DISKUZE K ČLÁNKU V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Odpoledne jsme se v Číně na dráze nedočkali žádného vozu. Od počátku kvůli nepřízni počasí vlály červené vlajky, a tak ředitelství závodu ohlásilo jeho předčasný konec.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 07.04.2017 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2017 10:21
Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ...… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2017 09:44
Mě to taky mrzí, ale nic nenaděláme. Když… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2017 09:54
to je sice pravda, ale při vší úctě k Julesovi -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

hixaxon

hixaxon

86.49.126.XXX
Možnou reakcí by mohlo být: "jelikož v F1 lítají finance ze strany na stranu, pro žádný tým nebyl problém vyrazit na trať.". Jen odpověď na zmíněnou otázku, bez ohledu na bezpečnost a všechny ostatní faktory.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Přesně. Je před druhým závodem sezóny, některé týmy ještě nemají dostatek náhradních dílů a zbytečně zrušit auto a závod jenom proto, že bylo potřeba exhibovat na trati, na to v F1 lítají moc velké peníze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Už není.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jo, promiň. Mně nedošlo, že myslíš Octávku ze 60-tých let. Pak tomu rozumím. 03
Myslím, že kvalita (rychlost) pilotů v té bezpečnosti nehraje moc velkou roli. Co určitě hraje je ta vodní mlha. Sice nemusí nikdo jezdit za někým v závěsu, ale ono tu mlhu udělá i auto, co jede v zahřívacím kole o 100km/h pomaleji. A čas na reakce je v setinách sekundy. Nakonec Coulthard se Schumim si o tom chvíli ve Spa vášnivě povídali. 12
To je něco, co se ti v Porsche nestane. A ikdyby jo, máš, kromě té hlemy co má i pilot F1, ještě kolem sebe hromadu plechu a klec, do které se nenabourá nic. Stát se v tom Porsche někomu, co Bianchimu v Suzuce, jen se usměje nad zkroucenými plechy a zajde si na pivko.
A právě že jde jen o trénink. Nejde o nic, kvůli čemu riskovat život. Stejně se nikomu nechtělo jezdit, ikdyž chvíli mohli. Tak proč to hrotit? 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
s tím autem to je spíš takové "popíchnutí". běžně samozřejmě jezdím s cca tříletým autem. to co zmiňuji, je oktávka, ale z roku 1968. na to měla nasměrovat ta zmínka o tuzexu 03
to, o čem tu oba s Pepanem píšete je pravda. formule jsou rychlejší než pohárový porsche, nemají blatníky ani stěrače. ale - F1 řídí ti nejlepší a ti by to prostě měli zvládnout. stěrače? při té rychlosti na co? navíc se jedná o trénink, kdy nikdo nemusí jezdit těsně za někým před sebou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ještě jsem oba zapomněli na jednu věci. V plecháči sedí pilot mnohem výše a tím pádem má mnohem lepší přehled o situaci na trati.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jasně, neshodneme. To není problém. Jen jsem to chtěl místo jednoho mínus vysvětlit. 03
Ano, myslím si, že vozy Porsche budou daleko bezpečnější. Už jen proto, že jezdí okruh "2x" tak dlouho, tudíž daleko pomaleji. Únikové zóny jsou pro ně naprosto předimenzované. A proto, že jsou v nich piloti chráněni kromě kastle ještě klecí. A hlavně proto, že v dešti mají blatníky, které nedovolí většině vody vylítnout do vzduchu a vytvořit neprůhlednou mlhu a na ten zbytek mají stěrače, aby něco viděli (na rozdíl od F1).
Pokud jde o civilní auta. Před 20-ti lety jsem koupil auto na úrovni Octávky, které všechno toto mělo (snad možná nemělo 5* v testech). Musíš mít hodně staré auto, když nemá ani airbag. Ale i tak si pás zapneš ne? Ikdyž v Laudově době to skoro nikdo nedělal. Aneb proč umřít úplně zbytečně, když nemusíš. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ta plechovka je určitě bezpečnější, protože má víc deformačních zón. Určitě třeba nehrozí nebezpečí, že nadskočené auto řidiči druhého vozu urazí hlavu, díky oplechování není tolik gejzírů od kol a konečně, nevšiml jsem si, že by formule měly stěrače. Už jenom tohle dělá ty plechovky mnohem bezpečnější.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
No jo ale ty maj v kufru homologovanou lékárničku 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
moc dobře vím, že se v tomhle asi nikdy neshodneme. těch 20% rizika je samozřejmě nadsázka s odkazem do historie.
že to, aby se sanitka prodírala ucpaným městem je na h...., na tom se shodneme, ale proč tedy FIA brání pilotům F1 trénovat, ale piloty Porsche Supercupu jezdit nechá? jsou snad ty plechovky bezpečnější, než monoposty? pochybuji. jsou snad jezdci F1 něco víc, než piloti Porche? podle mě ne. podle FIA to vypadá, že ano. a to je to, co mě neskutečně štve.
a když jsi zmínil ta civilní auta - myslíš, že všechny ty vymoženosti Škoda Octavia Combi Super má? nemá ani jednu. vlastně díky tomu, že byla z tuzexu, tak pásy ano, ale ne samonavíjecí 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Víš, kde je těch 20% přijatelného rizika? V "pravěku". Asi stejně, jako když používáš ve svým autě bezpečnostní pásy, airbagy, ABS, elektroniku proti prokluzům, karoserie s 5-ti hvězdami v testech....
Na každém hokejovém nebo fotbalovém zápase máš sanitky, které tě dopraví do 10-20 minut do špitálu. Mít u takového podniku nemocnici 38km daleko a dopravu jen sanitkou ve velkoměstě ucpaném milionem aut je na h.... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
přesně tak 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ještě je tu varianta že se závod pojede zítra, tedy za sucha.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.58.XXX
Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ... prsi - nejezdi se, unikove zony - asfalt, smog/mlha - nejezdi se

Driv jsem si pred zavodem rikal, jak by bylo super, kdyby prselo. Ted si rikam, at hlavne neprsi a vidim zavod ... 13

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
Nechápu proč lidé nadávají na jezdce. Vždyť to není o tom co chtějí nebo nechtějí piloti, protože ti kdyby mohli dneska jezdit, tak na té trati stopro jsou, ale o tom jestli jim jízdy povolí ředitelství závodu. Tohle mě štve, protože tohle není na nich a nemohou za to, že musejí sedět na gauči.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
No ono je právě možné, že i bylo. U poranění mozku záleží na každé vteřině, zvyšuje to šanci na přežití a následné zotavení. Jules se do nemocnice dostal podle lékařů moc pozdě.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.58.XXX
Presne, to uz jsou spis starsi ridici, tam je to ok ... 01 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.58.XXX
Ne eeee ... 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
no jo, ty holt asi řídí méněcení piloti, kterým když se něco stane, tak to není takový průšvih... 09

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
to je sice pravda, ale při vší úctě k Julesovi - to, že to nepřežil asi nebylo tím, že ho museli transportovat sanitkou místo vrtulníku, ne? chápu, že bezpečnost na prvním místě, ale kde je těch přijatelných 20% rizika, o kterých kdysi mluvil Niki? tohle slečinkování, jak píše kolega Duncan66, mě fakt štve.....
ostatně - pokud bude zítra sucho a v neděli déšť, tak jim bude dnešní "mokrý" trénink hodně chybět a zítřejší "suchý" jim bude skoro k ničemu 05

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama