Adi
11:28 10.01.2017 176.74.140.XXX
Je dobré připomenout, že Renault se vloni nejen zlepšil o cca 80 ps oproti roku 2015, ale hlavně jako jediný výrobce neměl žádnou poruchu PJ v závodě a stal se tak s přehledem nejspolehlivější značkou ve startovním poli. Přidat dalších alespoň 60 - 80 ps a vydržet se spolehlivostí, tak má produkt na špici F1. Protože jak známo, Mercedes se svým konceptem již naráží na horní hranici možností, takže jeho zlepšování bude těžší a o mnoho nákladnější než u Renaultu. Otázkou zůstává Ferrari a pak hlavně Honda, která má zatím nejvíce potenciálu a udělat rapidní skok je pro ně nutnost, jinak budou odsouzeni k boji proti týmům jako je Hass, či Torro Rosso. Popravdě mě trochu u Hondy zklamali, motorář s takovou celosvětovou prestiží (byť pravda, dnes již notně pohaslou) by se neměl uchylovat k čínským praktikám prachsprostého kopírování... Jestli je to pravda a Honda letos příjde s "revolučním" motorem, rozuměj kopií Mercedesu, tak u mě jako motoráři dost klesnou.