19:56 12.08.2017
217.30.64.XXX
Všechny dřívější bezpečnostní prvky se daly sólově otestovat na milion způsobů, ale Halo se otestovat kloudně nedá, jen dělají nějaké simulace, které ale nikdy nedokáží zachytit všechny možné varianty. Kromě toho kevlar je sfiňa materiál, má sice obrovskou pevnost, ale pokud se tato překročí, tak se roztříští na tisíce malých kousků, na rozdíl od kovů, které se jen zdeformují...
O co mi jde - proč vymýšlí Halo, když mohou rovnou kokpit zasklít jako u plechových aut. Pokud někomu najednou po osmdesáti letech nebo jak dlouho se s otevřenými vozy závodí vadí, že jezdí s hlavou venku, tak ať to rovnou zakáží. Za chvíli se zase někdo začne tou hovadinou zabývat, opět se cosi přidá a nakonec vůbec nebude poznat, že jde o otevřený vůz.
Mimochodem zakrytovaná kola se ve formulích svého času používala, Stříbrné šípy v padesátých letech měly i tuto variantu karosérie a auto vypadalo velmi hezky.
Sriovnávat se silničním provozem zase není tak mimo mísu, třeba bezpečnostní pásy nejsou tak vymakané jako u formule a přitom v nich nesedí profíci, ale amatéři, kteří jezdí po silnicích kde nejsou bezpečnostní zóny ani zajištěna okamžitá lékařská pomoc - a navíc ani pořádně řídit neumí. A pro ně se ndělá skoro niác, když se pak něco stane, ještě dostanou flastr a napaří jim body za nezvládnutí řízení... To je jen takový paradox - okolo Haló a bezpečnosti na okruzích, kde se jede jednou dvakrát do roka, se dělá komedie a vráží se do toho obrovské peníze, na druhé straně se silnice nechávají v dezolátním stavu a nikomu z mocných to nevadí... A co má větší hodnotu - práce hasiče, záchranáře atd. nebo pošahaného pilota F1? Hasiči a záchranáři chrání lidi a majetky, piloti F1 společnosti nepřináší vůbec nic. Ale placení jsou jako kdyby dělali 50% HDP...