DISKUZE K ČLÁNKU Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah

Nechat vozy, ať si plují tratí jak se jim zlíbí? Nebo zapojit nejdražší technologie a hlídat, jestli nebyly moc daleko od vymezeného prostoru? Po několika penalizacích a škrtech časů v trénincích a kvalifikacích toto téma nadále hoří vysokým plamenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 10.08.2016 20:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 5 lidé) 07.08.2016 15:49
Teda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 07.08.2016 15:14
ano, nikdy se to moc neřešilo, protože za… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 07.08.2016 15:53
Tohle by znamenalo naprosto znehodnocení tratě.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000635

uzivatel000635

178.209.152.XXX
Teda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že už se neudržím a musím to sem napsat:
1. Piloti si sami volí stopu a nemusí hlídat vymezenou trať - k čemu tam pak ta trať vlastně je, že ano, nejlepší bude, když se na půdorysu okruhu namaluje nějaký obdélník nebo víceúhelník s minimem vrcholů a jeudci budou jezdit rovně od jednoho vrcholu ke druhému - na co zatáčky!!!
2. jeden pilot pojede v limitech trati, a někde bude muset ubrat, abyx se tam vešel, zatímco druhý to v šikaně střihne rovně, předjede toho prvního o např. 50 metrů a vše je v pořádku - já podvádím, tak buď hajzl taky
3. branky ve fotbale, hokeji, házené..... všude jsou jasně dány jejich rozměry a nikdo je během sezóny nemějí, jak tvrdí Wolff, navíc podle jeho slov bychom z fotbalu nebo hokeje nebo jiných takových sportů udělali právě stejnou šaškárnu, jako je současná F1
4. skok do dálky má svá pravidla, plochá dráha má svá pravidla, hod oštěpem má svá pravidla, jen F1 je mít nemusí
5. úniková zóna rozhodně nevznikla za účelmn získání výhody proti soupeři, ta je tam od toho, aby chyba pilota - a mezi ty jednoznačně patří vyjetí mimo trať - neskončila fatálně ale naopak pilotovi umožnila pokračovat v jízdě
Pao Wolff hrubě přestřelil a opět ukázal, jaká je současná F1 šaškárna.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
ano, nikdy se to moc neřešilo, protože za obrubníkem byly v minulosti travnaté nebo štěrkové zóny po kterých se jezdit prostě nevyplatilo. nyní je tam beton nebo asfalt a piloti si to usnadňují. souhlasím s otázkou k čemu je tam ten 5metrový obrubník? ten si "vybrečeli" zastánci utopické myšlenky totální bezpečnosti. jeho využívání k rychlejší jízdě je jaksi druhotným jevem. ale v současnosti je to určitě řešené víc, než původní účel těchto nesmyslných zpevněných ploch.........
naprosto souhlasím - ať je metrový a za ním cokoli, co jezdce "potrestá". přesně tohle píšu i v původním příspěvku. v tom se určitě shodneme.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Martin Z.

Martin Z.

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
zásadně nesouhlasím s tím, že by se limity měly nedodržovat, případně i zrušit. to si pak může jezdit po obrovské betonové ploše kdo chce jak chce. to se pak ty tratě nemusí ani vytyčovat.... naopak vyžadoval bych striktní dodržování trati. nejlépe tak, aby trať sama trestala piloty za vyjetí mimo. ale ani ostatní způsoby, jak piloty donutit jezdit po trati a ne mimo, mi nejsou cizí.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu