DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: Vztek u Mercedesu, Rosberg se brání
Jak hodnotí dnešní závod v Rakousku jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: Vztek u Mercedesu, Rosberg se brání
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Fantomas
(Hlasovalo 11 lidí)
03.07.2016 16:06
......Lewis při zátáčení způsobil kolizi.
Nico si… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Easy
11:15 05.07.2016 178.209.132.XXX
Ať by kolize Lewise a Nica dopadla jakkoli, tohle je koření závodů F1. A je jen dobře, že to mezi oběma piloty jiskří, aspoň bude mít sezóna nějaký ten náboj.
Co mě zaráží, je vysvětlení ze strany Ferrari. Myslím, že krátce před incidentem grafika ukazovala, jak brutálně Sebastian na supersoft sadě ztrácí (víc jak 2s na kolo) a říkal jsem si, proč už sakra nejede do boxů. Zariskovali podobně jako loni ve Spa. Ale tenkrát aspoň neměli varování v podobě rychlostního propadu. Fakt nevím, kam to chce Ferrari takto dopracovat...
Co mě zaráží, je vysvětlení ze strany Ferrari. Myslím, že krátce před incidentem grafika ukazovala, jak brutálně Sebastian na supersoft sadě ztrácí (víc jak 2s na kolo) a říkal jsem si, proč už sakra nejede do boxů. Zariskovali podobně jako loni ve Spa. Ale tenkrát aspoň neměli varování v podobě rychlostního propadu. Fakt nevím, kam to chce Ferrari takto dopracovat...
Easy
11:09 05.07.2016 178.209.132.XXX
Sportovní pravidla, oddíl vážení:
29.1c) The relevant car may be excluded should its weight be less than that specified in Article 4.1 of the Technical Regulations when weighed under a) or b) above, save where the deficiency in weight results from the accidental loss of a component of the car.
29.1a popisuje vážení během tréninků a kvalifikace, 29.1b během závodu. 29.1c zmiňuje výjimku při ztrátě částí vozu následkem nehody, v tom případě se zjištěná nižší než minimální stanovená hmotnost neřeší.
V technických pravidlech je ještě zmínka o hmotnosti náhradních dílů, které nesmí být těžší než ty původní (během závodu):
4.5) With the exception of compressed gases, no substance may be added to the car during the race. If it becomes necessary to replace any part of the car during the race, the new part must not weigh any more than the original part.
29.1c) The relevant car may be excluded should its weight be less than that specified in Article 4.1 of the Technical Regulations when weighed under a) or b) above, save where the deficiency in weight results from the accidental loss of a component of the car.
29.1a popisuje vážení během tréninků a kvalifikace, 29.1b během závodu. 29.1c zmiňuje výjimku při ztrátě částí vozu následkem nehody, v tom případě se zjištěná nižší než minimální stanovená hmotnost neřeší.
V technických pravidlech je ještě zmínka o hmotnosti náhradních dílů, které nesmí být těžší než ty původní (během závodu):
4.5) With the exception of compressed gases, no substance may be added to the car during the race. If it becomes necessary to replace any part of the car during the race, the new part must not weigh any more than the original part.
Kevvin
19:33 03.07.2016 185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Pepan
18:23 03.07.2016 89.24.157.XXX
On musí být diplomat. Nemůže na plnou hubu říct že to Rosberg pos..al, protože vlastně vytlačil Hamíka mimo trať a ještě si při tom poškodil auto tak, že místo na druhém místě dojel mimo pódium. A týmová režie by asi v tomto případě znamenala že by Hamík nemohl útočit na Rosberga a dojel by druhý.
Fantomas
18:02 03.07.2016 213.192.30.XXX
Nejsem si úplně jist, ale pokud přeci tým ví něco, co může ohrozit bezpečnost na trati, tak mají povolení to říct, pokud se nemýlim.
A vzhledem k tomu, že Rosbergovi odešli brzdy, což přímo ohrožovalo nejenom jeho samotného, tak mu to říct teoreticky mohli.
Otázka je, jestli nejsou brzdy jen výmluva....
A vzhledem k tomu, že Rosbergovi odešli brzdy, což přímo ohrožovalo nejenom jeho samotného, tak mu to říct teoreticky mohli.
Otázka je, jestli nejsou brzdy jen výmluva....
fujtajblik
17:58 03.07.2016 85.93.104.XXX
No vzhledem k tomu, že to nebylo poprvé (vzájemná kolize), obávám se, aby to fakt nemyslel vážně. Ale pořád nechápu, co tím myslel.
fujtajblik
17:27 03.07.2016 85.93.104.XXX
Nechápu prohlášení Wolffa. Na jedné straně řekne, že měli problémy s brzdami a nemohli to pilotům říct, z čehož bych chápal, že za to Rosberg nemůže,že to neubrzdil, na druhou stranu se rozčiluje, že spolu kolidovali a vyhrožuje týmovou režií. A už vůbec nechápu, jak by tedy podle týmové režie měli dojet. Měl vyhrát Ham, protože byl rychlejší a Ros měl brzdy v háji? Nebo měl vyhrát Ros, protože po výjezdu z boxů byl před Hamem?
Duncan66
16:43 03.07.2016 89.29.32.XXX
Nevim jestli je chyba v prekladu, nebo u Rosberga, ale pokud se nepletu, tak zavodni stopu si voli vedouci jezdec a nikoli ten co je na vnitrku, nebo se pletu ja? Pred zacatkem brzdeni byl Lewis temer o celou delku vepredu a od te chvile se Nico az do kolize nedostal pred nej.
uzivatel002032
16:39 03.07.2016 31.28.151.XXX
Nico se projevil, jako opravdový závodník: "hlavně nepřiznat chybu"
Duncan66
16:37 03.07.2016 89.29.32.XXX
Proc vnitrkem? Vnejskem se jako predjizdet nesmi? Jak mam predjet soupere vnitrkem, kdyz on je pomalu u vnitrni krajnice? Clovece prosimte podivej se na opakovacku a podivej se, kde jsou oba vozy v momentu kolize. A podivej se, jak ma natocene kola Rosberg. V ostre pravotocive zatacce Rosberg radny kus za apexem porad volant rovne, ale Magor je Hamilton? Rosberg se jel do lesa vychcat nebo kam ze to jel?
uzivatel002063
16:27 03.07.2016 176.74.128.XXX
Pokud chceš předjet , musíš vnitřkem... zkus si to někdy na okruhu v Brně nebo Mostě. Ani to nemusí být v F1...
uzivatel002063
16:12 03.07.2016 176.74.128.XXX
Závodní incident , magor jako Hamilton to samozřejmě zkusil , že ho Rosberg nepustí bylo jasné. Doplatil na to jen jeden , mohli skončit oba....nasolil bych oběma solidní pokutu od týmu. Mercedes na to mohl doplatit odstoupením obou vozů pár kol před cílem.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek