a nic. A věřit tomu, že se to prostě změní, jen protože budou dodávat jinýmu týmu ... co to je za magii ? McLaren pokud totálně neposere auto bude 100% v TOP 3, TR budu dostávat kolo i od Sauberu a až se Honda dostaně do RBR, tak to Limonádový král radši zabalí. Leda by FIA dala Hondě vyjímku a dali jí 3 turba navíc.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek