DISKUZE K ČLÁNKU "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela

Sebastian Vettel ani Ferrari u domácího tisku zastání po Velké ceně Singapuru nenašli. Místo toho čelí velké vlně kritiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 22.09.2017 07:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 8 lidí) 20.09.2017 11:32
Vím, že můj názor nebude příliš populární, ale… »
» uzivatel002008 (Hlasovalo 7 lidí) 20.09.2017 10:19
Přeji titul Ferrarri,ale pro mne bylo jasné hned,… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 5 lidé) 20.09.2017 10:56
A jak tomu měl zabránit Kimi? že měl asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
A Kimi ho jako přes Maxe viděl? Vzdávám to...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Ono koukat dozadu přes zrcátka a dopředu bez zrcátek je přece jen pořád rozdíl. Když jsem viděl onboard z Vettelova vozu, tak jinak než přes zrcátka oba jezdce vidět nemohl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Jak? Měl se vznést do vzduchu přece... :-D :-D

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
To bys rád věděl, co? :-)
Že je Seb bezohledný magor vím od té doby, co přešel do RB. Chce trumfnout Schumiho v počtu titulů, ale myslím si, že se mu to nepovede.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Já souhlasím s tvým závěrem. Ale Kimi měl vidět Vettela, když Vettel neviděl Kimiho? To snad ne...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Někdo píše, že byl za krajnicí, ty zase nedaleko ale já tam vidím přes metr k čáře a přes další metr ke zdi.

[odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Max musel reagovat na Vettela. A Kimi měl dvě výhody, zaprvé měl ještě prostor vlevo a taky musel vidět pozici Seba, takže na rozdíl od Maxe nějaký prostor k manévrování. Ale pravda je, že se to celé odehrálo během sekundy a spíš než rozvahou se jezdci řídí instinkty a ty jim říkají, nacpat se před soupeře. To co mi vidíme se shora a můžeme o tom debatovat hodiny, tak jezdci to vidí úplně z jiné perspektivy a musí se rozhodovat instinkty, na přemýšlení není čas.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
A jaký je bodový rozdíl mezi prvním a tím. co vypadne?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Základní problémy toho incidentu jsou dva: první je, že Max po pomalejším startu, daném slabším motorem, najel kus na střed dráhy, tím udělal perfektně startujícímu Kimimu prostor vlevo a Kimi by byl nemehlo, kdyby se v té rychlosti nesnažil dostat před Maxe. Max pak prakticky nepohnul volantem, ale jeho trajektorie byla mírně doleva, tím začal ubírat místo Kimimu, proto si škrtli koly. Druhý problém je, že Seb neodstartoval nejlépe a pak se snažil blokovat Maxe, aby se v první zatáčce nedostal před něj. Jenže neměl dostatečného fóra a proto to skončilo tak, jak skončilo. Ve své podstatě měl na tom incidentu každý svůj podíl, i když asi největší Vettel, možná by odstoupil jen Kimi. Takže to, že komisaři to uzavřeli jako záávodní incident bylo celkem správné rozhodnutí. Ještě bych dodal, že na vodě je omezená viditelnost v zrcátkách, jelikož formule nemají přední světla a ve vodní tříšti není nic kloudně vidět. Nějaké mrtvé úhly jsou irelevantní.
Mrzí mě Alonso, chtěl jsem ho vidět na vodě...
Jinak na dotaz proč se cpal před Maxe, když s ním o titul nebojuje, je rozdíl sedmi bodů mezi prvním a druhým...

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Ale neřešíme přece výtečný Kimiho start ale kolizi . 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Ke zdi nebylo daleko, navíc by se pak musel do zatáčky zlomit. Že Max mířil vlevo neřešíš.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

185.137.144.XXX
Já možná reagoval víc prudce než si psal.
Ale jak vidím výše obecně jsem nepřestřelil - snaha házet alespoň díl vyny na Raikonnena tu zjevně je - přitom je to trapný, protože ten za to fakt nemohl ani 1 procentem - a zcela si to uvařil Vettel - neříkám, že bych ho za to penalizoval, ale zavinil si to sám ze 100 procent ... v podstatě se vrhla jak torpédo na ty dva vedle sebe ... OK že se to dělá často? To přeci nic nemění na tom, že jim vjel do cesty. ...
Ale dobře že tak - zaplatil solidní cenu 01
Ale opakuji - ty řekneš, že všichni mohli té nehodě zabránit - což je ale vždycky zpětně viděno! (u všech nehod v provozu je kdybych to věděl... - A tak o to nejde - jde o to kdo to zavinil - 100 Vettel! Kimi 0 ten jel zcela férově!
Ale Vettel zaplatil ... a příště si to možná ohlídá a bude opatrnější v blokování soupeřů 03

PS: To je jako když narumploval Hamiltona a pak se našli přeborníci (a bylo jich hodně) , kteří se pořád snažili hodit část viny na Hamiltona... že brzdil a moc ubral plyn a kdesi cosi ...
Takže Raikonnen určitě máslo na hlavě nemá

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Ale vždyť se neuhýbal do zdi. Ke zdi bylo ještě dost daleko. Kdyby tam prostor nebyl, tak to by byla jiná.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Vettel má místo na tři auta, ale Kimi by se měl uhýbat do zdi?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Jak Dannak ve vláknu psal, že Kimi jel za krajnící, tak já tam vidím pořád docela dost prostoru ...

Osobně bych daleko více řešil blokování a křížení soupeřů, zvláště po startu, ale když se to nikdo neřešilo, tak se nemůžeme divit, že to ten první využívá, ať už tam jede kdokoliv. A co se týče obrany pozice, tak Max jde taky často až za hranu, přestože v tomto případě, měl asi nejmenší podíl viny. Pokud by Max kvaldu vyhrál, tak by taky nikomu místo nenechal ...

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.237.XXX
Podívej se, kde byl KR v době kontaktu... podle stínu se celou dobu přibližoval k bílé čáře a ke zdi.
[odkaz na stránku]

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.237.XXX
Při tom rozebírání je dobré myslet na schopnosti lidských smyslů. Konkrétně - jak si pilot "má být jistý, že ten druhej má kam"? Mmch. co má kam, uhnout? Může brzdit... Někdo zase mluví o "agresivním křižování dráhy", dokážeme něco takového definovat (např. úhel ke směru dráhy?), dokáže to pilot při závodu jasně rozpoznat? To samé platí pro "soupeřův vůz celým objemem", je schopen pilot rozpoznat, že je soupeř před (za) ním celým objemem, z 98%, nebo jen 87%? Opravdu pikantní je to pravidlo při závodní rychlosti a pohledu do zpětného zrcátka...
Pravidla by pak stačila dvě - pokud měním směr na trati, nesmí dojít ke kontaktu se soupeřem, který si drží stopu. Pokud jsem v souboji druhý (a je jedno, jestli je to o kolo, o půl vozu, o celou délku), nesmí dojít ke kontaktu s vozem vepředu.
Z reálného pohledu ale myslím, že v podobné situaci by to příště dopadlo pravděpodobně úplně stejně.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Spíš bych řekla, že Kimi nevěděl o Vettelovi a o tom, že mu nemá Verstappen kam uhnout.
Kudy volil Vettel stopu pro průjezd zatáčkou - ta je vpravo, ale sám přiznal, že chtěl zablokovat Maxe - proč, když s ním o titul nebojuje...? Ale s tvým závěrem souhlas.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

212.149.48.XXX
Podle me byl teda Kimi trochu moc optimisticky s tim ,ze se do zatacky vejde ve stope, kterou jel. IMHO se tam nemohl zlomit, kdyz jel nalepenej na krajnici, nebo spis pulkou auta za ni a nasledovala leva zatacka. Tam by proste nezatocil.
Jinak SV podle me neudelal nic nestandardniho, dyt preci bylo videt, ze je jasne prvni a volil stopu pro prujezd zatackou. Ze mozna trochu hur odstartoval nemeni porad nic na tom, ze jeste pri najezdu do zatacky byl stale pred MV i KR. Tam se podle me mel Kimi proste stahnout a zkusit to priste. Ale chapu, vsichni byli napumpovani a z opakovanych zpomalenych zaveru se lepe soudi nez v tu chvili z kokpitu. Kdyby jako my zpetne videli, co se stane, jeli by jinak... stalo se, je treba bojovat dal, ale idealne uz bez kolizi :)

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.3.XXX
Po startu i s rozlitým... 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama