DISKUZE K ČLÁNKU Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?

Jednání mezi Toro Rosso a Hondou o dodávkách motorů pro sezónu 2018 selhala, k jejich spolupráci nedojde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 19.08.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 17.08.2017 17:26
To si nemyslím, Honda i Renault pro rok 2017… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.08.2017 19:16
Já vím, spletl jsi se 04 »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 17.08.2017 17:39
Taky. S Renaultem problém slabého motoru nevyřeší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Souhlasím s tím, že budou rychlejší ve vývoji, ale z toho marastu to jde rychleji samo. Otázka je, jestli budou schopni vůbec dorazit na úroveň M a F s ohledem na změnu pravidel ohledně motorů od roku 2021. I přesto si myslím, že díky pokroku v oblasti motoru a kvalitě šasi i pilotů by mohli v roce 2019 jet o pódia, vítězství a možná i ten titul.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ty jo, přiznám se že tohle jsem si myslel že klapne. Plyne z toho absolutní existenční závislost Hondy na McLarenu, jenž je ovšem Hondou stahován ke dnu, a ten bude rozhodovat co dál. Honda má opravdu namále, nepochybuji že F1 ji tam chce udržet vším možným, a já bych byl rád aby neopouštěla sport, ale moc nevím co se dá dělat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Obávám se že McLarenu nezbývá nic jiného než pokračovat ve spolupráci s Hondou. Mercedes ani Ferrari jim motory nedají a Renault možná za rok bude z té čtveřice zase nejslabší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      To si nemyslím, Honda i Renault pro rok 2017 představili zcela nové koncepce motorů, oba měli problémy, ale Renault je zjevně spolehlivější, výkonnější a je schopen problémy řešit rychleji. Můj odhad na základě toho jak oba motoráři doposud fungují je ten, že příští rok bude Renault už Mercedesu a Ferrari šlapat na paty, a RedBull bude bojovat o vítězství v závodech naprosto pravidelně. Honda strátu na konkurenci určitě trochu stáhne ale neočekávám, že ta ztráta bude menší než sekunda na kolo.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        37.188.164.XXX
        Slapat na paty? A k tomu te vede co? Za posledni leta jsem si to myslel a ono porad nic, tskze pristimu roku neverim a pokud preci jen, bude to na ukor spolehlivosti.
        Renault porad mluvi o nove koncepci, ale nejak jsem nikde nezachxtil, ceho se to melo tykst, kde bxls ta zavratna zmena, ktera jim pusobi ty problemy. Ktere zasadni zmeny se na motoru objevily?
        U Hondy je to jasne, nove MGU- H a z toho plynou letosni problemy. Pro pristi rok v poho vyresene. Honda je v F1 kratce, preci jen se da ocekavat vice zmen, nerikam ze vsechny k lepsimu, ale je tam proste vice neznamych co Honda dokaze ci nedokaze. Takze tady bych Hondu neodepisoval, kor jdyz loni byly na cca podobne urovni. Zajimave by bylo videt nekde nejaky kurz na sazky kfo pujde rychleji nahoru, komu se pristi rok vice veri. Aspon bychom si tady nemuseli nic namlouvat zaujate dle svych favoritu 03
        Pokud to bude sekunda, tak jen diky sasi od RB 03 RB se lepe naucil stavet sasi na nizsi vykon motoru, McL je napul cesty, proto ztraci tak moc 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Málo čteš, ale to fakt není můj problém. Renault v roce 2016 řekl že se součaqsným konceptem došel na hranu a že ho musí zmšnit, zásadně změnil spalovací motor a MGU-H. MGU-H bylo nespolehlivé, takže půl roku řeší problém se spolehlivostí...přesto ale dokázal vyhrát VC, dojíždět na podiu, a pokud jde o ztrátu na kolo zjevně stahuje konkurenci, byť pomalu. McLaren-Honda letos v každém závodě měli na TOP tým větší odstup než loni.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama