dannak
16:20 27.03.2017 172.20.150.XXXJá bych asi neříkal neškrtne, tak jednoznačné to IMHO rozdhně nebylo, ani z jedné strany.
LH rozhodně neměl rychlost na to, aby se nějak významně trhnul a najel si náskok.
SV by dost možná neměl rychlost na to přímo s LH bojovat na trati. Co z toho plyne ? Řekl bych, že vlastně nic moc, když vezmeme v úvahu, že předjíždění je teď těžší díky ještě větším turbulencím, kterým je pronásledovatel vystaven.
Fakt je, že se SV nemálo kol dokázal za LH držet v závěsu, tzn. víc trápit přední pneu a ještě na nich pak zajet dalších 5 kol na čerstvém vzduchu.
Dále, když VER konečně zajel a LH tedy měl čerstvý vzduch, rozhodně nezačal SV rychle stahovat, rozdíl byl víceméně konstantní, nebo se lehce natahoval.
Rozdíl mezi SV a LH tedy byl celkem minimální a roli sehrály jiné faktory, např. ten VER. To je ale strategie, tým musí přeci vědět, kam jezdce vypustí. Nabízí se tak varianty:
1) LH by zajel o kolo dřív, než by zajel => vyjel by před VER a dost blízko za SV, aby se vrátil na P1 ?
2) LH by zajel o kolo později, než zajel => možná by se udržel před SV, ale taky mohl díky odcházejícím pneu udělat chybu a někde vyletět nebo nedotočit/nedobrzdit atp.
Prostě to tady Merc nevyšlo s vypuštěním do provozu a tu ztrátu už pak nebyl LH schopen stáhnout, ani pak na čerstvém vzduchu.
Z toho bych tedy rozhodne nevyvozoval, že by si SV, jak říkáš, neškrtl, nebýt VER.
naopak bych řekl, že SV byl rychlejší, ne však o tolik, aby LH předjel přímo na trati.