DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se táže FIA na legálnost zavěšení Mercedesu, mezi týmy to vře

Vedoucí týmy Formule 1 možná budou muset na poslední chvíli předělat své systémy zavěšení kol poté, co Ferrari zaslalo Mezinárodní automobilové federaci (FIA) stížnost na technologii, kterou používá Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se táže FIA na legálnost zavěšení Mercedesu, mezi týmy to vře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 05.01.2017 11:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 03.01.2017 20:37
Základní princip jsem popisoval už dávno: http:/… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 04.01.2017 07:44
V článku jsem to dovysvětlil. Třetí pružinu… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 04.01.2017 07:46
To nikdo neví, protože ten princip ale velmi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.128.XXX
                Dobrá, ale to přece není v rozporu s legálností. I normální tlumiče fungují tak, aby se auto po přejetí překážky nerozkývalo a dříve se stabilizovalo, a jde jen o to nastavit tu správnou hladinu, kdy se tak má stát.

                Takže to celé na mě působí v duchu onoho vtipu "né ja nechci mít vlastní kozu, já chci aby sousedovi ta jeho chcípla".

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  109.81.245.XXX
                  No to záleží na výkladu pravidel. Je pravda, že to funguje nelineárně a tu energii jde využít kdykoliv později a naprogramovat tak auto na průjezd zatáčkami, nebo dokonce na různé fáze zatáček.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    213.189.41.XXX
                    Takže by se jednalo v určitém smyslu o aktivní systém...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      109.81.245.XXX
                      Nikoliv, jde o pasivní systém. Není v něm žádný napájený prvek, jen o složitá soustava hydraulických ventilů v rámci pružin, což umožňuje zavěšení se chovat zvláštním, předdefinovaným způsobem.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        83.12.98.XXX
                        Neměl jsem na mysli aktivní ve smyslu napájení, ale chování systému. Jestli by šel přizpůsobit konkrétním zatáčkám, tak to už je řízený projev. Tak jsem to myslel. 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        z jakého hlediska? Pokud si ten článek četl, tak ferrari ten systém vyvinulo (nejspíš na základě okukování mercedesu) a než by riskovali, že jim to zakážou tak se zeptali, jak to FIA vidí. Je to běžná praxe, něco podobnýho udělal lotus (asi 4 sezony zpět) když měl systém, který při brždění bránil potápění přídě hydraulickým udělátkem napojeným na brzdy a taky jim to zakázali..

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Menno Coehoorn

    Menno Coehoorn

    81.30.229.XXX
    Super. Takže Mercedes to celú minulú sezónu používa, myslím,že RedBull alebo Mclaren to s FIA riešili či to je legálne a všetko bolo ok,a zrazu to legálne nieje?Keď to chcú nasadiť i ostatný?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.131.17.XXX
      To uz tu bylo driv, nevim ted kolik sezon zpet, kdy Ferraro a jeste nejaky tym chtely nasadit neco co jim FIA predbezne schvalila a nakonec pred zacatkem sezony zatrhla :/
      Je urcite zajimava otazka, jestli Mercedes celou uplynulou sezonu neodjezdil s nelegalnim autem, pokud (by) tenhle clanek uz byl v platnosti.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        ten článek je v platnosti už drahně let, spíš jde o přístup FIA, která evidentně u mercedesu hraje mrtvého brouka a začne jednat až v okamžiku, kdy se někdo ozve, že přišel na něco co by legální být nemuselo...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama