DISKUZE K ČLÁNKU Gene Haas se cítí "opravdu deprimován". Důvodem je současné startovní pole

Do Formule vstupoval majitel jediného amerického týmu v současné F1 s cílem zviditelnit své aktivity, ale rozhodně nechtěl hrát pouze roli statisty. První rok mu měl posloužit k adaptaci mezi zavedenými týmy, v druhém už hodlal zlobit favority.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Gene Haas se cítí "opravdu deprimován". Důvodem je současné startovní pole

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 15.08.2017 23:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 4 lidé) 15.08.2017 15:03
I týmům s megarozpočtem, jako jsou RedBull a… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 15.08.2017 23:07
Haas je naivní motoristický snílek, který se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Haas je naivní motoristický snílek, který se bohužel jenom nechal nachytat. Celkem už dlohudobě panuje špatná doba pro menší a slabší Týmy, proto zkrachovaly, nechaly se odkoupit a nebo současný trend "přetavování" slabých na B,týmy tzv. juniorky pro již zmiňovanou nejužší skupinku TOP týmů, Pro vstup do F1 zvolil tu nejhorší možnou dobu, kdy všeobecným trendem je s ní neustále odcházet, než nově vstupovat, proč tomu tak je asi Haasi. Současné startovní pole není ten důvod proč máš být deprimován, ale ten hlavní důvod proč tomu tak je, jsou jenom pohonné jednotky, které nemůžeš ovlivnit ani změnit, proto jseš a ještě dlouho budeš právě tam kde jsi, odkázaný jen do role křoví nejbohatším automobilkám světa právě se v F1 angažujících se.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
I týmům s megarozpočtem, jako jsou RedBull a Mercedes trvalo 5 let, než se dostaly na špici. Toyota to nedokázala nikdy, přestože měla 8 let největší rozpočet ze všech týmů.
Představa nějakého amerického joudy, že přijde a od druhého roku bude porážet etablované týmy je směšná. Možná si o F1 měl něco zjistit, než do ní lezl.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama