DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg dostal penalizaci, klesá v pořadí (+ upravené pořadí), Mercedes zvažoval odvolání

To, co se všeobecně očekávalo, se stává skutkem. Nico Rosberg, který dokončil závod s šestivteřinovou ztrátou na svého kolegu Hamiltona, byl vyšetřován kvůli porušení pravidel ohledně radiové komunikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg dostal penalizaci, klesá v pořadí (+ upravené pořadí), Mercedes zvažoval odvolání

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 11.07.2016 21:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2016 20:07
Rovněž nehodlám Nica nijak obhajovat a dalo by se… »
» Meteor (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2016 20:23
Mě přijde více pravděpodobné, že o porušení… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2016 21:14
Myslím, že diskuse má smysl právě v tom, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Easy

Easy

82.144.151.XXX
Podepisuji v plném rozsahu. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jestli ten převod používat má nebo nesmí (jestli hrozí poškození celé převodovky) asi ví v boxech víc než pilot. Aspoň nemá problém otočit knoflík.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No na Tour mají rozděleno předem kdo na to vítězství pojede v každém týmu. Jedničky z každého týmu si to můžou volně rozdat, jen k tomu potřbují i pomoc týmu. A ani ty jedničky nejsou dané na pevno. Viz Tinkoff.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Tak ono je těch pravidel tolik, že mají problém se v tom vyznat sami, natož aby tomu rozumněl divák. Nezbývá, než jim věřit, protože se mi nechce všechny ta jejich pravidla louskat. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

79.98.153.XXX
Naprosto souhlasím s tím, že má FIA zasedat, procházet a trestat. Jen to musí být jednoznačně předvídatelné a pro všechny srozumitelné. S tím, že tomu tak není mám fakt dost problém.
A jen taková úvaha: Kdyby byla pravidla včetně trestů jednoznačně dána, mohla v Rakousku FI Pétezovi sdělit že a kde má problém, on by to v autě opravil, dostal by 10sec pentli a získal body místo konci v kačírku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Současný stav je pitomost nejvyššího řádu. Přesně to vyjádřil Alonso, když řekl, že sice mají auta, která jsou složitá jako kosmické lodě, ale nemají v průběhu závodu dostatek informací k tomu, aby ta auta dokázali co možná nejlépe využít. Už se letos stalo, že pilot nemohl dostat informace a díky tomu nemohl bojovat o vítězství. A co až někdo, díky nedostatku informací, zapříčiní havárii, při které dojde ke zraněním nebo úmrtím? Co pak udělá slavná FIA? Už by měl konečně někdo vymést ten Augiášův chlív a ty senilní magory povyhazovat než se stane nějaký velký průser.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001983

uzivatel001983

93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Ok, lepší jak mínuskování 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Nechci plést žádný bič 03

Jenom to vyjádření FIA je dost mlhavé a nestanovuje hranici v uvedené komunikaci, co přesně bylo špatně:
"Po pečlivém zvážení záležitosti ze strany sportovních komisařů bylo shledáno, že tým dal pilotovi určité pokyny, které nebyly v rozporu s techickými pravidly 014-16. Nicméně sportovní komisaři v dalším šetření zjistili, že následné informace nebyly podle technických směrnic povolené a nacházejí se v rozporu s článkem 27.1 Všeobecných sportovních pravidel nařizujících, že pilot musí sám a bez pomoci ovládat svůj vůz," zní zdůvodnění Rosbergovy penalizace.

Ten popis kolem nastavení setupu by ještě bylo tolerováno (dokonce asi i info o nefunkčním stupni), ale to dál už ne?

Už jsem z toho dneska unavenej, zas tak často se diskusí neúčastním a k tomu to ťukání na mobilu 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.176.140.XXX
Ne na této úrovni.

Zbytku rozumím a spíše nabízím další pohled na věc...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Autodiagnostiku zvládá i běžné osobní vozidlo. 03
Byla to ale spíše ironická poznámka k tomu, že by se zákaz radiokomunikace dal obcházet i takto.

Ale ano, zjednodušení by se hodilo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Jenže tým sdělil zcela konkrétně jaké má použít nastavení, tohle nebylo o slovíčkaření ale o zcela reálnem návodu ze zídky o setupu vozu a tedy zcela jasném porušení pravidel... z toho Easy bič opravdu neupleteš
Rosberg: Problém s převodovkou.

Ross: Pilot nastavení 1-0-1, šasi nastavení 0-1, šasi nastavení 0-1.

Ross: Nepoužívat sedmý převodový stupeň, Nico, vyhni se použití sedmého rychlostního stupně.

Rosberg: Co to znamená, mám jít přes něj?

Ross: Nico, potvrď, je třeba řadit skrz něj. Potvrď, je třeba řadit skrz něj.


Zdroj: [odkaz na stránku]


+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.176.140.XXX
Autodiagnostiku si nedokážu představit. To by složitost SW i HW vyhnalo do nových, dosud nepoznaných, výšin.

Ale stejně tak, viz výše, nechci žádné info o strategii ostatních (a hlavně) týmových kolegů na vyžádání.

Nebo dokonce o řazení a stopě. To je bulls****.

Fuj.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Na druhou stranu by bylo možné jezdce považovat za pitomce, kdybychom si mysleli, že info o nefunkčním rychlostním stupni by pochopil jinak než že ho nemá používat. V tomto případě jde skutečně o slovíčka.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Kdyby řekli pouze že je sedmička out, tak by nikdo nic netrestal, protože to snad Rosberg poznal i sám a nezazněl by tak návod jak má řídit vůz. Opravdu nechápu co je na tom tak těžko pochopitelného...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
A aby bylo jasno, vůbec mi tady (a po celou dobu) nejde o obhajobu Nica. Dle ikonky je určitě jasné, komu fandím především a že po dnešku jsem spolknul další hořkou pilulku. 12

Ale nedá mi spát FIA a řešení mnohdy podobných incidentů různým způsobem.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Myslím, že diskuse má smysl právě v tom, že pravidla jsou napsána dost laxně a FIA jejich výklad a dodržování mění závod od závodu. Zajímalo by mě, jak by postupovali, kdyby ten inženýr řekl jen to, že 7. stupeň je mimo provoz?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Myslím že celá diskuze postráda smysl. V minulém závodě nedojel Pérez kvůli brzdám a zídka na dotaz ředitelství závodu měla zakázáno jezdci cokoli sdělit....a FIA včera, dle mého docela dost dlouho před závodem sdělila že porušení bude trestat, nikoliv pouze napomínat. I kdyby část radiokomunikace nespadala pod zákaz, o čemž tedy pochybuji, tak přímá odpověď na jasnou otázku jak má řadit už pod zákaz spadá zcela jasně. No a konec konců penalizace 10 sekund není zase žádná likvidační pálka, zvláště u Mercedesu, nemluvě o tom, že takhle si za 10 sekundové penále odnesl Rosberg 15 bodů místo možné velké nuly.
Nedá mi to a rád bych se zeptal rocka, jestli je Rosberg takový kovaný intelektuál když v Baku byl za šikulu jen proto že po oznámení týmu o špatně nakonfigurovaném modu mu stačilo na přepínačích vzít poslední změnu zpátky a dnes nevěděl jak řadit. Přitom Rosberg není první ani poslední jezdec který absolvoval část závodu bez jednoho rychlostného stupňe....někteří tak jeli dokonce i v době, kdy rádio nebylo vůbec.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Proč dle výkladu pravidel, že jezdec musí řídit vůz sám a bez pomoci, není specifikován zákaz informací o řazení a šlapání pedálů a vše ostatní kolem nastavení auta povolit? Jestliže informace o nastavení přepínače ničemu dle FIA neodporuje...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Na druhou stranu by ta pravidla a jejich dodržování mělo být striktní. Neřešil bych stupeň přísnosti, protože pak se výklad pravidel bude vždy ohýbat dle potřeb.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama