DISKUZE K ČLÁNKU NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Ricciardo zdolal Vettela i oba Mercedesy, průměr přes 250 km/h

MONZA - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Daniel Ricciardo při svém ostrém závěrečném finiši předvedl nejrychlejší kolo ze všech pilotů - předčil nejen Sebastiana Vettela, ale i oba Mercedesy Valtteriho Bottase a vítězného Lewise Hamiltona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Ricciardo zdolal Vettela i oba Mercedesy, průměr přes 250 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.09.2017 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 03.09.2017 21:59
Ty podle nejrychlejších kol závodu určuješ… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Tak Ala ztraci na Riviho 2,5. Kolik by ztracel z motorem Rensult silnejdim o 40koni? Takze Ala by si polepsil tak o 1s a ztracel by tak 1,5s at mu nekrivdim tak tedy 1s. No to mi nepripada jako super sasi od McL. No a nerikala Honda, ze uz spolehlivost vyresila? No kolik ze kimdojelo aut do cile? Ten tym no nevim, ma jeste dost velky prostor pro zlepseni 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Mozna by nakonec nebylo spatne kdyby TR preslo na Hondu, mohli by snad v klidu konecne zapracovat na motoru a McL by se mohl konecne ukazat a predvest a porovnat s RB 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Ty podle nejrychlejších kol závodu určuješ relativní výkonnost týmů? A jinak v pořádku? A v Maďarsku jsi taky tvrdil podle těch časů, že má McLaren nejlepší šasi ze všech, cca o 2 sekundy rychlejší než Mercedes? 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        2,5s je proste dost. McL vypada ze ma sasi delane na pomale technicke okruhy, jako Madarsko, ale i tak ma dost velky odpor. Tady byl RB konkurence schopny k Mercedesum, Ferrari. V Madarsku byl RB konkurence schopny opet k obema tymum, pritom mel polovicni ztratu co mel McL.RB mel na konci zavodu ztratu 1s a McL 1 minutu. Tady mi proste pomerove ty rozdily ve vykonu motoru nesedi. McL pristi rok s Renaultem bude rychlejsi, jeho ztrata bude polovicni co dnes. To ale stale znamena, ze jeho ztrata bude dost velka a bude to tak 4. nejrychlejsi tym 03 12 18
        Takze drzim pesti McL at se pristi rok dostane k Renaultu 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Pokračuješ v hloupostech. Vzhledem ke generovanému přítlaku má jeden z nejnižších odporů. K tvým argumentům s RB - asi jsi zapomněl, o kolik mají výkonnější pohonnou jednotku. V Monze 10 koní navíc = cca 0,2 s. Ani jeden z McL navíc nedojel, nemohly předvést rychlá kola, Alonsovi od začátku blbla převodovka, to pak nemá cenu se moc o Monze bavit. Šasi McL je špičkové, jak uvidíš zase za 2 týdny - i s tím deficitem Hondy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Tak jsem zvedav tedy za dva tydny. Je mi jasne, ze mas lepsi info nez ja a delas do F1 vice, ale proste mi prijde vykonnost McL-Hondy vzhledem k vykonove ztrate slaba. O prevodovce jsem nevedel, ze ma Ala problem. Nerikam, ze maji spatne sasi, ale nemaji lepsi nez RB a dle meho na ne dost ztraceji. Pokud vezmeme v uvahu, ze maji vykonovou ztratu cca 2x vetsi, tak by meli mit cca 2x vetsi casovou ztratu a tu nemaji. McL ma ztratu dost velkou a RB nema ztratu cca zadnou. O tom se jiste presvedcime i v dalsim zavode za 14 dnu.

            Jinak jeste dotaz, nevim kdy McL oznami s kym bude jezdit pristi rok? Kdy by jsme tak mohli cekat nejake prohlaseni?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Jenže když máš o tolik slabší motor, musíš dělat kompromisy v nastavení odporu, sub-optimální nastavení má pak dopad na časy na kolo, zahřívání pneu a další věci. A navíc tam nefunguje tak jednoduchá přímá úměra: "2 x nižší ztráta ve výkonu motoru = 2 x menší časová ztráta." Tam do hry vstupuje spousta věcí, nejde jen o konfiguraci okruhu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Nerikam, ze to musi byt prima umera, ale nejaka umera Mercedes-RB-McL byt musi. Preci jen RB ztraci na Mercedes take a take musi delat kompromisy. Jak je videt, RB ty kompromisy jdou o poznani lepe.
                Jsem fanda Hondy a McL. Hondy vysledky stoji za ho.no, ale McL se doted tvaril jako ze je bez problemu. Tomu zacinam verit mene a zacinam si myslet, ze rozchod bude nejelspi pro oba. Az se Honda sebere, jako ze se sebere tak s RB budou mit vetsi sanci na titul, ikdyz tedy RB nemusim. No a jsem zvedav na McL, jak se pochlapi a kde bude bojovat. Pohcybuji, ze ho o 40 koni vykonejsi motor katapultuje na boj o titul. Spise bude katapultovan na boj o spoustu bodu v kazdem zavode, ale pochybuji, ze bude lepsi nez stavajici trojka. Tak to proste vidim, a zatim me nic nepresvedcuje, ze to bude jinak. Parvda je, ze pres zimu muzou u McL dost zamakat na sasi a muzou byt nekde jinde, ale se stavajicim sasi a motorem Renault neverim, ze by zavod v Monze vypadal stejne jako predvedl RB. Ano McL by bojoval s WIlliams a FI o sposutu bodu 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama