DISKUZE K ČLÁNKU "Nový motor překonává výkonnostní cíle, Red Bull bude bojovat o titul," hlásá Renault
Nová pohonná jednotka Renaultu i přes potíže se spolehlivostí v předsezónních testech překonala výkonnostní cíle automobilky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nový motor překonává výkonnostní cíle, Red Bull bude bojovat o titul," hlásá Renault
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
13.03.2017 12:58
Renault udelal tak vybornou jednotku, ze Sainz… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
22:35 13.03.2017 89.176.59.XXXNevím, nevím. Jestli Rendl přidal čtyři desetiny, tak je to tak polovina toho co jim loni chybělo na Medvědy. To by musel v Merglu stávkovat, aby je v oblasti motoru aspoň stáhli. Naopak se mi jeví, že Férka Sodovkářům utekli o parník a nerad bych se mýlil. Otázka jak to bude v sezóně? Ale na začátku to bude Férka vs Mergl o vítězství a Redbull vs Williams o další umístění. A až po nich to bude teprve vyrovnané. -
-
fifo
13:57 13.03.2017 213.94.78.XXXpodla testov, by som to videl takto:
1. Mercedes
2. Ferrari
3. Williams
Neznama je RB. V testoch nic moc, problemy s motorom, otazne su zadne zavesy. A hlavne tu ich "polo-aerodynamiku" mi hlava nebere. Bud zaspali dobu, alebo mi nieco unika, alebo len neukazali vsetko. Pre mna su velka neznama.
-
-
-
uzivatel001890
16:20 13.03.2017 213.226.252.XXXNo přišlo mi divné od Redbullu nevědět co čekat a místo něj tam dopsat (Zoufalej :) Williams. Přitom co od nich čekat jiného než boj s Hassem, Force Indií a ToroRossem.
Dočasně sice i Renaultem a McLarenem, ale ti mířeji před ně.
Po té co pustili Botase přeci jasně ukázali, kam patřeji, už to dávno neni co bývalo a myslet si že jen jen motor a jinak se může skrblit byť brytsky moude? ... No vlastně to stačí, ale tak na sem tam nějaký ty brambory ... :)) Tak proč držet Botase v Baníčku, když může do Spartičky :))))) (to už fakt vtipkuju, ale sedí to, není liž?)
Fakt ale je, že mě už napadlo, jestli tak hluboko může klesnout i McLaren, ale zatím si myslím, že asi ne, že má bohaté majitel, kteří ztráty když bude hodně zle odepíší a dosypou libovolně velké peníze
-
-
-
-
uzivatel001639
12:58 13.03.2017 89.111.73.XXXRenault udelal tak vybornou jednotku, ze Sainz připouští, že dostat se v Austrálii do Q3 bude velmi těžké.
V testech RB také moc nepresvedcil a druhé místo z lonska tezko uhaji.
Za sebe vidim dost vepredu Ferrari, dle meho zatim pokud blafuji vsichni stejne, nejvetsi adept na titul.
U RB vidim boj ale o 3. misto. Jak to tak vypada, Willici se z lonska poucili a postavili mnohem lepsi auto.
Uvidime, jak to nakonec dopadne v Australii.
McL zatim velke zklamani. Jaky maji skutecne vykon tezko rici, kdyz na nej vlastne kvuli spolehlivosti ani nejezdili.-
Pikaso
13:39 13.03.2017 77.104.216.XXXNo nechtěl, ale musím se taky vyjádřit. Osobně si myslím něco jiného než, ale o tom to je. Já si myslím, že M dobře ví co v motoru má a bude opět dominovat. Možná ne tolik jako do teď, ale titul bych viděl jasně zde, pokud se o něj hloupě nepřipraví samy. No a RBR bych viděl skutečně na 2 místě. Možná o něj budou bojovat s F a W, ale to spíš ne. Možná jenom W bude jeden z mála, který to pustil na limit v testech a po 5 závodech nebudou stíhat vývoj a osobně si bohužel myslím, že i u F to bude stejné. Dělaj bubáky, ale skutečnou výkonnost možná společně s W ukázali jediní. Tedy kromě McL a H. Ty budou rádi, že S má starý motor od F a po pár závodech nebude stíhat. Jinak by letos skončili 10tí. S čím se dá souhlasit je skutečná kvalita motoru R. Na ty silácké řeči se moc neukázali. No tak uvidíme.-
jumpman
13:54 13.03.2017 178.255.168.XXXtesty jsou testy a závod je závod, jenže pochybuju, že si každý z týmů nevyzkoušel maximum co jejich auto dokáže, jenom my jsme ty časy nemohli vidět. Praxe je totiž taková, že si tým vybere jiný bod na okruhu než cílovou rovinku a tam si dá svoje vlastní měření. Všichni se shodují, že ferrari udělalo ohromný pokrok, takže bych je nezatracoval. Loni byli v testech silní a pokud se na závody podíváš nezaujatě, tak v prvních 3 měli jednoznačně na vítězství, ale pohnojili si to svejma chybama.
Nejsem tak naivní, abych odepsal mercedes, ale myslím si, že letos to bude alespoň ze začátku hodně těsné mezi mercedesem a ferrari, red bull se tam určitě taky dostane, ale nemyslím, že v prvních 3 závodech. Hlavně doufám, že rozdíl mezi prvním a druhým týmem bude v řádu desetiny a ne sekund jako to bylo doteď...-
uzivatel001639
14:07 13.03.2017 89.111.77.XXXJe prave otazka, co privezou skutecne na zavody. zatim v testech to jejich aero mohlo byt jen vyvojove a skutecne zavodni taji.
S Ferrari souhlas, myslim ze i oni mohli jet v testech rychleji a i to rikali, ze na to tolik netlacili. Ferrari udelalo dle meho nejvetsi pokrok a s Mercedesem budou bojovat o titul. RB zatim neznama, ale Renault je bude dle meho limitovat letos vice nez loni. Vykon bude potreba vice nez loni a nikdo jiny zatim nerika, ze se motor nijak etra povedl mimo Renaultu. Verim, ze Ferrari bude v Australii nejlepsi. Jak budou dale vyvijet se uvidi.
-
-
uzivatel001890
14:08 13.03.2017 213.226.252.XXXPodle mě Mercedes skutečně blufoval nejvíc, případně určitě nejezdil zdaleka na krev a dvojnásob Hamilton - ten patrně nechal jezdit Botase úmyslně neukazoval nic co nemusel
Ferrari a Redbull také však nejezdili naplno!
Ferrari by podle klasické Alonsovy poučky mělo samořzejmě shořet jak papír - to je jasné. Ale přeci jen vidím malé jiskřičky naděje!:
- Auto mají opravdu agresivní a podle mě je to nejinovativnější vůz v poli!
- Marchionne se poučil diky bohu za to a doufám, že mu to vydrží a nebude už zvyšovat výkonnost týmu tím, že byde vyhazovat lidi nebo jim vyhrožovat - a to od ředitele přes jezdce do posledního technika a nechá řízení co nejvíc na Arrivabenem, ktreý je docela dobrej... A následně tedy udrží krok s Medvědama a býkama i ve vývoji (možná nyní jsou vpředu ale tyhle týmy to dokáží strašně rychle otočit
KOMICNÉ JE ŽE VČELE JE ZVĚŘINEC MEDVĚDI BÝCI A KONÍCI :))))))))))))))))))
.... No a Redbull to je také velká inovační a vývojová síla ...
Tj favorit je Hamilton, ale je to otevřené. Bude záležet na spotřebě paliva a na tom, jak dokáží tohle dořešit a jestli Ferrari má na to držet krom v sezóně-
Pikaso
14:44 13.03.2017 77.104.216.XXXJe to zajímavé a docela se těším, i když jediné čím si jsem jist je, že můj favorit mezi piloty si opět může vzít dovolenou. Na titul to určitě nebude ani letos. Hrozně rád bych se spletl a věřil tomu, že H zopakuje pokroky jako v devadesátkcáh, kdy takřka závod ze závodu dokázali srovnat W s motory R. Teď jsou k tomu všechny možnosti, nejsou žetony a tak doufám, že třeba aspoň od půlky sezony na čele uvidíme opět i McL. pro mě SNAD-
jumpman
17:17 13.03.2017 178.255.168.XXXupřímně řečeno, honda vypadá, že je v zadeli, protože všichni výrobci udělali značný krok vpřed a honda honila loňskej mercedes a myslela si, že to bude stačit. Pokud by měli něco v rukávu, těžko by připustili ty výtrysky emocí po nepovedené premiéře.
A letošní testy bych úplně nepodceňoval co do výsledku. Jak se takhle hodně měnily pravidla, tak si týmy potřebují nutně ověřit, že jim sedí jejich simulace a výpočty a pokud auto budou testovat na půl plynu, tak se o něm nic nedozvědí. Použijí jiný bod na trati (jak sem psal výše) a my ty časy vidět nebudeme, ale ti co jsou na okruhu vidí, jak se to které auto chová při jaké rychlost a pokud tito experti řeknou, že ferrari se jim jeví nejsilněji, tak na tom bude hodně pravdy, stejně jako když řeknou, že šasi mcl stojí za starou belu, tak je jasné, proč z mcl prýskají emoce...-
Pikaso
21:39 13.03.2017 62.240.164.XXXTak ještě jednou a naposledy zareaguji. Nechci nikoho přesvědčovat o nějaké pravdě, ale dovolím si polemizovat s tím co píšeš a je psáno výše. Osobně si myslím, že hodnocení prováděli ti stejní co loni a loni říkali vlastně to samé a testy vypadali taky vlastně stejně (no a já si prostě myslím něco jiného). Ano na začátku loňské sezony vypadalo F silné, ale nedokázalo nic a pak už šlo jenom od 10 k 5ti. Osobně doufám, že letos to bude lepší, i když je nemám rád a nikdy jsem neměl a to ani v době kdy tam jezdil FA. Navíc historicky jim většinou řád, morálku a tedy i úspěch dokázala dát vždy jenom přítomnost neitalských odborníků a hlavně "neital" v čele. Pro nás nezaujaté fandy bude lepší, když se jim to konečně podaří a bude větší vzrůšo.
Jediné co opravdu nechápu jsou kecy ohledně šasi MCL32, a to jak ty pozitivní tak ty negativní. Rozhodně nechápu jak může někdo hodnotit něco co ani nemohlo kvůli "PhJ" ukázat svou sílu. Pro mě osobně tak špatné být nemůže, protože ho stavěl jako šéf inženýr PP a všichni víme čí je to "žák" a na první pohled to jde na autě vidět (tedy pro mě laika). Takže jak již jsem psal. Chci, aby F potvrdilo co ukázalo a chci, aby aspoň chvilku vydržel i W. RBR se snad zapojí a doufám, že H konečně dokáže své historické kvality a aspoň od půlky sezony uvidím i McL a tedy i FA na špici startovního pole. Prostě doufám. To nic nemění na mém názoru, že letos bude MS opět ze stáje M a ani na tom, že M prostě testovalo něco jiného než rychlost (jak již jsem také psal u jiného článku). No a nic to nemění taky na tom, že F bylo při stavbě letošního auta nejodvážnější (je i líbivé). Jestli to bude krok k úspěchu se brzo ukáže.-
jumpman
07:53 14.03.2017 178.255.168.XXXjá se ti nesnažím vyvracet tvůj názor a chápu, že ofiko pořadí při testech má nulovou vypovídací hodnotu. Je tu ale jinej aspekt a to chování vozů na trati na limitu. Myslet si, že mercedes netestoval rychlost je naivní, jenom zkrátka nedali to kolo na cílovou čáru, takže mi ten čas nemůžeme znát, ikdyž si myslím, že ostatní týmy jsou schopny tu konkurenci změřit, proto celkem věřím tomu, že když lidi, kteří se na okruhu pohybují a rozumí problematice, se vyjádří k tomu tak, že ferrari je velice silné v zatáčkách, tak tomu tak nejspíš i bude a zajetej čas je irelevantní. Stejně tak pokud prohlásí, že chování mcl je totálně na houby, tak jim věřím víc než bulíkovi a jeho řečem o hybridu, protože ten hybrid mají všichni.
Já si pamatuju, jak ferrari přešlo (snad v roce 2012) na pull rod na přední nápravě, v testech jezdili jeden nejrychlejší čas za druhým, ale tihle lidé co to sledují, se vyjádřili, že ferrari je nestabilní a že si nemyslí, že jsou tam co se tváří dle časů v testech a přišel první závod a ferrari bylo v pytli...
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek