DISKUZE K ČLÁNKU Změnu chtěli všichni! odráží Todt kritiku omezení radiokomunikace

Radiová přestřelka mezi Hamiltonem a boxem Mercedesu, poněkud kratší, ale rozhodně rovněž dramatická výměna názorů mezi Räikkönenem a inženýry Ferrari. Kulisa Grand Prix Evropy se vyhrotila do podoby: "všechno špatně, znova a lépe".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změnu chtěli všichni! odráží Todt kritiku omezení radiokomunikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 23.06.2016 16:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2016 11:47
"...Hamilton hovoří jednoznačně o… »
» Tomur (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2016 21:36
Zakázal bych všechny ty změny motorových módů a… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 23.06.2016 08:22
No ono se podle všeho u Hamiltona jednalo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Je to smutné, co se jim stalo ale cíl by měl být jednoznačný. Nemusí se nic opět povolovat apod. Stačí zjednodušit ovládání. Na co potřebují několik map motoru ? Jedna na bránění, jedna na útočení, jedna na šetření,... Tohle přesně je to, co je tam navíc. Prostě jedno nastavení a jeď. To samé brzdy. Nastavují je v průběhu kola dopředu a dozadu. Jednou nastavíš a konec. A s týmem může řešit jen poruchy apod. :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Zakázal bych všechny ty změny motorových módů a podobné vymoženosti, je to v první řadě šampionát jezdců. Jednu motorovou mapu, jeden režim motoru a dost.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    "...Hamilton hovoří jednoznačně o znehodnocení závodu, protože nemohl zasáhnout do boje o vedení z důvodů změny režimu motoru"
    Zdroj: [odkaz na stránku]
    Já bych zase řekl, že kdyby takové problémy měli pořád, nedošlo by k jednoznačnému znehodnocení 3 sezon F1 neskutečnou nudou. 12

    Ale mám pro Mercedes jedno jednoduché řešení. Pro jednodušší piloty můžou dát na volant jen jeden přepínač "on-off". Šampionát vyhrají i tak. 12

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      No ono se podle všeho u Hamiltona jednalo o přepnutí jen jednoho přepínače, a to přepínače na volantu pod obrazovkou dole vlevo se žlutým pozadím číselníku... stačilo zvolit o stupeň vyšší míru využití rekuperace... bohužel Lewis zazmatkoval a nevěděl co má dělat.

      V jeho případě mě napadá věta z filmu "Škola základ života - Méně vtipu při oblékání, více vtipu při učení".

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama