DISKUZE K ČLÁNKU Co by Button změnil na současných závodech? A souhlasíte s ním?

Mistr světa 2009 už to má lidově řečeno "za pár", ale to neznamená, že by se nezamýšlel nad tím, jak přiblížit Formuli 1 dalším fanouškům, především těm mladším. To je podle něj cesta, kterou by se mělo toto motoristické odvětví ubírat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co by Button změnil na současných závodech? A souhlasíte s ním?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.10.2016 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 21.10.2016 12:28
Za mě Jensone, tohle NE! Pro mě by zkrácení… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 21.10.2016 12:36
Naprostý souhlas, přijde mi to jako obcházení… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 21.10.2016 12:40
asi jsem nějaký starý, pokud mladí chtějí krátké… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Za mě Jensone, tohle NE! Pro mě by zkrácení závodů opravdu bylo velmi špatným signálem a F1 by u mě dost ztratila. Nevím kde se vzala teze přizpůsobovat sport za každou cenu aby byla pro co největší masy. Zmiňované Tour de France se také nebude měnit jen na těch atraktivních 10 minut, tenis se hraje někdy i 4 hodiny, fotbal tu má stále s přestávkou 2 hodiny, hokej přes 2 hodiny, kdyby všichni podléhali jen tomu vše zkrátit a naplnit maximální akcí 10 minut, tak to u mě prostě nevyhraje. A ani si nemyslím že mladí přijdou kvůli tomuhle, myslím si že přijdou když v televizi uviděj opravdové hrdiny a gladiátory, to jim dnešní F1 svou sterilitou nedopřeje. Vyasfaltované zóny jsou problémem, všeho šetření je problémem. Základ vidím v možnosti útočit po většinu závodu a tratě hezky se štěrkem a ne dohadování nad trestem kvůli nějakému čidlu! Atraktivnost nevidím ve zkrácení času, ale neměnit sport za každou cenu kvůli domnělé sledovanosti, či bezpečnosti.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Naprostý souhlas, přijde mi to jako obcházení skutečného problému. Zkrácení závodů by sice možná odbouralo strategické kejkle, ale docela by to pohřbilo F1 jako takovou. Jenson je na odchodu, tak si možná tak trochu zafantazíroval, ale aby to dle jeho názoru mělo nějaký smysl, musely by závody trvat 20-30 minut - a kvůli tomu někdo pojede na okruh?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, to je další aspekt, atraktivnost jet na okruh by ještě více klesla. Jako myslím si že některé věci se můžou v F1 změnit. Třeba by stálo za to pouvažovat že by se každej druhej závod místo Q jel hodinovej sprint dle obráceného roštu v PJ a dle výsledku by startovali do závodu, ale hlavně ať to nejdřive otestují, prodiskutují, domyslej dopady, a když to bude ok, proč ne, ale ne už pokus omyl a pak nevědět jak z toho 04 Jinak za mě změny tohoto typu nejsou nutné, jen je hned nevylučuji.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      asi jsem nějaký starý, pokud mladí chtějí krátké závody 03 nejsem si tím totiž vůbec jistý, že mladým by se líbil pouze start, pár kol a cíl. to už můžeme udělat závody složené pouze ze startů, protože je to mnohdy ta nejzajímavější část závodu. opravdu někdo chce, aby to k něčemu takovému spělo? to snad ne.
      PS: pokud se Jenson nedokáže soustředit na dvouhodinový závod u televize, tak je mi záhadou, jak ty závody může jezdit a soustředit se na ně za volantem monopostu03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • NakasiBMW

      NakasiBMW

      88.103.3.XXX
      Pod to se ti klidně podepíši. Myslím, že jsi to vystihl perfektně. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama