DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari ve snaze zvýšit šanci na zisk titulu přiveze do Silverstone nový motor
Mercedes své potíže se zahříváním pneumatik zřejmě vyřešil a v posledních závodech měl nad Ferrari navrch. Co v Maranellu chystají pro to, aby udrželi Sebastiana Vettela na čele šampionátu a dostali se na první místo i mezi konstruktéry?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari ve snaze zvýšit šanci na zisk titulu přiveze do Silverstone nový motor
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
Radon
16:16 29.06.2017 84.242.97.XXXVždyť i sériová Mazda v benzínech má kompresní poměr 14 k jedné. I v dieslu...
Navíc u F1 se jedná o "komůrkový motor", kde spalování neprobíhá jako u naší serie. Tak bych tomu klidně věřil. Kluci budou mít určitě nějaký odkaz na článek o tomto motoru.-
-
Radon
20:20 29.06.2017 84.242.97.XXXTo máš sice pravdu i když u diesla jsou k chodu motoru důležité i další věci (rozhozené časování pro zahřátí, keramické žhavicí svíčky, vys. tlaky v railu atd.) jinak by ani nenastartoval s tak nízkým statickým kompr. poměrem...
Jenže u F1 je ještě další vliv - jim nemusí motor vydržet 250tis. Km...
Ale jsem rád, že nejenom mně vadí nedostatek info o technice.-
Libor P.
20:40 29.06.2017 89.190.61.XXXVsak bavime se o kompresi, kterou ma vetsina dieselu cca 16:1 a je to primo podminka jejich funkce. To rozhozeny casovani asi nee, vetsina dieselu ma vacky nahore spojeny retezem.
Ale u benzinovyho motoru s 16:1 a turbem 3,5 baru si moc nedovedu predstavit provoz, asi ochuzena smes a detonacni spalovani...jinak stary atmosfery f1 mely max. okolo 14:1.
-
-
-
-