DISKUZE K ČLÁNKU Honda se obává, že McLaren svým pokrokem nepřesvědčí
Vypadá to jako neustále slepované manželství, které nejspíš nebude plnit svou funkci. Honda už třetí rok bojuje o návrat na výsluní v F1 a McLaren jí na této cestě doprovází stále méně ochotně. A japonská automobilka se obává, že vazby jsou už příliš narušené.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda se obává, že McLaren svým pokrokem nepřesvědčí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
08:21 06.09.2017 176.74.128.XXX
Dodavatel PU by se neměl učit na žádném týmů stavět motory, buďto na to schopnosti má a nebo nemá. Nevidím jediný rozumný důvod aby jakýkoli tým příští rok byl dobrovolně ochoten jezdit z motorem Honda.
airwar1939
07:42 06.09.2017 176.74.128.XXX
McLaren teď sklízí co zasel, tři desítky let se snažil zajistit si exkluzivitu pohonné jednotky (Porsche, Honda, Mercedes, Honda) a dodávku "svých" PU několika dobrým týmům vetoval. Tak ať tek klidně zůstane bez PU, nebo z Hondou.
Situs
17:47 05.09.2017 85.70.164.XXX
S časem mlčení roste pravděpodobnost že Honda raději skončí než že by se domluvila s RB (ohledně TR-Honda). Kdo by pak dodával motory McLarenu nevím, když Renault řekl jasně že 4 týmy zásobovat nebude. Buď by "najednou" změnil názor, nebo by přišlo asi překvapení.
jumpman
16:57 05.09.2017 178.255.168.XXX
jestli si myslíš, že honda netočí na stolici celej motor, tak si nemyslím nic pozitivního o tvém IQ.
Ano, honda proplácla, že v podstatě vyhlásili výrazný pokrok poté, co jim fungoval jednoválec a u V6 nastaly problémy, ale i ten V6 se choval naprosto jinak na stolici a v autě. Co je tady za debaty ohledně jednoválcového modelu hondy je to, že se honda přiznala, že příliš spoléhala na ten jednoválcovej model, nikde nepsali, že by na stolici netestovali V6. Takže se prosím nesnaž dělat z někoho debila, aniž by jsi si ověřil informace
Ano, honda proplácla, že v podstatě vyhlásili výrazný pokrok poté, co jim fungoval jednoválec a u V6 nastaly problémy, ale i ten V6 se choval naprosto jinak na stolici a v autě. Co je tady za debaty ohledně jednoválcového modelu hondy je to, že se honda přiznala, že příliš spoléhala na ten jednoválcovej model, nikde nepsali, že by na stolici netestovali V6. Takže se prosím nesnaž dělat z někoho debila, aniž by jsi si ověřil informace
uzivatel001639
14:33 05.09.2017 89.111.77.XXX
No kdyz se na to dnes koukam, tak je jasne, ze si to McL s Renaultem podelal sam. Kdyby vice premysleli tak byly dnes skoro bez problemu a mohli pristi rok jezdit s Renaultem. Stacilo, kdyby tolik nevystrasili TR a Vasseur by neukoncil smlouvu drive nez spoluprace zacala. Dneska by proste jen prisli s oznamenim, ze si to s Hondou rozmysleli a budou jezdit s Renaultem a smlouvu mohli mit davno podepsanou. Nechce to priste vykrivat nic, co muze ovlivnit rozhodnuti jinych. Strategove v McL asi moc nejsou
Kdyz Ala rika, ze se snad dozvi rozhodnuti do konce tydne, tak mi prijde cim dal mene pravdepodobne, ze by TR preslo k Honde. Vsichni o tom zvani, ale nic se nedeje nebo tedy spise se porad jedna az to dojde do faze, ze se rekne uz je pozde TR vypada ze se nechce vzdat lehce a levne
Kdyz Ala rika, ze se snad dozvi rozhodnuti do konce tydne, tak mi prijde cim dal mene pravdepodobne, ze by TR preslo k Honde. Vsichni o tom zvani, ale nic se nedeje nebo tedy spise se porad jedna az to dojde do faze, ze se rekne uz je pozde TR vypada ze se nechce vzdat lehce a levne
tom11
14:32 05.09.2017 77.48.94.XXX
já nevím. když už i sama automobilka přiznává, že její pokrok asi není pro přesvědčení McL dostatečný, je asi něco špatně. no, ono je to špatně už tři roky, že ano. to, že v datech vidí zlepšení je sice hezké, ale já ho nevidím na trati. a to je horší. jsem fakt hodně zvědav, jak tohle dopadne. škoda, že Petr nesmí ani naznačovat
uzivatel001639
14:16 05.09.2017 89.111.73.XXX
Ale prosimte, nepis tu podobne "srajdy". Honda testuje V6 i jednovalec jako ostatni. Pouze bych rekl, ze Honda jak je ve skluzu, testuje ten V6 kratsi dobu nez ostatni, protoze musi zkratit cas. I Arai rikal jak jedou na stolicich a tetsuji. No vysledek tomu moc neodpovidal , ikdyz mluvil, jak testuji km snad na 4 zavodni vikendy nebo tak nejak. Na jednovalci se dela vyvoj spalovaci casti a ne test spolehlivosti celeho motoru, to je jasne kazdemu. Honda uvadela, ze jim nechodi na V6 to co na jednovalci. Proste naskocili do F1 pozde a nez vse vyvinou, bude to chvili trvat. Ona simulace podminek pro HCCI zapalovani bude asi dosti slozita a nastavit to na V6 bude chvili trvat. Mazda za par let ma HCCI nasazovat pro bezny auta, ale pro nizke otacky ma pouzivat svicky, protoze to nema uplne doladene a je to asi hodne slozite. Za par let, ale verim, ze se to podari vychytat a pojede to i bez svicek, proste pokrok nezastavis a to ani u Hondy
GRAHAM
11:57 05.09.2017 77.236.218.XXX
Jenže ty tu pišeš "srajdy", tak proto jsem to zlehčil............Honda netestuje jako jediná celý V6 na stolici, testuje to jak cara klacka, jejich slova, jednoválec nám funguje. Takže nám napiš co Hondě na stolici funguje a poradím ti V6 to není, děkujeme.
Co tam máš dál?
Co tam máš dál?
jumpman
11:43 05.09.2017 178.255.168.XXX
hmm, jenže tvoje stolice nikoho nezajímá, v okamžiku, kdy motor na stolici funguje, tak ty parametry má, ale po namontování do auta se změní vnější okolnosti a pokud je v mcl např. v nevhodné pozici, nebo nemá dobře vyřešené chlazení, tak to spolehlivosti rozhodně nepřidá a pokud jiný tým půjde na montáž jinou filozofií, tak ten motor může začít fungovat stejně jako na stolici
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek