DISKUZE K ČLÁNKU V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník
ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Odpoledne jsme se v Číně na dráze nedočkali žádného vozu. Od počátku kvůli nepřízni počasí vlály červené vlajky, a tak ředitelství závodu ohlásilo jeho předčasný konec.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» huhukoktejl
(Hlasovali 4 lidé)
07.04.2017 10:21
Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ...… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:46 07.04.2017 93.99.87.XXX
Jo, promiň. Mně nedošlo, že myslíš Octávku ze 60-tých let. Pak tomu rozumím.
Myslím, že kvalita (rychlost) pilotů v té bezpečnosti nehraje moc velkou roli. Co určitě hraje je ta vodní mlha. Sice nemusí nikdo jezdit za někým v závěsu, ale ono tu mlhu udělá i auto, co jede v zahřívacím kole o 100km/h pomaleji. A čas na reakce je v setinách sekundy. Nakonec Coulthard se Schumim si o tom chvíli ve Spa vášnivě povídali.
To je něco, co se ti v Porsche nestane. A ikdyby jo, máš, kromě té hlemy co má i pilot F1, ještě kolem sebe hromadu plechu a klec, do které se nenabourá nic. Stát se v tom Porsche někomu, co Bianchimu v Suzuce, jen se usměje nad zkroucenými plechy a zajde si na pivko.
A právě že jde jen o trénink. Nejde o nic, kvůli čemu riskovat život. Stejně se nikomu nechtělo jezdit, ikdyž chvíli mohli. Tak proč to hrotit?
Myslím, že kvalita (rychlost) pilotů v té bezpečnosti nehraje moc velkou roli. Co určitě hraje je ta vodní mlha. Sice nemusí nikdo jezdit za někým v závěsu, ale ono tu mlhu udělá i auto, co jede v zahřívacím kole o 100km/h pomaleji. A čas na reakce je v setinách sekundy. Nakonec Coulthard se Schumim si o tom chvíli ve Spa vášnivě povídali.
To je něco, co se ti v Porsche nestane. A ikdyby jo, máš, kromě té hlemy co má i pilot F1, ještě kolem sebe hromadu plechu a klec, do které se nenabourá nic. Stát se v tom Porsche někomu, co Bianchimu v Suzuce, jen se usměje nad zkroucenými plechy a zajde si na pivko.
A právě že jde jen o trénink. Nejde o nic, kvůli čemu riskovat život. Stejně se nikomu nechtělo jezdit, ikdyž chvíli mohli. Tak proč to hrotit?
tom11
16:29 07.04.2017 77.48.94.XXX
s tím autem to je spíš takové "popíchnutí". běžně samozřejmě jezdím s cca tříletým autem. to co zmiňuji, je oktávka, ale z roku 1968. na to měla nasměrovat ta zmínka o tuzexu
to, o čem tu oba s Pepanem píšete je pravda. formule jsou rychlejší než pohárový porsche, nemají blatníky ani stěrače. ale - F1 řídí ti nejlepší a ti by to prostě měli zvládnout. stěrače? při té rychlosti na co? navíc se jedná o trénink, kdy nikdo nemusí jezdit těsně za někým před sebou.
to, o čem tu oba s Pepanem píšete je pravda. formule jsou rychlejší než pohárový porsche, nemají blatníky ani stěrače. ale - F1 řídí ti nejlepší a ti by to prostě měli zvládnout. stěrače? při té rychlosti na co? navíc se jedná o trénink, kdy nikdo nemusí jezdit těsně za někým před sebou.
Mike17
15:21 07.04.2017 93.99.87.XXX
Jasně, neshodneme. To není problém. Jen jsem to chtěl místo jednoho mínus vysvětlit.
Ano, myslím si, že vozy Porsche budou daleko bezpečnější. Už jen proto, že jezdí okruh "2x" tak dlouho, tudíž daleko pomaleji. Únikové zóny jsou pro ně naprosto předimenzované. A proto, že jsou v nich piloti chráněni kromě kastle ještě klecí. A hlavně proto, že v dešti mají blatníky, které nedovolí většině vody vylítnout do vzduchu a vytvořit neprůhlednou mlhu a na ten zbytek mají stěrače, aby něco viděli (na rozdíl od F1).
Pokud jde o civilní auta. Před 20-ti lety jsem koupil auto na úrovni Octávky, které všechno toto mělo (snad možná nemělo 5* v testech). Musíš mít hodně staré auto, když nemá ani airbag. Ale i tak si pás zapneš ne? Ikdyž v Laudově době to skoro nikdo nedělal. Aneb proč umřít úplně zbytečně, když nemusíš.
Ano, myslím si, že vozy Porsche budou daleko bezpečnější. Už jen proto, že jezdí okruh "2x" tak dlouho, tudíž daleko pomaleji. Únikové zóny jsou pro ně naprosto předimenzované. A proto, že jsou v nich piloti chráněni kromě kastle ještě klecí. A hlavně proto, že v dešti mají blatníky, které nedovolí většině vody vylítnout do vzduchu a vytvořit neprůhlednou mlhu a na ten zbytek mají stěrače, aby něco viděli (na rozdíl od F1).
Pokud jde o civilní auta. Před 20-ti lety jsem koupil auto na úrovni Octávky, které všechno toto mělo (snad možná nemělo 5* v testech). Musíš mít hodně staré auto, když nemá ani airbag. Ale i tak si pás zapneš ne? Ikdyž v Laudově době to skoro nikdo nedělal. Aneb proč umřít úplně zbytečně, když nemusíš.
Pepan
14:43 07.04.2017 89.24.157.XXX
Ta plechovka je určitě bezpečnější, protože má víc deformačních zón. Určitě třeba nehrozí nebezpečí, že nadskočené auto řidiči druhého vozu urazí hlavu, díky oplechování není tolik gejzírů od kol a konečně, nevšiml jsem si, že by formule měly stěrače. Už jenom tohle dělá ty plechovky mnohem bezpečnější.
tom11
13:24 07.04.2017 77.48.94.XXX
moc dobře vím, že se v tomhle asi nikdy neshodneme. těch 20% rizika je samozřejmě nadsázka s odkazem do historie.
že to, aby se sanitka prodírala ucpaným městem je na h...., na tom se shodneme, ale proč tedy FIA brání pilotům F1 trénovat, ale piloty Porsche Supercupu jezdit nechá? jsou snad ty plechovky bezpečnější, než monoposty? pochybuji. jsou snad jezdci F1 něco víc, než piloti Porche? podle mě ne. podle FIA to vypadá, že ano. a to je to, co mě neskutečně štve.
a když jsi zmínil ta civilní auta - myslíš, že všechny ty vymoženosti Škoda Octavia Combi Super má? nemá ani jednu. vlastně díky tomu, že byla z tuzexu, tak pásy ano, ale ne samonavíjecí
že to, aby se sanitka prodírala ucpaným městem je na h...., na tom se shodneme, ale proč tedy FIA brání pilotům F1 trénovat, ale piloty Porsche Supercupu jezdit nechá? jsou snad ty plechovky bezpečnější, než monoposty? pochybuji. jsou snad jezdci F1 něco víc, než piloti Porche? podle mě ne. podle FIA to vypadá, že ano. a to je to, co mě neskutečně štve.
a když jsi zmínil ta civilní auta - myslíš, že všechny ty vymoženosti Škoda Octavia Combi Super má? nemá ani jednu. vlastně díky tomu, že byla z tuzexu, tak pásy ano, ale ne samonavíjecí
Mike17
12:21 07.04.2017 93.99.87.XXX
Víš, kde je těch 20% přijatelného rizika? V "pravěku". Asi stejně, jako když používáš ve svým autě bezpečnostní pásy, airbagy, ABS, elektroniku proti prokluzům, karoserie s 5-ti hvězdami v testech....
Na každém hokejovém nebo fotbalovém zápase máš sanitky, které tě dopraví do 10-20 minut do špitálu. Mít u takového podniku nemocnici 38km daleko a dopravu jen sanitkou ve velkoměstě ucpaném milionem aut je na h....
Na každém hokejovém nebo fotbalovém zápase máš sanitky, které tě dopraví do 10-20 minut do špitálu. Mít u takového podniku nemocnici 38km daleko a dopravu jen sanitkou ve velkoměstě ucpaném milionem aut je na h....
huhukoktejl
10:21 07.04.2017 37.48.58.XXX
Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ... prsi - nejezdi se, unikove zony - asfalt, smog/mlha - nejezdi se
Driv jsem si pred zavodem rikal, jak by bylo super, kdyby prselo. Ted si rikam, at hlavne neprsi a vidim zavod ...
Driv jsem si pred zavodem rikal, jak by bylo super, kdyby prselo. Ted si rikam, at hlavne neprsi a vidim zavod ...
Hr3bec
10:15 07.04.2017 85.135.106.XXX
Nechápu proč lidé nadávají na jezdce. Vždyť to není o tom co chtějí nebo nechtějí piloti, protože ti kdyby mohli dneska jezdit, tak na té trati stopro jsou, ale o tom jestli jim jízdy povolí ředitelství závodu. Tohle mě štve, protože tohle není na nich a nemohou za to, že musejí sedět na gauči.
tom11
09:54 07.04.2017 77.48.94.XXX
to je sice pravda, ale při vší úctě k Julesovi - to, že to nepřežil asi nebylo tím, že ho museli transportovat sanitkou místo vrtulníku, ne? chápu, že bezpečnost na prvním místě, ale kde je těch přijatelných 20% rizika, o kterých kdysi mluvil Niki? tohle slečinkování, jak píše kolega Duncan66, mě fakt štve.....
ostatně - pokud bude zítra sucho a v neděli déšť, tak jim bude dnešní "mokrý" trénink hodně chybět a zítřejší "suchý" jim bude skoro k ničemu
ostatně - pokud bude zítra sucho a v neděli déšť, tak jim bude dnešní "mokrý" trénink hodně chybět a zítřejší "suchý" jim bude skoro k ničemu
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek