DISKUZE K ČLÁNKU Honda se obává, že McLaren svým pokrokem nepřesvědčí

Vypadá to jako neustále slepované manželství, které nejspíš nebude plnit svou funkci. Honda už třetí rok bojuje o návrat na výsluní v F1 a McLaren jí na této cestě doprovází stále méně ochotně. A japonská automobilka se obává, že vazby jsou už příliš narušené.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda se obává, že McLaren svým pokrokem nepřesvědčí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 06.09.2017 14:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    musí to bejt těžký rozhodování pro všechny. od Hondy jsem teda čekal víc, první rok ok, učili se, ale za 3 roky skoro nic nepředvést? stejně si ale myslim, že Mclaren moc jinejch možností nemá, hold museli počítat s rizikem, když na truc odcházeli od Mercedesu, protože jim údajně nedával stejný motory jako továrnímu týmu a jediná šance jak je porazit byla s výrobcem, kterej bude stavět motory výhradně pro ně... a teď by chtěli přejít k Renaultu? jejich tovární tým se zvedá a je otázkou času, než si budou nejlepší motory schovávat pro sebe, navíc ohledně aero je Redbull řekl bych stále ještě o trochu dál než Mclaren (i když letos možná už ne), takže hrozí, že Mclaren by byl až trojka mezi stájemi s motorem Renault... chtě nechtě bych tý Hondě ještě jeden rok dal, třeba Mario přijde na něco revolučního. A Ála už mě začíná tim brečenim pěkně štvát, taky si musel spočítat do čeho jde, i když částečně chápu jeho frustraci, jestli má na něco ze všech jezdců F1 největší talent, tak nastoupit do týmu, kterej jde ke dnu. Dost kontrast oproti Lewisovi a Sebovi, jinak by jim byl určitě vyrovnanější soupeř co do počtu titulů a vítězství. Ale takovejhle pilot, dle některých nejlepší mezi současnými, je v tuto chvíli Hondě k prdu, radši bych bejt nima dal těch 40 mega ročně nebo kolik do vývoje, a až se někam posunou, začal bych hledat a platit top pilota...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      McLaren, Alonso, ani Honda s těmito pozicemi kde se plácaj vůbec nepočítali, a jediný subjekt kterej je ochoten to dál snášet je ten co to způsobuje. Kdyby tohle někdo tušil dopředu tak Alonso do toho nejde, a McLaren také ne. Nejen že Alonso je Hondě k prdu, i McLaren, Honda za takového stavu má svůj motor stavět u sebe v Japonsku a jezdit do aleluja, dokud nebude mít na F1.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • johnny83

        johnny83

        193.86.226.XXX
        tam byl prej dost zásadní rozdíl v datech na testovací stolici, na základě kterých se zřejmě Mclaren nechal uchlácholit a následně pro to nadchli i Alonsa, a mezi realitou, když byl motor v autě na dráze... je jasný že s tim nikdo nepočítal a kdyby to věděli, tak do toho nejdou, ale to by bylo hold moc jednoduchý no, riziko tam bylo obrovský... ale Hondě jsem fakt jako motoráři věřil, myslel jsem že Renault dotáhne hned, kor po tom co měl taky velký problémy, leč nestalo se tak

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já jim věřil skoro nejvíc na světě 05 Bral jsem to tak že prachy jsou základem, no ukázalo se že jsou to spíše zkušenosti a u Hondy se jim navíc z venčí bránili co to jde, a i teď je to určitě jen nějaký kompromis. Když si vzpomenu že měli před rokem 2015 pořádně jezdit a štelovat, no vše v klidu a pak víme s čím přijeli na testy a jak vypadali jejich první závody. Neskutečné podcenění situace a pokračující blamáž.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • johnny83

            johnny83

            193.86.226.XXX
            hold měli všichni velký voči no... chvástali se rokem 88, revolučním řešením motoru, turba a nevim čeho všeho ještě, a všichni víme, jak to dopadlo... bohužel... to Redbull může být za Renault ještě rád, taky to pro ně ze začátku hybridních motorů nevypadalo nijak slavně

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nesmysl, nedal bych jim už ani den navíc....ať si jezdí prozatím s Torro Rosso a až to vykoumou, seženou silnější tým, či se může Mclaren vrátit. Nelze už akceptovat to, že Honda se na Mclarenu UČÍ stavět motory.Z tohoto pohledu a zpětně vzato je to nehorázná drzost a hloupost jít do F1 takto nepřipravený.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000360

        uzivatel000360

        46.135.95.XXX
        A to myslím ještě říkali, ze Hodna opět bude měnit koncept motoru pro nadcházející rok, což mi hlava už vůbec nebere a pokud je to opravdu tak muže to dopadnout opět stejně nebo ještě hůř

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        01 Jen je otazka, kdo prisel s tim uzkym sasi 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Ucit se na TOP tymu neni dobre. Kdyby se ucili apson ve stredu, ale oni se uci u dna20 20 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • johnny83

        johnny83

        193.86.226.XXX
        toto by na začátku dávalo celkem smysl, že by Redbull obětoval Torro Rosso aby dělal vývojovej tým Hondě, která by ho celej platila, a v případě úspěchu by pod Hondu přešel i hlavní tým Redbullu a konečně by se dočkali toho, že maj svýho výsostnýho motoráře... teď už k Hondě ale dobrovolně nepůjdou bych řekl, Pepa říkal něco v tom smyslu, že je blbost mít jeden tým u Renaultu a druhej u Hondy, na druhou stranu v minulosti jezdilo TR párkrát s Ferrari a obě stáje fungovaly...

        e: ale jako neskutečná pr.el by byla, kdyby TR fakt přešlo na Hondu a Mclaren k Renaultu, a motor Hondy začal nějakym zázrakem fungovat a TR byla na konci roku před Mclarenem, pak by k Hondě přešel Redbull a Ricci dal titul 18 to bych snad Alonsovi ani nepřál tohle už 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          To jak rikas na konci me take napadlo. McL by byl fakt smolar, takhle si to vyzrat 3 roky a pak by s nim RB ***. To by me nastvalo 17
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        jenže tohle je hloupost mcl, honda už před 2 lety mohla dodávat dalším týmům, ale mcl to vetoval, takže nemaj na co brečet! Mcl si za současnou situaci může minimálně z 50% sám

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ono to nemusí být zázrakem, pokud to hondě na stolici funguje a problém nastane po namontování do auta, tak se problém může odstranit i změnou auta...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To by byl další tým 2 roky nešťastnej.... 18

          těch 50% něčím podlož, něčím reálným a ne pocitama.
          18

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            To mně když nefunguje stolice a přejdu na jiný záchod, tak se to nikdy nezlepšilo čoeče.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              12

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              hmm, jenže tvoje stolice nikoho nezajímá, v okamžiku, kdy motor na stolici funguje, tak ty parametry má, ale po namontování do auta se změní vnější okolnosti a pokud je v mcl např. v nevhodné pozici, nebo nemá dobře vyřešené chlazení, tak to spolehlivosti rozhodně nepřidá a pokud jiný tým půjde na montáž jinou filozofií, tak ten motor může začít fungovat stejně jako na stolici

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Jenže ty tu pišeš "srajdy", tak proto jsem to zlehčil............Honda netestuje jako jediná celý V6 na stolici, testuje to jak cara klacka, jejich slova, jednoválec nám funguje. 18 Takže nám napiš co Hondě na stolici funguje a poradím ti V6 to není, děkujeme.
                Co tam máš dál?

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Možný to je, protože jim třeba tohle co mají nefunguje,,,jak je potřeba a už se nejde zlepšovat. Další z důvodů proč má Mclaren odejít...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                No moc neverim, ze jim to na stolici funguje.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.73.XXX
                  Ale prosimte, nepis tu podobne "srajdy". Honda testuje V6 i jednovalec jako ostatni. Pouze bych rekl, ze Honda jak je ve skluzu, testuje ten V6 kratsi dobu nez ostatni, protoze musi zkratit cas. I Arai rikal jak jedou na stolicich a tetsuji. No vysledek tomu moc neodpovidal 12, ikdyz mluvil, jak testuji km snad na 4 zavodni vikendy nebo tak nejak. Na jednovalci se dela vyvoj spalovaci casti a ne test spolehlivosti celeho motoru, to je jasne kazdemu. Honda uvadela, ze jim nechodi na V6 to co na jednovalci. Proste naskocili do F1 pozde a nez vse vyvinou, bude to chvili trvat. Ona simulace podminek pro HCCI zapalovani bude asi dosti slozita a nastavit to na V6 bude chvili trvat. Mazda za par let ma HCCI nasazovat pro bezny auta, ale pro nizke otacky ma pouzivat svicky, protoze to nema uplne doladene a je to asi hodne slozite. Za par let, ale verim, ze se to podari vychytat a pojede to i bez svicek, proste pokrok nezastavis a to ani u Hondy 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    V6 ale testuje až když je postaven, hotov....a to je pozdě, proto ty problémy, že to nefunguje zjistí pozdě.....tak to bylo myšlenol

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  jestli si myslíš, že honda netočí na stolici celej motor, tak si nemyslím nic pozitivního o tvém IQ.
                  Ano, honda proplácla, že v podstatě vyhlásili výrazný pokrok poté, co jim fungoval jednoválec a u V6 nastaly problémy, ale i ten V6 se choval naprosto jinak na stolici a v autě. Co je tady za debaty ohledně jednoválcového modelu hondy je to, že se honda přiznala, že příliš spoléhala na ten jednoválcovej model, nikde nepsali, že by na stolici netestovali V6. Takže se prosím nesnaž dělat z někoho debila, aniž by jsi si ověřil informace

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  tak v továrně sem se fakt podívat nebyl 03 ale podle zdejších článků byl propadák na začátku sezony nepříjemným překvapením, protože po zamontování do auta se jim ten motor začal sypat a nemohli využít výkon co naměřili na stolici...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            hmmm, myslíš, že pokud by měli 2 týmy tak jim ty data nepomůžou? A že mcl vetoval dodávky pro red bull je kec? 02 02

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Dodavatel PU by se neměl učit na žádném týmů stavět motory, buďto na to schopnosti má a nebo nemá. Nevidím jediný rozumný důvod aby jakýkoli tým příští rok byl dobrovolně ochoten jezdit z motorem Honda.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama