"Vše funguje dle slibů." Renault dosáhl s posledními novinkami významného pokroku

Petr Hlawiczka, 11. srpna 2017, 06:20 Google+

Renault dosáhl podle jezdce Nica Hülkenberga s posledním balíkem vylepšení významného průlomu, který mu umožní se dále přiblížit předním týmům.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 11.08. 17:53) Napište svůj názor
Nico Hülkenberg s Renaultem RS17

Nico Hülkenberg s Renaultem RS17 | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Francouzský tým přivezl do Silverstone novou podlahu a v Maďarsku přidal další díly, které na dráze fungovaly. To mu dodává sebedůvěru. "Je to důležité, je to povzbuzující, je to všechno," těší Hülkenberga, jenž dojel v Británii šestý.

"Já jsem to zažíval mnoho let: sliby, sliby, sliby. Přivezli jsme vylepšení a v podstatě nic nedělalo. Zkoušeli jsme z toho něco získat, ale nikdy se to nepovedlo. Pak jsem dva poslední roky strávil u Force Indie - tam to vždy fungovalo dle příslibů a šlo o velké kroky vpřed. A teď se to tento rok zdá být stejné," těší německého pilota ve službách Renaultu.

"A pokud chcete hrát s těmi velkými hráči a dosahovat velkého pokroku, tak to tak musí být. Je také důležité, aby vám to korelovalo - mezi CFD, aerodynamickým tunelem a tratí, aby vše dohromady fungovalo. Pro jasný vývoj to je zásadní," pokračuje Hülkenberg.

img-responsive

Nico Hülkenberg během tréninku v Maďarsku | foto: Renault Sport F1

Podle něj díky posledním pokrokům na to budou moci ve druhé části sezóny ještě více přitlačit: "Samozřejmě, že vás to dostává do tempa, když máte dobrou výkonnost. Přirozeně vás to popohání, vede to k dobré náladě a pocitům."

"Po letní přestávce přichází Spa a Monza, dva okruhy ohromně závislé na výkonu, takže to tam může být trochu těžší. Pokud jde ale o přilnavost, vyvážení a takové věci, tak si myslím, že jsme dosáhli velkého pokroku. Bude to zajímavé. Zůstává to naší ambicí a cílem pro letošní rok, dostat se výše," dodává Hülkenberg.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Vše funguje dle slibů." Renault dosáhl s posledními novinkami významného pokroku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 11.08.2017 17:53 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Aerodynamický tunel Red Bullu vodil inženýry za nos

Problémy vznikaly v aerodynamickém tunelu. Red Bull o svém špatném vstupu do…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  3. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud