DISKUZE K ČLÁNKU Kolize Buttona s Wehrleinem má viníka, padaly i další tresty

Grand Prix Monaka je svou povahou v případě jakékoli nehody krajně nebezpečná nejenom těm, kteří se zapletou do havárie či kolize, ale i ostatním, protože únikových prostor tu je skutečně pomálu. V letošním ročníku byla nejvážnější kolize Buttona a Wehrleina.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kolize Buttona s Wehrleinem má viníka, padaly i další tresty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 29.05.2017 17:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 29.05.2017 03:48
Všichni diváci by ale měli být Buttonovi vděčni,… »
» Fantomas (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2017 22:14
Přesně tak, trochu nekonzistentní rozhodování,… »
» hepyno (Hlasovali 2 lidé) 28.05.2017 20:47
Vandoorne dostal za manéver v Barcelone, ktorým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Jako vždy jsem osobně ze zcela jiné planety. Myslím, že by F1 měla začít jezdit jenom kvalifikace, pak rozdat body a závody zrušit (to by se ušetřilo peněz). Závody jsou zbytečné. Když chce kdokoliv závodit a ten vpředu ho tam jako prase zavře nebo ho vyveze ven mimo trať, buď je potrestán ten závodník a nebo nikdo. Závodník je navíc haněn, že je úplně blbej a vlastně to ani nemohl projet tak nechápou proč tam vůbec chtěl závodit. Bohužel závodníci ve F1 už jsou odpískaní, pokud si nezazávodí proti sobě. Pokud totiž potkají bezhlavé prase jsou za to ještě potrestáni a pokud praseti nechají místo jsou znovu potrestáni, tentokrát většinou ne od komisařů, ale rovnou ztrátou pozice v závodě. Jaký je rozdíl v tom co se popisuje výše a v tom, když např. letos SV vytlačí z trati v jednom závodě VB a ve druhé LH ???? Nebo v tom, když smyslů zbavený MV zavře v první zatáčce KR a VB ???? Je to jediný rozdíl, v těchto případech bylo i přes náraz nebo malý kontakt kam uhnout a následek nebyl tak fatální. Nic to nemění na tom, že podle mě byla chyba na straně PW a DK. I přesto, že tam je málo místa na dvě auta to je a klidně tam mohli nechat pro ty dva potrestané místo. Navíc ze záběrů je podle mě jasně vidět, že PW o JB dobře věděl.
    Konzistenci v rozhodování není potřeba řešit, ta nikdy nebyla a asi se opravdu nikdy nedočkáme toho, že by byla. Pokud se totiž nedohodneme ani my jako nestraní fandové, nechápu jak by se mohli dohodnout zainteresovaní komisaři.
    No a aktuálně si lze rejpnout, že pokud by takhle jezdili v Indycarech na oválech a takhle krásně se zavírali na vnitřku nebo tlačili na manťák, protože jsou v zatáčce nebo i na rovince první, to by bylo mrtvejch. Tak hurá dál, fanděme a obdivujme ty co ničí závodění a fanděme prasátkům, kroužičům bez závodních instinktů, kteří by měli být v destruktion derby a ne ve F1.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    37.48.54.XXX
    Ani kritizovaný Verstappen neudělal snad nikdy takovou prasárnu, jako Button. Jedna věc je snaha využít toho, že někdo pouští rychlejší jezdce, byť to taky není fér, primárně se nemají plést a když se chce někdo uhnout co nejdřív, tak za to má ztratit pozici? Ale tohle bylo v místě úplně bez šance. Kimi za ním taky promrhal svůj náskok. Že by byl jeho návrat pozitivní, to ani omylem.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Všichni diváci by ale měli být Buttonovi vděčni, protože díky němu se mohli detailně podívat, jak vypadá monopost F1 zespodu. 11

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    hepyno

    62.197.243.XXX
    Vandoorne dostal za manéver v Barcelone, ktorým sa vyradil a Massa pokračoval, stratu troch miest v Monaku + 2 body do licencie.
    Perez dostal za manéver na Kvyata, po ktorom pokračoval, ale Kvyata vyradil, trest len 10 sekúnd + 2 body do licencie.

    Vie mi prosím niekto vysvetliť, v čom bol rozdiel, keďže si každý zaslúžil iný trest?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fantomas

      Fantomas

      185.154.60.XXX
      Přesně tak, trochu nekonzistentní rozhodování, ale na to bychom už měli být z F1 zvyklí 07
      Viděl jsem to sice jen jednou z opakovačky během závodu, ale mám takový pocit, že Peréz měl docela velký podíl i na vyřazení Vandoorna.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama