DISKUZE K ČLÁNKU "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela

Sebastian Vettel ani Ferrari u domácího tisku zastání po Velké ceně Singapuru nenašli. Místo toho čelí velké vlně kritiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 22.09.2017 07:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 8 lidí) 20.09.2017 11:32
Vím, že můj názor nebude příliš populární, ale… »
» uzivatel002008 (Hlasovalo 7 lidí) 20.09.2017 10:19
Přeji titul Ferrarri,ale pro mne bylo jasné hned,… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 5 lidé) 20.09.2017 10:56
A jak tomu měl zabránit Kimi? že měl asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ano, opakuješ pořád do kola stejnou hloupost. Bez ohledu na argumenty. Pak se nediv, že s tebou už nechce nikdo diskutovat. Kdyby jel Max od počátku rovně, neuhýbal Vettelovi a hned mu po 20 metrech předním křídlem říznul gumu, byla by to Vettelova chyba. Nesmyslně uplatněované "první má právo volby stopy." Nemá - resp. pouze tehdy, pokud vedle něj není žádnou částí (ani centimetrem předního křídla) jiné auto.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.20.XXX
Tak v porovnání s Alonsem to Vettel letos zavíral mnohem mírněji. Fernando jednoduše zabouchl dveře a basta 12
Skoro jako by jednali podle nějaké místní příručky. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Nevím kam chodíš na tvé formulace, že musí nechat místo na trati. V pravidlech je to přibližně nějak takto:
Jezdec smí používat celou šířku trati, za předpokladu, že vedle sebe nemá významnou část jiného vozu.

a dále

"Manévry, které můžou blokovat ostatní jezdce, jako jsou vícenásobná změna směru jízdy při bránění pozice, úmyslné opouštění trati nebo jakékoliv jiné abnormální změny směru jízdy, nejsou povolené."
Vážně jsi si jistý tím, že by se nic z toho nedalo použít? Zbytek světa má v zavinění vcelku jasno.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Jen tak pro zajímavost, že to co praktikoval Vettel na startu, není zase tak ojedinělé v Singapuru. Zde pro srovnání start z roku 2010 Alonso vs Vettel.
https://www.youtube.com/watch?v=MmVyfTUCbNU&index=4&list=PLV_IgFvmYgMWFJyRSVQOgE1Y6k2HpT98Y

nebo tady i zpomaleně čas 30:10

[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
A můžeš specifikovat ten "prostor na trati" a vysvětlit, jak SV nenechal "prostor na trati"? Měl jet ke středu pod jiným úhlem? Neměl být SV v době kontaktu MV a KR cca 1 metr od vozu MV, měl být od něj 2 metry? A proč ne jen 50 cm nebo 5 cm...
Pravidlo musí být jasné a aplikovatelné, nelze rozhodovat na základě subjektivního zdání, pak by to bylo krasobruslení, kde se stálo někdo cítí špatně ohodnocen.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
Problém je, že bys kdekoho penalizoval, ale nevíš za co, a ani to nemůžeš nijak přesně popsat!
"flákl mezi ně granát" je velice smutné zdůvodnění pro penalizaci ve sportu... 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já už dobrých sedm let nevěřím Hornerovi ani Markovi nic, co říkají či píší.
Ale vím, že zdejší klaka Redbulíčkovců a Vettelovců se s takto pokřivenými názory, jako jsou kydy těchto pánů ráda stotožní. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Asi takhle - shodnemse se, že postižení byli:
Alonso, Raikonnen, Verstapen?

Ale Vettel? Kdo ho tedy poškodil? Kdo ho nutil letět tam jako torpédo, ten mohl jet kam chtěl ... takže kdo mu zkazil závod?

PS: Pro Vettela je to docela síla - protože to fakt je -40bodů - měl šanci na Hamiltona získat +15 a místo toho ztratil 25 ... T

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.3.XXX
"Asi sis pustil jinou sezónu, protože Max rozhodně rovně nejel."

Vidíš! A to ho Christian obhajoval, že jel přímou stopu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.3.XXX
Na obranu Kimiho musím říct, že vlevo opravdu moc místa neměl... V záběrech těsně před kolizí vzdálenost šířky dvou předních pneumatik. Prostor za čárou už není bezpečný, protože se tam brzy mění v obrubníky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No "skoro" to samé. Až na 3 malinkaté detaily:
1. Měl být vůbec Ralf potrestaný?
2. Ralf s Barikem kolidovali. Vettel s Maxem ne. Tedy jo, ale až jako následek srážky s Kimim.
3. Ralf byl potrestaný jen proto, že jediný srážku "přežil" a na rozdíl od ostatních dojel (pokud si pamatuju).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Asi měl kam, když v době nárazu do Kimiho byl půl metru od Vettela. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.28.XXX
Milý Pikaso, k tvému komentáři nemohu nic dodat. Jen plusko - vidím to dost podobně.
Přesto si neodpustím jeden postřeh. Tyto kousky do F1 zavedl Senna a zdokonalil Schumacher. A tak mi je podivné, že podobné chování v případě Senny obhajuješ a v případě ostatních odsuzuješ. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
Vždyť to opakuju pořád dokola, kdyby SV první najel do rovně jedoucího MV -> causing a collision pro SV. Takto ale najel MV do rovně jedoucího KR, viníkem je MV, jakkoliv na to mohla mít vliv okolnost, že se SV přibližoval. Vzhledem k tomu, že byl KR tak nějak vedle, jedná se spíš o racing incident než o causing a collision. Podle mého se MV soustředil pouze na SV a nevěděl o KR.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ano, nepřesně jsem se vyjádřil, může si co by vůz vpředu volit stopu jakou chce, ale nesmí jezdcům kteří jsou jakoukoliv částí vedle něj nenechat prostor na trati.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Seb si nemůže volit na rovince stopu zcela neomezeně. Max byl částí vozu (téměř polovinou) vedle něj a vlevo vedle sebe měl Kimiho.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Verstappen právo zmenšovat prostor neměl, nebyl vpředu, on musel neb mu ho zmenšoval Vettel.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Není to pravda, Seb si může volit stopu a ten za ním se musí přizpůsobovat aby nedošlo ke kontaktu, a to Verstappen dělal, jenže byl ještě z druhé strany limitiován Kimim a s tím Seb nejspíše nepočítal.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
V okamžiku prvního kontaktu je KR za celou dobu od startu nejblíž bílé čáře. Když píšeš "pro mě byl rozhodující zmenšující se prostor", tak to samé platí pro MV, on takhle zmenšoval prostor KR a navíc do něho najel...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
Ale on měl kam jet! Mohl jet rovně, pak by se role pravděpodobně otočily, pokud do něj SV najel. Nebo se mohl zařadit za SV. Řešením ale není, že to prásknu do třetího soupeře...

BTW Lidé zaměňují okolnosti a příčinu. Při závodění se např. ten vzadu tzv. ukazuje v zrcátkách, aby toho vepředu znervózněl. Pokud ten třeba nedobrzdí a skončí v bariéře, viník není ten, kdo se ukazoval soupeři v zrcátkách, ale ten, co špatně brzdil. To samé platí zde - SV se snažil soupeře postrašit, přičemž takové křížení není v rozporu s pravidly. Pokud by SV do soupeře narazil, byla by to jednoznačně jeho vina, bez ohledu na možnost mrtvého úhlu apod. Zde ale nejdřív změnou směru narazil MV do KR, těžko pak může být SV označen za viníka.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama