DISKUZE K ČLÁNKU Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem
Jezdec Williamsu Felipe Massa se ve svém sloupku pro motorsport.com vrací k Velké ceně Singapuru, v níž dojel těsně za body na 11. místě. Jak prožíval závodní víkend a jaký má názor na startovní kolizi mezi vozy Ferrari a Red Bullem Maxe Verstappena?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pepan
09:29 22.09.2017 89.24.157.XXX
Ještě dodatek.
Tím svým příspěvkem neobhajuji Alonsův podraz, který provedl se svým týmem, protože to fakt byla sviňárna. Ale čistě z matematického hlediska, pokud by nemělo Ferrari problém s tou hadicí od benzínu, Massa by dojel na bodovaném místě a to dost vpředu a titul v tom roce by byl jeho.
Tím svým příspěvkem neobhajuji Alonsův podraz, který provedl se svým týmem, protože to fakt byla sviňárna. Ale čistě z matematického hlediska, pokud by nemělo Ferrari problém s tou hadicí od benzínu, Massa by dojel na bodovaném místě a to dost vpředu a titul v tom roce by byl jeho.
rock
08:41 22.09.2017 37.188.253.XXX
Ono je to tím Baku zkreslený hodně, toho jsem si vědom. Ale i bez Baku Renault stahuje dlouhodobě míň než jeden bod na závod a ztrácí jich 17; bude to těžký, zvlášť když teď Stroll dokáže Massu občas doplnit. Prvních šest míst je za normálních okolností nedostupných a za ty ostatní je málo bodů. Scénář Hulkenberg vyjezdí 6 b. za sedmý místo, Massa 4 za osmý a Stroll jeden za desátý nic moc neřeší...
ad Pepan:
Stroll s Massou by naopak neměli být horší než v Singapuru. Přece jenom zbývající tratě Mercedesu víceméně sedí a spíš teď od Massy (a když se dobře vyspí, tak i od Strolla) očekávám intenzivní boj o 7. místa.
Spolehlivost je taky na straně Williamsu. Mají skoro ve všech komponentech ještě vatu, zatímco Renault jde po víceméně každé poruše dozadu na roštu.
Suma sumárum můj tip je, že to Williams uhájí. Ale do fortuny bych na to svoje peníze nedal :-)
ad Pepan:
Stroll s Massou by naopak neměli být horší než v Singapuru. Přece jenom zbývající tratě Mercedesu víceméně sedí a spíš teď od Massy (a když se dobře vyspí, tak i od Strolla) očekávám intenzivní boj o 7. místa.
Spolehlivost je taky na straně Williamsu. Mají skoro ve všech komponentech ještě vatu, zatímco Renault jde po víceméně každé poruše dozadu na roštu.
Suma sumárum můj tip je, že to Williams uhájí. Ale do fortuny bych na to svoje peníze nedal :-)
Petr
08:17 22.09.2017 109.81.245.XXX
Renault udělal od nasazení nového balíku v Silverstone velký pokrok, dle mého performance indexu, který zveřejňuji na základě nejlepších sektorů týmů v analýze po kvalifikaci, z cca osmého na čtvrté místo! Je pravda, že Palmer nejezdil nic moc, měl ale i dost technických problémů a žádný čistý víkend - až teď v Singapuru. Ani bych se tedy moc nedivil, kdyby do konce roku překonali nejen Toro Rosso, ale právě i ten Williams.
Škoda toho Hulka v Singapuru, jezdil dlouho před Sainzem.. to by bylo bodů! To tvé porovnání prvních sedmi a dalších 7 závodů je trochu zkreslené tím Baku, tak to byla podle mě výjimečná situace s tou Strollovou bednou - ale vzestup Renaultu tam vidět je (+ 33 % bodů).
Škoda toho Hulka v Singapuru, jezdil dlouho před Sainzem.. to by bylo bodů! To tvé porovnání prvních sedmi a dalších 7 závodů je trochu zkreslené tím Baku, tak to byla podle mě výjimečná situace s tou Strollovou bednou - ale vzestup Renaultu tam vidět je (+ 33 % bodů).
Pepan
07:36 22.09.2017 89.24.157.XXX
Já si myslím že Renault hodně limituje nespolehlivost vozu, Williams zase nespolehlivost obou pilotů. Přiznejme si si, že i Massa je v poslední době hodně nespolehlivý a to se pak obhajuje pozice před Renaultem těžko. Mám ten pocit že Renault se s nespolehlivostí začíná vypořádávat a to Massovi dělá těžkou hlavu. Pokud začne Renault pravidelně bodovat, a nedej bože s oběma vozy, je otázka času, kdy Williams převálcuje, protože S(troll) a Massou už asi o moc lepší nebudou.
rock
01:04 22.09.2017 82.117.159.XXX
Já bych byl celkem v klídku. V rukách Hulka je Renault rychlej, ale nevyrovnanej a Palmer je sice stabilní, ale špatnej. Navíc mi nepřijde, že by Renault šel nějak viditelně nahoru. Hulko byl často v Q3 i na bodech v cíli už od začátku sezóny, akorát ta spolehlivost tam nebyla - a Palmer nebyl schopen zaskočit, když to u Hulka nevyšlo. Naopak u Williamsu začal občas bodovat i Stroll a díky tomu se Williams Renaultu spíš vzdaluje (v prvních sedmi závodech 22:18 pro Williams, ve druhé sedmičce 37:24)
Pepan
00:17 22.09.2017 89.24.157.XXX
V souvislosti se Singapurem Massa vždycky opomene zmínit, že mu závod projelo hlavně Ferrari, které v závodě zkoušelo nový způsob vypouštění jezdců z boxů pomocí jakéhosi semaforu. Bohužel tento systém nereagoval na to, že Massa měl ještě na auto napojenou hadici s benzínem a když Massa vyjel od mechaniků, tuto hadici urval. Než se podařilo mechanikům hadici odpojit propadl se v pořadí a dojel tuším třináctý. Kdyby Ferrari neexperimentovalo, místo prvního místa by dojel třeba třetí, ale určitě by tehdy získal titul. Když to hodnotím, ten titul mu projelo hlavně Ferrari svým experimentováním a ne Alonso tím podfukem.
Pepan
20:10 21.09.2017 89.24.157.XXX
Aby neměl strach. Renault začíná zvedat hlavu, lepší se . Přitom do konce je ještě šest závodů a rozdíl mezi těmito dvěma týmy je 17 bodů. Stačí aby se Renaultu dvakrát zadařilo a Williams spadne o šprycli níž, což je dost velký propad v příjmech. Torro Rosso asi Williams za zády udrží, ale o tom Renaultu začínám pochybovat
uzivatel002202
17:55 21.09.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
rock
16:06 21.09.2017 37.188.245.XXX
"...Williams získal díky dobrému finiši Lance Strolla aspoň 4 body, a udržel tak za sebou Renault..."
To je celkem zvláštní myšlenka;
1. zisk bodů Strolla neměl žádnej vliv na tom, že udrželi pozici před Renaultem a
2. tu pozici bránili spíš před Toro Rossem, který jim bylo blíž než Renault (před i po závodě) nebo před Haasem (dokonce i ten jim byl před závodem blíž než Renault). To už mohl rovnou říct, že za sebou udrželi Sauber. Jo, udrželi.
To je celkem zvláštní myšlenka;
1. zisk bodů Strolla neměl žádnej vliv na tom, že udrželi pozici před Renaultem a
2. tu pozici bránili spíš před Toro Rossem, který jim bylo blíž než Renault (před i po závodě) nebo před Haasem (dokonce i ten jim byl před závodem blíž než Renault). To už mohl rovnou říct, že za sebou udrželi Sauber. Jo, udrželi.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek