DISKUZE K ČLÁNKU Může se stát, že Alonso od McLarenu odjede již v průběhu letoška, tvrdí Webber
McLaren se již třetí sezónu v řadě trápí s pohonnými jednotkami Honda. V Austrálii patřil mezi nejhorší celky a zatím to nevypadá pro tradiční britskou stáj úplně dobře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Může se stát, že Alonso od McLarenu odjede již v průběhu letoška, tvrdí Webber
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
mi88ki
10:30 28.03.2017 165.72.200.XXX
Těžko bude existovat argument, který by mě přesvědčil, že o tom nevěděl. Aby jezdec zajel tak brzo do boxu a spadnul na chvost, na trati kde se velmi těžko dát předjet i pomalejší vozy a byl odsouzen prohrát a neptal se proč, zvláště Alonso ? ...
Nejmenší zlo by bylo, kdyby o tom jen věděl ale osobně předpokládám, že se na tomto plánu aktivně podílel, pokud ho tedy přímo nevymyslel, ale to už opravdu spekuluji, přestože to považuji za pravděpodobné. Nejspíš to odsouzený lhář a podvodník Briatore upekl přímo s Alonsem
Pamatuji si, že už během závodu jsem si byl jist, že to byla dopředu připravená akce a po závodě jsem to tady i psal. Samozřejmě, že poblouznění Alonso fans, to jasně odmítli a udělali ze mě šíleného konspirátora.
Někdy je lepší mlčet, když nemáte co říct.
Nejmenší zlo by bylo, kdyby o tom jen věděl ale osobně předpokládám, že se na tomto plánu aktivně podílel, pokud ho tedy přímo nevymyslel, ale to už opravdu spekuluji, přestože to považuji za pravděpodobné. Nejspíš to odsouzený lhář a podvodník Briatore upekl přímo s Alonsem
Pamatuji si, že už během závodu jsem si byl jist, že to byla dopředu připravená akce a po závodě jsem to tady i psal. Samozřejmě, že poblouznění Alonso fans, to jasně odmítli a udělali ze mě šíleného konspirátora.
Někdy je lepší mlčet, když nemáte co říct.
Mike17
10:16 28.03.2017 93.99.87.XXX
Řekl bych, že je to celkem jedno. On nebyl šéfem týmu, který za to nese odpovědnost.
Na druhou stranu se mi nechce věřit, že jel tankovat jediný tak neskutečně brzy, nazul SS a vše bez jediného dotazu nebo údivu nad tou nelogičností a nevěděl o tom.
Pokud jde o Piqueta, neměl proč se mu mstít a také je otázka, jestli ho Briatore zasvětil do toho, kdo všechno o tom ví.
Na druhou stranu se mi nechce věřit, že jel tankovat jediný tak neskutečně brzy, nazul SS a vše bez jediného dotazu nebo údivu nad tou nelogičností a nevěděl o tom.
Pokud jde o Piqueta, neměl proč se mu mstít a také je otázka, jestli ho Briatore zasvětil do toho, kdo všechno o tom ví.
Pikaso
10:01 28.03.2017 77.104.216.XXX
Tak jsem ti tu psal sáhodlouhý rozbor a nějak jsem si to vypnul nebo to prostě spadlo a možná to bylo dobře. Situs a rock už dvě věci rozebrali a tak já již jenom písnu tu poslední a shrnu to.
Ta poslední je ohledně F. Vzal jsi to trochu šmahem. FA tam byl 5 let. I přesto, že ani jeden rok neměl auto srovnatelné se špičkou, tedy v té době s RbR a McL, jel dvě sezony o titul až do posledního závodu, zatím co parťák s bídou udělal půlku bodů co on se stejným autem nebo ani tu ne. Ale to je prostě chyba FA. To, že na něj samo F a jeho vedení 4 roky pjelo chválu a rozplývalo se nad ním asi taky byla chyba FA.
Pro upamatování jenom lehce zmíním, že tehdejší problém F byl v aerodynamickém tunelu, jehož data se rozcházela se skutečností obrovským způsobem a vždy k horšímu a především to, že vedení nereagovalo na upozornění mechaniků a tunel prostě neopravilo a raději např. AC odešli ke konkurenčnímu M. AC si určitě mnul ruce, protože s M dokázal to co všichni aktuálně víme a asi jsme sna ještě ani nezapomněli. I když je pravda, že i sám AC vyjádřil smutek nad tím kam to F dotáhlo, takže tu radost měl trochu zkalenou. Tímto přístupem F ztratilo 2.5 roku tedy vlastně 3 závodní roky a 6-7 let vývoje, protože tam kde začali po opravě tunelu a byla konkurence již dlouho před tím. Ale jak píšeš i tohle je vina FA. Problémy v F začali na sklonku 4té sezony a vygradovali v 5té, ale jak píšeš, vše je vina FA.
Pro doplnění v roce 2007 ani u žádné další tebou nadhozené události nebylo FA nic prokázáno a spekulace o tom jak za všechno může právě on tvoří jenom takový zaslepenci jako jsi ty. Pokud se pletu a máš nějaký relevantní důkaz o opaku, rád se poučím. Současná situace u McL je chybou H. Ale buďme spravedlivý, svůj podíl na tom má i vedení McL, které chtělo 0 koncept. Chtělo vymyslet něco úplně nového, ale ono to asi nejde. Minimálně za tehdejších (15,16) pravidel to určitě nešlo a vlastně s jasně daným úhlem 90 stupňů mezi válci a omezených otáček lopatek turba ani dnes nejde. Z malého za těchto podmínek prostě stejný výkon jako z velkého nedostaneš. H se prostě musela dát cestou buď M, R nebo F (rozdíl v uspořádání turba a dalších součástek na motoru pardon PhJ) a je docela logické, že to je uspořádání podle M. Co je však neuvěřitelné je to, že prostě postaví nespolehlivý šrot, který žere palivo za dva motory a navíc má minimálně o 80 koní méně než ten jejich vlastní loňský koncept, o konkurenci nemluvě.
Osobně jsem v H vkládal obrovské naděje a věřil jsem v tento projekt jako všichni zúčastnění. Dnes už jsem bohužel ve stavu, kdy ani tvrzení o dvou měsících a zlepšení nevěřím. Možná se zlepší ve spolehlivosti, ale RbR a F nedoženou a o M se vůbec nebavím. Kdyby tam totiž ten potenciál byl tak se v testech a Austrálii nemohlo stát to co se stalo. Navíc logika věci, kdy v době, kdy mají zcela odlišný koncept PhJ si najmou odborníka od M a v době, kdy přejdou na stejnou platformu jako M ho vyhodí je opravdu nepochopitelná. Ale jak píšeš za všechno může FA. On chodí a převrtává válce, ventily a podobně, aby nemohl závodit a mohl prudit. On vlastně vyhodil odborníky a postavil sám ten šrot. Nesmrtelná logika, protože tam kde nic není ani smrt nebere.
Sečteno a podtrženo. Máš nějaký faktický ne argument, ale důkaz o tom co píšeš, nebo je to prostě jenom komplot, vás odborníků od klávesnice ????? Předej odkazy, rád se poučím.
PS: neříkám, že je FA skvělej člověk nebo, že za nic nemůže. Osobně ho neznám, u ničeho jsem osobně nebyl a proto to nemohu říci, ale z dostupných faktů jsem si prostě udělal závěr, že útoky na jeho osobu z vaší strany "fandů" jsou prostě jenom osobní projevy zášti, závisti a nevědomosti, protože jinak to nemůžeš nikdy napsat. Dostupná fakta prostě mluví zcela jinak a podle mého subjektivní vyhodnocení mluví o tom, že je prostě v současném poli F1 ten opravdu nejlepší.
No a na úplný závěr. Ty ani nikdo tobě podobný to ještě nezmínil, ale dám vám podnět pro další super spekulace. V letech 2005,2006 vlastně titul nezískal FA, ale byl to tým, který ho tam protlačil na úkor týmového kolegy a soupeři v čele s MS, kteří mu zametli cestu až k titulům. Mistrem světa vlastně měl být JF a ne FA. No a zcela určitě tam FB a FA nějak podváděli a tituly získali neprávem. Namátkou mě napadá jeden podvod. Jakási (pravidly) nezakázaná nápodoba nebo vylepšení aktivního zavěšení formou spešl tlumičů. I přesto, že ji použili velice krátce v jedné sezoně, stoprocentně díky ní vyhráli oba tituly. No nic více nebudu napovídat. Vy to dokáže vymyslet samy.
koukám, že i tento je sáhodlouhý. No nic ten kdo nebude chtít ho číst nebude.
Ta poslední je ohledně F. Vzal jsi to trochu šmahem. FA tam byl 5 let. I přesto, že ani jeden rok neměl auto srovnatelné se špičkou, tedy v té době s RbR a McL, jel dvě sezony o titul až do posledního závodu, zatím co parťák s bídou udělal půlku bodů co on se stejným autem nebo ani tu ne. Ale to je prostě chyba FA. To, že na něj samo F a jeho vedení 4 roky pjelo chválu a rozplývalo se nad ním asi taky byla chyba FA.
Pro upamatování jenom lehce zmíním, že tehdejší problém F byl v aerodynamickém tunelu, jehož data se rozcházela se skutečností obrovským způsobem a vždy k horšímu a především to, že vedení nereagovalo na upozornění mechaniků a tunel prostě neopravilo a raději např. AC odešli ke konkurenčnímu M. AC si určitě mnul ruce, protože s M dokázal to co všichni aktuálně víme a asi jsme sna ještě ani nezapomněli. I když je pravda, že i sám AC vyjádřil smutek nad tím kam to F dotáhlo, takže tu radost měl trochu zkalenou. Tímto přístupem F ztratilo 2.5 roku tedy vlastně 3 závodní roky a 6-7 let vývoje, protože tam kde začali po opravě tunelu a byla konkurence již dlouho před tím. Ale jak píšeš i tohle je vina FA. Problémy v F začali na sklonku 4té sezony a vygradovali v 5té, ale jak píšeš, vše je vina FA.
Pro doplnění v roce 2007 ani u žádné další tebou nadhozené události nebylo FA nic prokázáno a spekulace o tom jak za všechno může právě on tvoří jenom takový zaslepenci jako jsi ty. Pokud se pletu a máš nějaký relevantní důkaz o opaku, rád se poučím. Současná situace u McL je chybou H. Ale buďme spravedlivý, svůj podíl na tom má i vedení McL, které chtělo 0 koncept. Chtělo vymyslet něco úplně nového, ale ono to asi nejde. Minimálně za tehdejších (15,16) pravidel to určitě nešlo a vlastně s jasně daným úhlem 90 stupňů mezi válci a omezených otáček lopatek turba ani dnes nejde. Z malého za těchto podmínek prostě stejný výkon jako z velkého nedostaneš. H se prostě musela dát cestou buď M, R nebo F (rozdíl v uspořádání turba a dalších součástek na motoru pardon PhJ) a je docela logické, že to je uspořádání podle M. Co je však neuvěřitelné je to, že prostě postaví nespolehlivý šrot, který žere palivo za dva motory a navíc má minimálně o 80 koní méně než ten jejich vlastní loňský koncept, o konkurenci nemluvě.
Osobně jsem v H vkládal obrovské naděje a věřil jsem v tento projekt jako všichni zúčastnění. Dnes už jsem bohužel ve stavu, kdy ani tvrzení o dvou měsících a zlepšení nevěřím. Možná se zlepší ve spolehlivosti, ale RbR a F nedoženou a o M se vůbec nebavím. Kdyby tam totiž ten potenciál byl tak se v testech a Austrálii nemohlo stát to co se stalo. Navíc logika věci, kdy v době, kdy mají zcela odlišný koncept PhJ si najmou odborníka od M a v době, kdy přejdou na stejnou platformu jako M ho vyhodí je opravdu nepochopitelná. Ale jak píšeš za všechno může FA. On chodí a převrtává válce, ventily a podobně, aby nemohl závodit a mohl prudit. On vlastně vyhodil odborníky a postavil sám ten šrot. Nesmrtelná logika, protože tam kde nic není ani smrt nebere.
Sečteno a podtrženo. Máš nějaký faktický ne argument, ale důkaz o tom co píšeš, nebo je to prostě jenom komplot, vás odborníků od klávesnice ????? Předej odkazy, rád se poučím.
PS: neříkám, že je FA skvělej člověk nebo, že za nic nemůže. Osobně ho neznám, u ničeho jsem osobně nebyl a proto to nemohu říci, ale z dostupných faktů jsem si prostě udělal závěr, že útoky na jeho osobu z vaší strany "fandů" jsou prostě jenom osobní projevy zášti, závisti a nevědomosti, protože jinak to nemůžeš nikdy napsat. Dostupná fakta prostě mluví zcela jinak a podle mého subjektivní vyhodnocení mluví o tom, že je prostě v současném poli F1 ten opravdu nejlepší.
No a na úplný závěr. Ty ani nikdo tobě podobný to ještě nezmínil, ale dám vám podnět pro další super spekulace. V letech 2005,2006 vlastně titul nezískal FA, ale byl to tým, který ho tam protlačil na úkor týmového kolegy a soupeři v čele s MS, kteří mu zametli cestu až k titulům. Mistrem světa vlastně měl být JF a ne FA. No a zcela určitě tam FB a FA nějak podváděli a tituly získali neprávem. Namátkou mě napadá jeden podvod. Jakási (pravidly) nezakázaná nápodoba nebo vylepšení aktivního zavěšení formou spešl tlumičů. I přesto, že ji použili velice krátce v jedné sezoně, stoprocentně díky ní vyhráli oba tituly. No nic více nebudu napovídat. Vy to dokáže vymyslet samy.
koukám, že i tento je sáhodlouhý. No nic ten kdo nebude chtít ho číst nebude.
uzivatel002255
09:49 28.03.2017 185.14.233.XXX
Alonso je ostuda nejen f1, ale veškerého sportu! Špinonáže, podvody, lži a přetvářka.. Jeho konec slušný člověk a milovník sportu uvítá s ulevou a štěstím. I když vidět ho trpět a frustrovaného na chvostu pole je snad ještě slaštnější..
rock
08:54 28.03.2017 37.188.143.XXX
"navíc by nedostal penaltu a dsq za špionáž. "
jinak řečeno, prošlo by mu prokázaný podvádění
Ve spygate se Dennis Berniemu napráskal sám a McLfanové to nikdy nedokázali unést. Co už...
Crashgate je taky zábava: Piquetovi to zničilo závod i kariéru a přesto trval na tom, že o tom Alonso nevěděl. Proč?
jinak řečeno, prošlo by mu prokázaný podvádění
Ve spygate se Dennis Berniemu napráskal sám a McLfanové to nikdy nedokázali unést. Co už...
Crashgate je taky zábava: Piquetovi to zničilo závod i kariéru a přesto trval na tom, že o tom Alonso nevěděl. Proč?
Situs
08:48 28.03.2017 85.70.164.XXX
Stát se může spousta věcí, může se i zranit (což v žádném případě nikomu nepřeji), nebo McLaren bude někomu prodán a vše bude jinak atd. Jinak jak berou Japonci tu kritiku, vážně bych chtěl aby to řekli z plných plic, neb nám, včetně mě, to přijde sice pravdivé ale "nepatřičně" troufalé, ale zas čtu že Japonci to berou jinak, motivačně. Nevím kde maj hranici motivace od urážky.
mi88ki
08:44 28.03.2017 165.72.200.XXX
On ale je malá holka, nebo jste už zapomněli, jak brečel, že se Vitalij Petrov nechtěl v posledním závodě sezóny nechat předjet? Nebo jak obviňoval Jarna, že se nechal schválně předjet Schumákem? Nebo jak mu špatně připevnili kolo v boxech a hned po závodě nechal vyhodit onoho mechanika.
Nebo jak řádil v McLarenu, protože mu Hamilton nechtěl dělat dvojku?
Nebo jak musel Piquet jr. bourat do zdi, aby on mohl vyhrát závod. O tom, že to šlo mimo něj, tak na to může věřit jen zaslepenec. To byla největší křivárna v historii F1. Schumák měl taky máslo na hlavě, ale ten se řídil instinkty, ale v Singapore to byla dopředu připravená akce a o které nemohl Alonso nevědět.
Byl, je a bude vždy uplakánek a křivák. Jen doufám, jako fanda Ferrari, že se už k nám nikdy nevrátí, protože bych zase neměl komu fandit.
Nebo jak řádil v McLarenu, protože mu Hamilton nechtěl dělat dvojku?
Nebo jak musel Piquet jr. bourat do zdi, aby on mohl vyhrát závod. O tom, že to šlo mimo něj, tak na to může věřit jen zaslepenec. To byla největší křivárna v historii F1. Schumák měl taky máslo na hlavě, ale ten se řídil instinkty, ale v Singapore to byla dopředu připravená akce a o které nemohl Alonso nevědět.
Byl, je a bude vždy uplakánek a křivák. Jen doufám, jako fanda Ferrari, že se už k nám nikdy nevrátí, protože bych zase neměl komu fandit.
Situs
08:38 28.03.2017 85.70.164.XXX
Rok 2007 samo dopadl velmi špatně, ale pokud vím Alonso to nezačal a když tam v tom týmu nikdo neřekl stop, dál už to nezajde a každej se tam jen egoistycky kohoutil tak to dopadlo jak to dopadlo. No a přičíst zkázu McLarenu Alonsovi za jeho návrat v roce 2015 kde Honda ukázala co ukázala je směšné. Alonso za současný stav nemůže, to je jako kdybych tvrdil že za to může Jenson Button, neb ten tam byl posledních 7 let a šlo to pořádně z kopce. Podle mě hloupost, ale nemáš ho rád, tak když ti pomůže stav adresovat na něj, budiž.
Jindrich K.
08:31 28.03.2017 89.102.157.XXX
No hele kdo ví, třeba nebude odcházet, třeba bude vyhozen Jako stát se to může. Vyrazí ho, vezmou nějakýho ňoumu a ten se spolu s Vandoornem možnou občas podívaj na body a budou držet hubu a Honda bude spokojená. Hondě Alonsova kritika nebyla po chuti ani loni a letos Fernando začal už z kraje z ostra
uzivatel001639
07:15 28.03.2017 89.111.73.XXX
Ukaze se jestli je Alik zavodnik telem i dusi
Osobne mu verim, po dvou bídných letech ten treti rok da taky. vypadal by jak mala holka co utekla
Webber si jentak placa plice. Asi se daji brat vazne spekulace o odchodu k jinemu tymu pro rok 2018.
Osobne mu verim, po dvou bídných letech ten treti rok da taky. vypadal by jak mala holka co utekla
Webber si jentak placa plice. Asi se daji brat vazne spekulace o odchodu k jinemu tymu pro rok 2018.
Josef R.
06:39 28.03.2017 85.132.193.XXX
Ja nikdy nebyl fanouškem FA a z toho to vychází... Jen připomenu v Renaultu slavná Singapouregate... Taky se toho "neúčastnil". Ve Ferrari po jeho příchodu taky nepanovala zrovna pohodová atmosféra (tam se přiznám že mně to jako antiferraristovi bylo totálně šumák).
A ano myslím si, že kdyby tam nebyl tak by ten tým byl o světelné roky dál a navíc by nedostal penaltu a dsq za špionáž.
A ano myslím si, že kdyby tam nebyl tak by ten tým byl o světelné roky dál a navíc by nedostal penaltu a dsq za špionáž.
Pikaso
00:01 28.03.2017 62.240.164.XXX
Co myslíš tím kdykoliv ??? Je tam teprve podruhé a o tom, kdo to pokazil v roce 2007 se dá s úspěchem polemizovat. No a tom, kdo to kazí teď asi není pochyb. Nebo snad jo ???? To si opravdu všichni myslíte, že kdyby tam nebyl FA tak by H najednou postavila super motor ???
Osobně doufám, že to dokáže alespoň letos a na konci sezony už McL vyhraje nějaký závod. Tedy pro mě samozřejmě FA. Osobně je mi s prominutím celý McL ukradený, ale FA v něm jezdí a tak je to nyní tým, kterému fandím. Bohužel zatím opravdu není čemu fandit.
Osobně doufám, že to dokáže alespoň letos a na konci sezony už McL vyhraje nějaký závod. Tedy pro mě samozřejmě FA. Osobně je mi s prominutím celý McL ukradený, ale FA v něm jezdí a tak je to nyní tým, kterému fandím. Bohužel zatím opravdu není čemu fandit.
uzivatel002255
21:07 27.03.2017 185.14.233.XXX
Uvidíme.. kvůli smlouvám apod se to nestane.. bude si muset ty svoje prachy aspon prohrát.. To je stejně větší štěstí..
Situs
20:00 27.03.2017 85.70.164.XXX
Já věřím že Alonso to nevzdá. Je jasné že strašně trpí s tím co má za nevýkonné auto, a to bude vyúsťovat v temperamentní sarkasmus a kritiku, kor hned po závodu, ale zároveň si myslím že v McLarenu maj s Boullierem opravdu upřímný vztah a Alonsovi se v McLarenu až na ty výsledky líbí. Týmu stále věří. Alonso si vzal něco do hlavy a špatné výsledky ho nezastavěj, a v půli sezony už vůbec ne.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek