DISKUZE K ČLÁNKU Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah
Nechat vozy, ať si plují tratí jak se jim zlíbí? Nebo zapojit nejdražší technologie a hlídat, jestli nebyly moc daleko od vymezeného prostoru? Po několika penalizacích a škrtech časů v trénincích a kvalifikacích toto téma nadále hoří vysokým plamenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 5 lidé)
07.08.2016 15:49
Teda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000635
15:49 07.08.2016 178.209.152.XXX
Teda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že už se neudržím a musím to sem napsat:
1. Piloti si sami volí stopu a nemusí hlídat vymezenou trať - k čemu tam pak ta trať vlastně je, že ano, nejlepší bude, když se na půdorysu okruhu namaluje nějaký obdélník nebo víceúhelník s minimem vrcholů a jeudci budou jezdit rovně od jednoho vrcholu ke druhému - na co zatáčky!!!
2. jeden pilot pojede v limitech trati, a někde bude muset ubrat, abyx se tam vešel, zatímco druhý to v šikaně střihne rovně, předjede toho prvního o např. 50 metrů a vše je v pořádku - já podvádím, tak buď hajzl taky
3. branky ve fotbale, hokeji, házené..... všude jsou jasně dány jejich rozměry a nikdo je během sezóny nemějí, jak tvrdí Wolff, navíc podle jeho slov bychom z fotbalu nebo hokeje nebo jiných takových sportů udělali právě stejnou šaškárnu, jako je současná F1
4. skok do dálky má svá pravidla, plochá dráha má svá pravidla, hod oštěpem má svá pravidla, jen F1 je mít nemusí
5. úniková zóna rozhodně nevznikla za účelmn získání výhody proti soupeři, ta je tam od toho, aby chyba pilota - a mezi ty jednoznačně patří vyjetí mimo trať - neskončila fatálně ale naopak pilotovi umožnila pokračovat v jízdě
Pao Wolff hrubě přestřelil a opět ukázal, jaká je současná F1 šaškárna.
1. Piloti si sami volí stopu a nemusí hlídat vymezenou trať - k čemu tam pak ta trať vlastně je, že ano, nejlepší bude, když se na půdorysu okruhu namaluje nějaký obdélník nebo víceúhelník s minimem vrcholů a jeudci budou jezdit rovně od jednoho vrcholu ke druhému - na co zatáčky!!!
2. jeden pilot pojede v limitech trati, a někde bude muset ubrat, abyx se tam vešel, zatímco druhý to v šikaně střihne rovně, předjede toho prvního o např. 50 metrů a vše je v pořádku - já podvádím, tak buď hajzl taky
3. branky ve fotbale, hokeji, házené..... všude jsou jasně dány jejich rozměry a nikdo je během sezóny nemějí, jak tvrdí Wolff, navíc podle jeho slov bychom z fotbalu nebo hokeje nebo jiných takových sportů udělali právě stejnou šaškárnu, jako je současná F1
4. skok do dálky má svá pravidla, plochá dráha má svá pravidla, hod oštěpem má svá pravidla, jen F1 je mít nemusí
5. úniková zóna rozhodně nevznikla za účelmn získání výhody proti soupeři, ta je tam od toho, aby chyba pilota - a mezi ty jednoznačně patří vyjetí mimo trať - neskončila fatálně ale naopak pilotovi umožnila pokračovat v jízdě
Pao Wolff hrubě přestřelil a opět ukázal, jaká je současná F1 šaškárna.
tom11
15:14 07.08.2016 193.86.205.XXX
ano, nikdy se to moc neřešilo, protože za obrubníkem byly v minulosti travnaté nebo štěrkové zóny po kterých se jezdit prostě nevyplatilo. nyní je tam beton nebo asfalt a piloti si to usnadňují. souhlasím s otázkou k čemu je tam ten 5metrový obrubník? ten si "vybrečeli" zastánci utopické myšlenky totální bezpečnosti. jeho využívání k rychlejší jízdě je jaksi druhotným jevem. ale v současnosti je to určitě řešené víc, než původní účel těchto nesmyslných zpevněných ploch.........
naprosto souhlasím - ať je metrový a za ním cokoli, co jezdce "potrestá". přesně tohle píšu i v původním příspěvku. v tom se určitě shodneme.
naprosto souhlasím - ať je metrový a za ním cokoli, co jezdce "potrestá". přesně tohle píšu i v původním příspěvku. v tom se určitě shodneme.
Martin Z.
15:07 07.08.2016 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
tom11
14:35 07.08.2016 193.86.205.XXX
zásadně nesouhlasím s tím, že by se limity měly nedodržovat, případně i zrušit. to si pak může jezdit po obrovské betonové ploše kdo chce jak chce. to se pak ty tratě nemusí ani vytyčovat.... naopak vyžadoval bych striktní dodržování trati. nejlépe tak, aby trať sama trestala piloty za vyjetí mimo. ale ani ostatní způsoby, jak piloty donutit jezdit po trati a ne mimo, mi nejsou cizí.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek