Nejrychlejší sektory a maximální rychlostí: Hamilton bezkonkurenční, Honda pozadu

Petr Hlawiczka, 15. července 2017, 21:00 Google+

SILVERSTONE - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti v jednotlivých sektorech na Silverstonu a jakých rychlostí během kvalifikace dosahovali?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kimi Räikkönen v kvalifikaci na Velkou cenu Británie

Kimi Räikkönen v kvalifikaci na Velkou cenu Británie | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Kvalifikace začínala za mokra, Q2 se jela na osychající trati, v Q3 piloti dosahovali nejrychlejší časy. Kvůli odlišným podmínkám v různých částech proto nemá cenu jezdce navzájem moc srovnávat, proto dnes uvádím stručně pouze přehled časů v sektorech a maximálních rychlostí.

Mapa Silverstonu

Mapa Silverstonu | zdroj: FIA

Hamilton si připsal 67. pole-position své kariéry poté, co dal ve svém výjimečném kole dohromady své nejlepší sektory a dosáhl o 2,5 sekundy rychlejšího času než loni - 1:26,600 min. Své soupeře předčil o více než půl sekundy.

Nejrychlejší kvalifikace Velké ceny Británie

Nejrychlejší kvalifikace Velké ceny Británie | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Na rovinkách vládly vozy s motory Mercedes, které obsadily první čtyři příčky. Nejrychleji jel Massa s Williamsem: 325,2 km/h, Verstappen poháněný Renaultem zaostával o 4,3 km/h, Vettel s Ferrari 5,2 km/h.

Mercedes i Ferrari do Silverstone přivezly nové, výkonnější pohonné jednotky, zatímco Honda řeší spolehlivost svého MGU-H. Nasadila novou specifikaci s modifikovaným ložiskem. Alonso a Vandoorne ztráceli přes 15 km/h.

Maximální rychlosti kvalifikace (v km/h)

Maximální rychlosti kvalifikace (v km/h) | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Pneumatiky a strategie
Mezi super-měkkou a měkkou směsí činí rozdíl kolem 0,7 s/kolo. Nejzajímavější bylo rozhodnutí Bottase použít v Q2 měkkou směs, aby mohl odjet zítra v úvodu delší stint než jeho přímí soupeři.

Zítra je 40% šance na déšť, což může narušit strategie. Za sucha by se týmy v závislosti na rychlosti degradace super-měkké směsi pokoušely o jednu až dvě zastávky.

Počet zbývajících sad pneumatik pro závod

Počet zbývajících sad pneumatik pro závod | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nejrychlejší sektory a maximální rychlostí: Hamilton bezkonkurenční, Honda pozadu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton uvedl fanoušky na Silverstone do extáze (ilustrační foto)

Kvalifikace kořistí Hamiltona, ovšem s kontroverzním pozadím, domnívá se…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  5. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

  6. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

reklama

Zprávy odjinud