"Byl to výjimečný den dojet před našimi přáteli a kolegy z Brackley a z Brixworthu na prvním a druhém místě," vzpomíná Wolff na poslední Velkou cenu Británie. "Nyní budeme v Budapešti čelit úplně jiné výzvě. Tento okruh k nám v posledních dvou letech nebyl moc příznivý a hraje do karet našim soupeřům."
A konkrétně si vybírá Red Bull, jenž se dotáhl na Ferrari a v Silverstone jej výkonnostně dokonce předčil: "Například Red Bull je autem, které dobře funguje tehdy, když vysoký odpor není tak moc penalizován jak na jiných typech tratí."
Mercedesu se zde v novodobé turboéře ještě zvítězit nepovedlo (v roce 2014 ho porazil Red Bull, loni Ferrari). Co tedy bude potřebovat k tomu, aby zde konečně uspěl? "Budeme muset být bezchybní, abychom byli na této trati na špici. Navíc se dostáváme do období, kdy se věci ještě více komplikují určitými velkými rozhodnutími, které je třeba přijmout."
Týmy se již musí více zaměřovat na vozy pro příští rok, kdy dojde ke změnám technických pravidel: "Každý týden musíme analyzovat, kolik zdrojů přesuneme na projekt pro rok 2017, jde však o náročné vyvažování. Některé týmy zastavily vývoj pro auta 2016 velmi brzy - možná už v únoru, kdy se současnými vozy vyrazily na trať.
"To jim poskytuje výhodu, protože učební křivka je na počátku velmi prudká. Pokud zaostáváte o pár týdnů, můžete se propadnout více dozadu. Možná jsme uprostřed letošní bitvy, tvrdá práce však teprve začíná," upozorňuje Wolff na zvýšené úsilí v továrnách.