DISKUZE K ČLÁNKU "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela
Sebastian Vettel ani Ferrari u domácího tisku zastání po Velké ceně Singapuru nenašli. Místo toho čelí velké vlně kritiky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002008
(Hlasovalo 7 lidí)
20.09.2017 10:19
Přeji titul Ferrarri,ale pro mne bylo jasné hned,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr
07:22 22.09.2017 109.81.245.XXX
Ano, opakuješ pořád do kola stejnou hloupost. Bez ohledu na argumenty. Pak se nediv, že s tebou už nechce nikdo diskutovat. Kdyby jel Max od počátku rovně, neuhýbal Vettelovi a hned mu po 20 metrech předním křídlem říznul gumu, byla by to Vettelova chyba. Nesmyslně uplatněované "první má právo volby stopy." Nemá - resp. pouze tehdy, pokud vedle něj není žádnou částí (ani centimetrem předního křídla) jiné auto.
McMatej
23:45 21.09.2017 212.79.110.XXX
Nevím kam chodíš na tvé formulace, že musí nechat místo na trati. V pravidlech je to přibližně nějak takto:
Jezdec smí používat celou šířku trati, za předpokladu, že vedle sebe nemá významnou část jiného vozu.
a dále
"Manévry, které můžou blokovat ostatní jezdce, jako jsou vícenásobná změna směru jízdy při bránění pozice, úmyslné opouštění trati nebo jakékoliv jiné abnormální změny směru jízdy, nejsou povolené."
Vážně jsi si jistý tím, že by se nic z toho nedalo použít? Zbytek světa má v zavinění vcelku jasno.
Jezdec smí používat celou šířku trati, za předpokladu, že vedle sebe nemá významnou část jiného vozu.
a dále
"Manévry, které můžou blokovat ostatní jezdce, jako jsou vícenásobná změna směru jízdy při bránění pozice, úmyslné opouštění trati nebo jakékoliv jiné abnormální změny směru jízdy, nejsou povolené."
Vážně jsi si jistý tím, že by se nic z toho nedalo použít? Zbytek světa má v zavinění vcelku jasno.
mi88ki
23:35 21.09.2017 89.176.59.XXX
Jen tak pro zajímavost, že to co praktikoval Vettel na startu, není zase tak ojedinělé v Singapuru. Zde pro srovnání start z roku 2010 Alonso vs Vettel.
https://www.youtube.com/watch?v=MmVyfTUCbNU&index=4&list=PLV_IgFvmYgMWFJyRSVQOgE1Y6k2HpT98Y
nebo tady i zpomaleně čas 30:10
[odkaz na stránku]
https://www.youtube.com/watch?v=MmVyfTUCbNU&index=4&list=PLV_IgFvmYgMWFJyRSVQOgE1Y6k2HpT98Y
nebo tady i zpomaleně čas 30:10
[odkaz na stránku]
virtual
21:27 21.09.2017 193.165.236.XXX
A můžeš specifikovat ten "prostor na trati" a vysvětlit, jak SV nenechal "prostor na trati"? Měl jet ke středu pod jiným úhlem? Neměl být SV v době kontaktu MV a KR cca 1 metr od vozu MV, měl být od něj 2 metry? A proč ne jen 50 cm nebo 5 cm...
Pravidlo musí být jasné a aplikovatelné, nelze rozhodovat na základě subjektivního zdání, pak by to bylo krasobruslení, kde se stálo někdo cítí špatně ohodnocen.
Pravidlo musí být jasné a aplikovatelné, nelze rozhodovat na základě subjektivního zdání, pak by to bylo krasobruslení, kde se stálo někdo cítí špatně ohodnocen.
uzivatel001890
17:47 21.09.2017 85.239.64.XXX
Asi takhle - shodnemse se, že postižení byli:
Alonso, Raikonnen, Verstapen?
Ale Vettel? Kdo ho tedy poškodil? Kdo ho nutil letět tam jako torpédo, ten mohl jet kam chtěl ... takže kdo mu zkazil závod?
PS: Pro Vettela je to docela síla - protože to fakt je -40bodů - měl šanci na Hamiltona získat +15 a místo toho ztratil 25 ... T
Alonso, Raikonnen, Verstapen?
Ale Vettel? Kdo ho tedy poškodil? Kdo ho nutil letět tam jako torpédo, ten mohl jet kam chtěl ... takže kdo mu zkazil závod?
PS: Pro Vettela je to docela síla - protože to fakt je -40bodů - měl šanci na Hamiltona získat +15 a místo toho ztratil 25 ... T
Mike17
14:40 21.09.2017 185.149.128.XXX
No "skoro" to samé. Až na 3 malinkaté detaily:
1. Měl být vůbec Ralf potrestaný?
2. Ralf s Barikem kolidovali. Vettel s Maxem ne. Tedy jo, ale až jako následek srážky s Kimim.
3. Ralf byl potrestaný jen proto, že jediný srážku "přežil" a na rozdíl od ostatních dojel (pokud si pamatuju).
1. Měl být vůbec Ralf potrestaný?
2. Ralf s Barikem kolidovali. Vettel s Maxem ne. Tedy jo, ale až jako následek srážky s Kimim.
3. Ralf byl potrestaný jen proto, že jediný srážku "přežil" a na rozdíl od ostatních dojel (pokud si pamatuju).
odin
14:07 21.09.2017 46.135.28.XXX
Milý Pikaso, k tvému komentáři nemohu nic dodat. Jen plusko - vidím to dost podobně.
Přesto si neodpustím jeden postřeh. Tyto kousky do F1 zavedl Senna a zdokonalil Schumacher. A tak mi je podivné, že podobné chování v případě Senny obhajuješ a v případě ostatních odsuzuješ.
Přesto si neodpustím jeden postřeh. Tyto kousky do F1 zavedl Senna a zdokonalil Schumacher. A tak mi je podivné, že podobné chování v případě Senny obhajuješ a v případě ostatních odsuzuješ.
virtual
14:05 21.09.2017 193.165.236.XXX
Vždyť to opakuju pořád dokola, kdyby SV první najel do rovně jedoucího MV -> causing a collision pro SV. Takto ale najel MV do rovně jedoucího KR, viníkem je MV, jakkoliv na to mohla mít vliv okolnost, že se SV přibližoval. Vzhledem k tomu, že byl KR tak nějak vedle, jedná se spíš o racing incident než o causing a collision. Podle mého se MV soustředil pouze na SV a nevěděl o KR.
virtual
13:16 21.09.2017 193.165.236.XXX
Ale on měl kam jet! Mohl jet rovně, pak by se role pravděpodobně otočily, pokud do něj SV najel. Nebo se mohl zařadit za SV. Řešením ale není, že to prásknu do třetího soupeře...
BTW Lidé zaměňují okolnosti a příčinu. Při závodění se např. ten vzadu tzv. ukazuje v zrcátkách, aby toho vepředu znervózněl. Pokud ten třeba nedobrzdí a skončí v bariéře, viník není ten, kdo se ukazoval soupeři v zrcátkách, ale ten, co špatně brzdil. To samé platí zde - SV se snažil soupeře postrašit, přičemž takové křížení není v rozporu s pravidly. Pokud by SV do soupeře narazil, byla by to jednoznačně jeho vina, bez ohledu na možnost mrtvého úhlu apod. Zde ale nejdřív změnou směru narazil MV do KR, těžko pak může být SV označen za viníka.
BTW Lidé zaměňují okolnosti a příčinu. Při závodění se např. ten vzadu tzv. ukazuje v zrcátkách, aby toho vepředu znervózněl. Pokud ten třeba nedobrzdí a skončí v bariéře, viník není ten, kdo se ukazoval soupeři v zrcátkách, ale ten, co špatně brzdil. To samé platí zde - SV se snažil soupeře postrašit, přičemž takové křížení není v rozporu s pravidly. Pokud by SV do soupeře narazil, byla by to jednoznačně jeho vina, bez ohledu na možnost mrtvého úhlu apod. Zde ale nejdřív změnou směru narazil MV do KR, těžko pak může být SV označen za viníka.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek