DISKUZE K ČLÁNKU "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela
Sebastian Vettel ani Ferrari u domácího tisku zastání po Velké ceně Singapuru nenašli. Místo toho čelí velké vlně kritiky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002008
(Hlasovalo 7 lidí)
20.09.2017 10:19
Přeji titul Ferrarri,ale pro mne bylo jasné hned,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
mi88ki
18:43 20.09.2017 89.176.59.XXX
Někdo píše, že byl za krajnicí, ty zase nedaleko ale já tam vidím přes metr k čáře a přes další metr ke zdi.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
mi88ki
18:41 20.09.2017 89.176.59.XXX
Max musel reagovat na Vettela. A Kimi měl dvě výhody, zaprvé měl ještě prostor vlevo a taky musel vidět pozici Seba, takže na rozdíl od Maxe nějaký prostor k manévrování. Ale pravda je, že se to celé odehrálo během sekundy a spíš než rozvahou se jezdci řídí instinkty a ty jim říkají, nacpat se před soupeře. To co mi vidíme se shora a můžeme o tom debatovat hodiny, tak jezdci to vidí úplně z jiné perspektivy a musí se rozhodovat instinkty, na přemýšlení není čas.
Jirka_1
18:38 20.09.2017 217.30.64.XXX
Základní problémy toho incidentu jsou dva: první je, že Max po pomalejším startu, daném slabším motorem, najel kus na střed dráhy, tím udělal perfektně startujícímu Kimimu prostor vlevo a Kimi by byl nemehlo, kdyby se v té rychlosti nesnažil dostat před Maxe. Max pak prakticky nepohnul volantem, ale jeho trajektorie byla mírně doleva, tím začal ubírat místo Kimimu, proto si škrtli koly. Druhý problém je, že Seb neodstartoval nejlépe a pak se snažil blokovat Maxe, aby se v první zatáčce nedostal před něj. Jenže neměl dostatečného fóra a proto to skončilo tak, jak skončilo. Ve své podstatě měl na tom incidentu každý svůj podíl, i když asi největší Vettel, možná by odstoupil jen Kimi. Takže to, že komisaři to uzavřeli jako záávodní incident bylo celkem správné rozhodnutí. Ještě bych dodal, že na vodě je omezená viditelnost v zrcátkách, jelikož formule nemají přední světla a ve vodní tříšti není nic kloudně vidět. Nějaké mrtvé úhly jsou irelevantní.
Mrzí mě Alonso, chtěl jsem ho vidět na vodě...
Jinak na dotaz proč se cpal před Maxe, když s ním o titul nebojuje, je rozdíl sedmi bodů mezi prvním a druhým...
Mrzí mě Alonso, chtěl jsem ho vidět na vodě...
Jinak na dotaz proč se cpal před Maxe, když s ním o titul nebojuje, je rozdíl sedmi bodů mezi prvním a druhým...
uzivatel001890
18:27 20.09.2017 185.137.144.XXX
Já možná reagoval víc prudce než si psal.
Ale jak vidím výše obecně jsem nepřestřelil - snaha házet alespoň díl vyny na Raikonnena tu zjevně je - přitom je to trapný, protože ten za to fakt nemohl ani 1 procentem - a zcela si to uvařil Vettel - neříkám, že bych ho za to penalizoval, ale zavinil si to sám ze 100 procent ... v podstatě se vrhla jak torpédo na ty dva vedle sebe ... OK že se to dělá často? To přeci nic nemění na tom, že jim vjel do cesty. ...
Ale dobře že tak - zaplatil solidní cenu
Ale opakuji - ty řekneš, že všichni mohli té nehodě zabránit - což je ale vždycky zpětně viděno! (u všech nehod v provozu je kdybych to věděl... - A tak o to nejde - jde o to kdo to zavinil - 100 Vettel! Kimi 0 ten jel zcela férově!
Ale Vettel zaplatil ... a příště si to možná ohlídá a bude opatrnější v blokování soupeřů
PS: To je jako když narumploval Hamiltona a pak se našli přeborníci (a bylo jich hodně) , kteří se pořád snažili hodit část viny na Hamiltona... že brzdil a moc ubral plyn a kdesi cosi ...
Takže Raikonnen určitě máslo na hlavě nemá
Ale jak vidím výše obecně jsem nepřestřelil - snaha házet alespoň díl vyny na Raikonnena tu zjevně je - přitom je to trapný, protože ten za to fakt nemohl ani 1 procentem - a zcela si to uvařil Vettel - neříkám, že bych ho za to penalizoval, ale zavinil si to sám ze 100 procent ... v podstatě se vrhla jak torpédo na ty dva vedle sebe ... OK že se to dělá často? To přeci nic nemění na tom, že jim vjel do cesty. ...
Ale dobře že tak - zaplatil solidní cenu
Ale opakuji - ty řekneš, že všichni mohli té nehodě zabránit - což je ale vždycky zpětně viděno! (u všech nehod v provozu je kdybych to věděl... - A tak o to nejde - jde o to kdo to zavinil - 100 Vettel! Kimi 0 ten jel zcela férově!
Ale Vettel zaplatil ... a příště si to možná ohlídá a bude opatrnější v blokování soupeřů
PS: To je jako když narumploval Hamiltona a pak se našli přeborníci (a bylo jich hodně) , kteří se pořád snažili hodit část viny na Hamiltona... že brzdil a moc ubral plyn a kdesi cosi ...
Takže Raikonnen určitě máslo na hlavě nemá
mi88ki
18:08 20.09.2017 89.176.59.XXX
Jak Dannak ve vláknu psal, že Kimi jel za krajnící, tak já tam vidím pořád docela dost prostoru ...
Osobně bych daleko více řešil blokování a křížení soupeřů, zvláště po startu, ale když se to nikdo neřešilo, tak se nemůžeme divit, že to ten první využívá, ať už tam jede kdokoliv. A co se týče obrany pozice, tak Max jde taky často až za hranu, přestože v tomto případě, měl asi nejmenší podíl viny. Pokud by Max kvaldu vyhrál, tak by taky nikomu místo nenechal ...
Osobně bych daleko více řešil blokování a křížení soupeřů, zvláště po startu, ale když se to nikdo neřešilo, tak se nemůžeme divit, že to ten první využívá, ať už tam jede kdokoliv. A co se týče obrany pozice, tak Max jde taky často až za hranu, přestože v tomto případě, měl asi nejmenší podíl viny. Pokud by Max kvaldu vyhrál, tak by taky nikomu místo nenechal ...
virtual
17:01 20.09.2017 193.165.237.XXX
Podívej se, kde byl KR v době kontaktu... podle stínu se celou dobu přibližoval k bílé čáře a ke zdi.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
virtual
16:53 20.09.2017 193.165.237.XXX
Při tom rozebírání je dobré myslet na schopnosti lidských smyslů. Konkrétně - jak si pilot "má být jistý, že ten druhej má kam"? Mmch. co má kam, uhnout? Může brzdit... Někdo zase mluví o "agresivním křižování dráhy", dokážeme něco takového definovat (např. úhel ke směru dráhy?), dokáže to pilot při závodu jasně rozpoznat? To samé platí pro "soupeřův vůz celým objemem", je schopen pilot rozpoznat, že je soupeř před (za) ním celým objemem, z 98%, nebo jen 87%? Opravdu pikantní je to pravidlo při závodní rychlosti a pohledu do zpětného zrcátka...
Pravidla by pak stačila dvě - pokud měním směr na trati, nesmí dojít ke kontaktu se soupeřem, který si drží stopu. Pokud jsem v souboji druhý (a je jedno, jestli je to o kolo, o půl vozu, o celou délku), nesmí dojít ke kontaktu s vozem vepředu.
Z reálného pohledu ale myslím, že v podobné situaci by to příště dopadlo pravděpodobně úplně stejně.
Pravidla by pak stačila dvě - pokud měním směr na trati, nesmí dojít ke kontaktu se soupeřem, který si drží stopu. Pokud jsem v souboji druhý (a je jedno, jestli je to o kolo, o půl vozu, o celou délku), nesmí dojít ke kontaktu s vozem vepředu.
Z reálného pohledu ale myslím, že v podobné situaci by to příště dopadlo pravděpodobně úplně stejně.
Icewoman
16:47 20.09.2017 178.255.168.XXX
Spíš bych řekla, že Kimi nevěděl o Vettelovi a o tom, že mu nemá Verstappen kam uhnout.
Kudy volil Vettel stopu pro průjezd zatáčkou - ta je vpravo, ale sám přiznal, že chtěl zablokovat Maxe - proč, když s ním o titul nebojuje...? Ale s tvým závěrem souhlas.
Kudy volil Vettel stopu pro průjezd zatáčkou - ta je vpravo, ale sám přiznal, že chtěl zablokovat Maxe - proč, když s ním o titul nebojuje...? Ale s tvým závěrem souhlas.
dannak
16:22 20.09.2017 212.149.48.XXX
Podle me byl teda Kimi trochu moc optimisticky s tim ,ze se do zatacky vejde ve stope, kterou jel. IMHO se tam nemohl zlomit, kdyz jel nalepenej na krajnici, nebo spis pulkou auta za ni a nasledovala leva zatacka. Tam by proste nezatocil.
Jinak SV podle me neudelal nic nestandardniho, dyt preci bylo videt, ze je jasne prvni a volil stopu pro prujezd zatackou. Ze mozna trochu hur odstartoval nemeni porad nic na tom, ze jeste pri najezdu do zatacky byl stale pred MV i KR. Tam se podle me mel Kimi proste stahnout a zkusit to priste. Ale chapu, vsichni byli napumpovani a z opakovanych zpomalenych zaveru se lepe soudi nez v tu chvili z kokpitu. Kdyby jako my zpetne videli, co se stane, jeli by jinak... stalo se, je treba bojovat dal, ale idealne uz bez kolizi :)
Jinak SV podle me neudelal nic nestandardniho, dyt preci bylo videt, ze je jasne prvni a volil stopu pro prujezd zatackou. Ze mozna trochu hur odstartoval nemeni porad nic na tom, ze jeste pri najezdu do zatacky byl stale pred MV i KR. Tam se podle me mel Kimi proste stahnout a zkusit to priste. Ale chapu, vsichni byli napumpovani a z opakovanych zpomalenych zaveru se lepe soudi nez v tu chvili z kokpitu. Kdyby jako my zpetne videli, co se stane, jeli by jinak... stalo se, je treba bojovat dal, ale idealne uz bez kolizi :)
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek