DISKUZE K ČLÁNKU Už nemusíme jezdit jako malé děti, komentuje Alonso dopad technických změn

McLaren si zažil perných 8 testovacích dní na okruhu ve španělském Katalánsku. již v prvním týdnu musela stáj sídlící ve Wokingu řešit problémy s pohonnou jednotkou, které se táhly po celé dva týdny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Už nemusíme jezdit jako malé děti, komentuje Alonso dopad technických změn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.03.2017 12:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2017 22:26
Doba šetření gum konečně skončila. Nemohu přitom… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.03.2017 15:59
Je to určitě dobře. Někteří tvrdí že to na jízdě… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 13.03.2017 17:35
jako co se jezdci líbí nebo nelíbí může být nám u… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Takže stačilo, aby změnili rétoriku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No začíná to vypadat pozitivně. Nevím, jak to bude s předjížděním, ale špička se snad vyrovnala a jezdci budou dokonce závodit o to, kdo je z nich nejrychlejší a ne nejšetrnější.
Že by snad přišly závody špičkové serie? 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

89.176.59.XXX
Doba šetření gum konečně skončila.
Nemohu přitom nevzpomenout na Michaela, a chápu proč se ve restartované kariéře již neprosadil. Michael totiž vynikal tím, že nebyl vždy nejrychlejší v jednom kole, ale dokázal na to neskutečně tlačit celý závod. Takže v soutěži o nejšetrnější zacházení s pneumatikami prostě vyniknout nemohl. Kéž by alespoň procitnul.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
O jakém útočení v zatáčkách to mele?
Vozy jsou těžší, širší a delší, tak se dá očekávat předjíždění pouze díky berličky DRS a ve vyjímečných případech po velké chybě pilota.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002255

uzivatel002255

185.14.233.XXX
Alonso totiž jen stojí v boxech jako tvrdé Y. 13

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak dala by se vrátit, ale to by FIA nesměla trvat na nesmyslné životnosti pohonných jednotek a nesměla by za selhání dávat dementní penalizace

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
taky by se mi to líbilo, ale nepředvídatelnost techniky se už podle mě vrátit nedá. i když McL na tom společně s Hondou poctivě maká 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jasně že ti může být jedno co se jim libí, ale když víš že je to právě ta jízda na hraně kdy tlačej co to jde, kde si jen tak neoddychneš, že tam jde opravdu o ty "koule", tak jak píšeš, to si nenecháme ujít. To šetření pneumatik mě bylo trnem hodně dlouho a když jsem viděl jak útočení se po kole vzdávalo neb stejně v tom třetím už měl po pneumatikách tak to bylo strašně antizávodní. Tohle v F1 nemělo co dělat.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jako co se jezdci líbí nebo nelíbí může být nám u televize celkem buřt, ale pokud fyzické možnosti jezdce budou v zatáčce na hraně, tak se riziko chyby exponenciálně zvyšuje a to je to co chci vidět! Předjetí ne na DRS, ale proto, že ten vzadu je natolik rychlí, že toho vepředu donutí udělat chybu! To riziko tam bude v každém soubojí. Ještě aby se vrátila ta nepředvídatelnost techniky a na F1 se bude opět dát dívat

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to určitě dobře. Někteří tvrdí že to na jízdě nepoznáme, no nejsem si tím uplně jist, 40km/h v zatáčce už podle mě celkem vidět je. Ovšem to hlavní je, že když jezdec řekne že je to vážně síla, jede na hraně a líbí se mu to, tak vám ten pocit také předá a vy to pak víte. Kdežto když řekne že nemůžou z auta dostat maximum neb by museli stavět desetkrát pro pneu a kvůli tomu jsou z nich jen údržbáři tak kdo by si pak mohl říci, wow, to byla jízda.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama