DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari ve snaze zvýšit šanci na zisk titulu přiveze do Silverstone nový motor

Mercedes své potíže se zahříváním pneumatik zřejmě vyřešil a v posledních závodech měl nad Ferrari navrch. Co v Maranellu chystají pro to, aby udrželi Sebastiana Vettela na čele šampionátu a dostali se na první místo i mezi konstruktéry?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari ve snaze zvýšit šanci na zisk titulu přiveze do Silverstone nový motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 29.06.2017 20:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.95.XXX
    Řekl bych, že ať FIA rozhodne tak či onak, Vettel si svou šanci na titul díky Baku projel. Mercedes je opět na vzestupu a ten pidi náskok v hodnocení bude rázem pryč. Ten Vettel mě fakt štve! 17

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Detonacni motor....to nemuze vydrzet, nebo nejaky parametr nesouhlasi 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Vždyť i sériová Mazda v benzínech má kompresní poměr 14 k jedné. I v dieslu... 14
      Navíc u F1 se jedná o "komůrkový motor", kde spalování neprobíhá jako u naší serie. Tak bych tomu klidně věřil. Kluci budou mít určitě nějaký odkaz na článek o tomto motoru.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Prave- v dieselu, ten prave na principu klepani funguje, jinak ma u benzinu 14:1 bez turba a to jeste v Atkinsonove cyklu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          To máš sice pravdu i když u diesla jsou k chodu motoru důležité i další věci (rozhozené časování pro zahřátí, keramické žhavicí svíčky, vys. tlaky v railu atd.) jinak by ani nenastartoval s tak nízkým statickým kompr. poměrem...
          Jenže u F1 je ještě další vliv - jim nemusí motor vydržet 250tis. Km...
          Ale jsem rád, že nejenom mně vadí nedostatek info o technice. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Vsak bavime se o kompresi, kterou ma vetsina dieselu cca 16:1 a je to primo podminka jejich funkce. To rozhozeny casovani asi nee, vetsina dieselu ma vacky nahore spojeny retezem.
            Ale u benzinovyho motoru s 16:1 a turbem 3,5 baru si moc nedovedu predstavit provoz, asi ochuzena smes a detonacni spalovani...jinak stary atmosfery f1 mely max. okolo 14:1.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Při boostu 3,5baru mit kompresi 16:1 se mne moc nezda 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jestli to bude 50 koni, tak se Helmut pos.re. To jeho "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," asi jeste dlouho bude jen prazdne placani

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Pokud to bude 50 koní, tak to s Helmutem opravdu švihne a Hondě to zasadí takovou ránu, že MCL od ní odejde.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama