DISKUZE K ČLÁNKU Honda nechce před rokem 2017 Mercedes jen kopírovat, půjde dál vlastní cestou?

Honda zvažuje, která konstrukční řešení uplatní u pohonné jednotky pro příští sezónu, kdy již její vývoj nebude omezen žetony. Nevylučuje, že rozložení komponent dominantního Mercedesu nezkopíruje, byť by šlo o nejjednodušší cestu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda nechce před rokem 2017 Mercedes jen kopírovat, půjde dál vlastní cestou?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 24.05.2016 21:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 23.05.2016 17:20
Jojo, také bych řekl, že to vypadá u Ferrari na… »
» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 23.05.2016 16:12
Kopírování nejlepšího vede tam, kde je Ferrari.… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 23.05.2016 17:19
Honda nelpí na vlastním řešení, lpí na tom, které… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nejlepší řešení je pouze jedno.
    A pokud Honda nepříjde s něčím převratnějším, tak je konečný výsledek jasný už teď.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomáš F.

    Tomáš F.

    85.13.68.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      líp než Ferrari co furt kopíruje a furt jezdí druhý? 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        No Ferrari při prvním pokusu šlo vlastní cestou a skončili na čtvrtém místě, druhý rok zvětšili turbo podle mercedesu a byly druzí, letos zatím také druzí. Honda šla vlastní cestou a v první sezoně byly předposlední, porazili jen tragicky Manor z loňským Ferrari, letos jsou zatím osmí, s tím že reálně by mohly poskočit na šesté místo a porazit týmy jako Haas, FI, Sauber, Renault a Manor.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Libi se mi jak vys jake ma/mel turbo mercedes a jake ma/melo turbo Ferrari. Libi se mi jak si naivne myslis, ze nejlepsi motor je otazkou nejvetsiho turba, coz je totalni hovadina.
          Ferrari je v F1 bez přestávky mnoho let, Honda loni zacala, takze srovnavat to nelze. Tim jen ukazujes ze jsi totalne mimo. McL uz rok predtim s motory Mercedes byl slusne pozadu.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            a nenapovídá ti to teda náhodou něco v tom smyslu, že problém mcl nebude asi jenom v motoru???
            Je evidentní, že netušíš, o čem ten turbomotor vůbec je. Pokud máš omezené otáčky, tak velikost = výkon, problém je pouze v tom, že musí navrhnout turbo tak velké, aby dávalo co největší plnící tlak a zároveň jenom tak velké, aby turbína efektivně zpracovávala výfukové plyny a naopak svojí velikostí motor nedusila. Tohle má nejlíp pořešeno mercedes - mají nejlepší efektivitu spalování - a jelikož má Honda nejhorší spotřebu = nejhorší efektivitu motoru = může mít jenom menší turbo než konkurence = nejmenší výkon a to ničím neokecáš...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          90.180.138.XXX
          Po prvním pokusu .. hele, pokud vím, Ferrari je v F1 od prvního závodu, Ferrari už v roce 2010 mělo podklady na nové motory a pracovali na nich až v roce 2013 jako Honda, jenže problém je, že Honda byla úplně mimo F1 a navíc pokud bereme novou éru motoru stejně má Ferrari rok na víc, tak jak to můžeš srovnávat nehledě na to, že McLare - Honda letos můžou bejt 5 v PK, to že Ferrari první rok bylo 4, loni 2 a letos budou rádi za 3 místo jen ukazuje, že kopírování není správná cesta 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    No nevím, zkopírovat nejlepší řešení dává v prvním kroku šanci dotáhnout tohe nejlepšího...a po vylepšení ho pak i předběhnout. Lpění na vlastním, leč špatném řešení k dohnání nejlepšího nevede (o čemž nás Honda už druhým rokem přesvědčuje). Ale pokud jim dva roky nestačili, proč ne.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Kopírování nejlepšího vede tam, kde je Ferrari. Jejich ztráta se nijak moc nezmenšuje, a naopak se jim z druhé strany čím dál víc přibližuje střed pole.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Jojo, také bych řekl, že to vypadá u Ferrari na promarněnou letošní šanci. Nedivil bych se, kdyby na konci roku padaly hlavy 03

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Honda nelpí na vlastním řešení, lpí na tom, které přinese největší bonus, aby mohla Mercedes porazit. Honda tvrdí, že teoreticky je možné rekuperovat dostatečnou energii z turba i při jejich současném konstrukčním řešení. Takže proč je Hondy řešení dle tebe špatné?
      Honda nemá předkomůrkové zapalování, což přinese velký posun dopředu až ho příští rok nasadí. Pokud z kopíruje řešení Mercedesu ztratí se její aerodynamická výhoda. Honda musí prověřit data a pak dle toho zvolit nejideálnější řešení a ne jen kopírovat.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hmm, z menšího turba nikdy nedostanou stejnej výkon jako z většího, to už se přesvědčilo ferrari. Nakonec to dopadne tak, že vytáhnou ze šuplíku co vopajcli od meďourů a postaví motor na tomhle základě

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Někdo tu pořád nechápe. Honda říká, že z jejich turba jde rekuperovat dostatečnou energii. To znamená, že jejich turbo je dost veliké. Mercedes má turbo asi větší, což znamená, že můžou rekuperovat více energie, ale stejně jí ve výsledku možná rekuperovat nemohou, protože to provozní podmínky motoru na okruhu neumožňují. Takže jejich turbo je možná větší, ale nic navíc nepřinese. Když je naopak turbo moc veliké je to špatně, což říkal i Mercedes, protože to způsobuje ztráty výkonu. Prostě turbo musí být akorát, aby byla účinnost motoru maximální. Teď jde o to získat data, zkušenosti a z nich odvodit co je pro motor nejideálnější. A není to jen o turbu a jeho velikosti, je to o úspornosti motoru, rekuperaci kynetické energie, ovladatelnosti motoru, jeho spalování,..., takže spalovák s MGU-H může být jen 1/4 problému s výkonem. Honda toho loni moc nenajezdila, proto data asi nejsou úplně ideální pro vývoj.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            77.240.188.XXX
            Honda a McLaren na jaře roku 2014 tvrdili že mají motor na úrovni Mercedesu... na základě nezvratných faktů bych diskutoval o realitě a nikoli fantasmagorii.

            Tvrzení Hondy ohledně malého turba ej nesmysl, čím větší turbo, čím více tepla, tím více energie (při stejné účinnosti) aby rekuperovali stejné množství energie, museli by mít výrazně větší účinnost, pokud ji dosáhnou, konkurence je zkopíruje (a opět jim uteče).

            Dál píšeš o předzápalu v komůrce které Honda nemá, ale příští rok ho zkopíruje... od koho? Mercedesu.

            Pak hovoříš o úspornosti motoru... Honda přiznává že má problémy se spotřebou, Mercedes je zatím nejúspornější (i dle Ferrari a Renaultu), takže opět bude třeba příjít na to jak to dělají a zkopírovat to.

            Proč je podle mě řešení Hondy špatné? Mercedes má nejvýkonnější motor, dva tituli v jezdcích a konstruktérech a útočí na třetí. Honda má jednu sezonu na chvostu pole s cca. poloviční úspěšností nedokončení závodu, letos zatím zaostává za Mercedesem o cca. 80-100 koní, respektive 2 sekundy na kolo. Je to dostatečně srozumitelné?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Viidm, ze jsi mimo.
              Co Honda tvrdila, byly jen marektingove kecy, musely na sebe upozornit.

              Honda nic netvrdi o malem turbu. Honda rika, ze jeji turbo je akorat. Cim vetsi turbo tim vice energie je nesmyls. I Mercedes sam rika, ze velikost turba musi byt zvolena idealne, protoze pak zpusobuje ztraty pri rekuperaci. Kdyby znamenalo cim vetsi turbo tim lepe, tak uz maji dnes vsichni turba pul metru velika. Jenze nemaji. A to i proto, ze je omezeno mnozstvi paliva.
              Předzápal v komůrce je známý dávno. Co tedy zkopíruje? Je to otaázka provedení a to může mít každý výrobce jiný a asi i má, takže účinnost rovněž u každého jiná. roste výkon, klesá spotřeba.

              Ten nesmysl co píšeš o spotřebě je už hodně mimo. Na co by jako měli přijít? Takže říkáš, že Ferrari a Renault jen kopíruje, protože je nuestále pozadu. Na Hondě a její koncepci motoru je vidět, že oni nekopírují.
              Honda ztrácí, protože po nespolehlivém loňském roce teprve letos vlastně začala. Renault za ty léta účasti v F1 nic extra nepředvádí. Atmo motory měl slabé a dnes je s turbomotory neustále také dost pozadu. Nebýt RB motal by se na konci tabulky, tak jako to předvádí tovární tým.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                jestli je někdo mimo, rozhodně to není airwar1939.... vůbec nerozumíš základům motoru...
                ... a ten před zápal je patentově chráněn, proto není až tak jednoduché to do motoru dostat...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama