DISKUZE K ČLÁNKU Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů

Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 21.05.2016 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 20.05.2016 08:16
Zrušil bych žetony, klidně i ze dne na den. »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2016 07:36
Zetony, to byl napad za vsechny prachy »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2016 08:36
No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
pokud má renault tk blízko k ferrari, jak to že RB stále ztrácí na rovinkách? nesmysly za nesmylama .. přestaň být tak zaslepený už

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
ty jsi strašně zalepenej víš to? a co předveld renault 2014? pokud vím tak ten motor byl strašná troska .. jen to nebylo tak vidět protože trpělo i ferrari a trochu i mercedes, to že má Honda nejslabí motor je pravda .. ale že by byla o tolik horší než reneck není pravda, nebo to renault jako team má šasi z kamene a dřeva? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Pokud vím, tak těch cca 70 ps ztrácel Renault na Mercedes na konci roku 2015 a přes zimu u Renaultu našli cca 50 ps. Nevím kolik našli u Merglu, ale 50 to asi nebude, pže kromě Mercedesu se ostatní týmy s tímto motorem začínají ztrácet. Za posledních 6 měsíců dle dostupných dat Renault posílil o cca 80 ps (50 přes zimu, 30 nyní), jasně nemusíme tomu věřit, ale GP Kanady nám mnohé napoví. Myslím si, že více než 35 - 40 ps nebude rozdíl mezi Mercedesem a poslední spec. Renaulu. Ferrari 2016 bude podle mě nyní jiož jen nepatrně výkonnější než Renault, ale nikdo nespí a všichni vyvíjí. Důleřité je, že ti ze spodku se mistrům přibližují a to celé F1 může jen prospět.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Přesný výkon všech jednotek nezná kromě inženýrů jednotlivých výrobců nikdo. Dohledal jsem, že Energy V6T F1 2016 mělo před austrálií cca 875 ps. Takže 905 - 910 ps je myslím číslo blízké realitě. Ferrari nemá víc než 10 - 15 ps a Mercedes je jen těsně před Ferrari. 850 ps Hondy je taktéž číslo, které jsem dohledal. Každopádně místo psaní vět o bludech by bylo fajn, kdybys nám čtenářům pomohl a napsal počty ps dle tvých informací a dat. Myslím, že by to plno lidí ocenilo 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Honda má nejslabší, nejméně spolehlivý a nejžravější motor ve startovním poli s nejhorším ERS systémem. Jejich první sezóna byl totální propadák již od předsezónních testů a po roce a půl vývoje se nijak špici nepřiblížili. Renault za posledních 6 měsíců našel cca 80 ps a viditelně svůj motor přiblížil špičce a má ze své první sezóny 2 vítězství s Red Bullem. Zaslepený HellHogr si však myslí, že Honda odvedla lepší práci než Renault. Popravdě, to už zavání sebeztrapňováním HellHogre.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
protože Mercedes jako kocenpt takový jak sám předtím tvrdil nezměnil, na motoru pracovali dlouho před sezonou 2014, někde se psalo že už v roce 2010 s tím začali, Mercedes rád lže vyeřejnosti a fanouškům 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
já bych ji rozhodně nechtěl! to by mi na zahrádce nic nezbylo a dopadlo by to asi jako Clarksonův mixér s motorem z Corvety na koktejl pro chlapy.... 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Nebrani to vyvoji metodou pokus omyl. To muzou delat preci i nadale. Zetony limituji pouze vyber, co noveho nasadis nikoli co vyvines. Takze ty muzes udelat klidne 50 vylepseni na 50 castech motoru, ale potom se musis rozhodnout, ktere nakonec budou mit nejvyssi prioritu v nasazeni do motoru.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Proc to Honda nedokaze udelat jako Mercedes, ktery udajne az na par sroubku vymenil mezi sezonami cely motor a na nejake zetony nikdo nehledel, protoze to vse hodili na bezpecnost a spolehlivost? Proc to Mercedes umi a Honda ne? Kde je zakopany pes?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jak řikáš, všechny opatření pro úsporu znamenají vyšší náklady

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Takovou neměl ani Kutil Tim. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Skutečný výkon svých pohonných jednotek týmy dobře znají a o konkurenci mají taky velmi dobrou představu.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.68.XXX
Vim ze si fanda Renaultu...ale ten tvůj výhled co se tyce poctu koní nebo srovnávání motoru Renault na úroveň Ferrari je dost předčasný...Většina odbornych zdrojů a médií uváděla ze R.ztrácel na zacatku sezony na Merc.70...pak začali byt prohlášení ze R.stáhne polovinu...35...ale ted se uvádí ze dokázali "najít" 30...a Mercedes taky uz minimálně 10 našel...Je blbost cekat ze R bude ztrácet okolo 20 koni na Mercedes...kdyz budu velky optimista tak bych rekl ze i po upgradu budou tech 40- 50 koni za Mercedesem.. Jinak celkový počet koni si neodvazim odhadovat... Jinak Honda je dost pozadu... :(

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Jasně, pokud upravíš dím kdterý je řekněme za dva body jednou, tak je to za dva body... pokud ho předěláváš čtyřikrát, bude to za osm bodů.

Honda ale drobné úpravy moc nepotřebuje, pokud jí chybí cca. 50-80 koní což jsou obecné odhydy, tak potřebuje zásadní změnu... a na tu v podstatě v rámci sezony stejně čas není, bude úspěch, když se jím zásadní změna povede do startu další sezony.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Tak skutečný výkon jednotlivých motorů neví seriózně nikdo a pochybuji že se je jednou, třeba za pět let dovíme... všechno to jsou odhady.

Ale v zásadě má v tom příspěvku pravdu pokud jde o to, jak se s technologicky novým motorem který výrobce popasoval. 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ach ty bludy s počtem koní...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
A co Hondě bránilo v tom přijít do F1 již v r. 2014?! Oni sami prohlašovali, že počkají ještě rok, že to bude výhoda. Já již tehdy v r. 2014 tvrdil, že je to blbost a že žádná laboratoř nenahradí tvrdá data z okruhů. Nyní se jen potvrzuje, že to byla pravda.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
Nejhorší práci samozřejmě předvedl Renault, když se podívám na výsledky 2014 a 2015 a vezmeme v úvahu že měl o rok na víc než Honda, logicky vzchýzí že Renault odveld strašně zlou práci

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Honda rozhodně motory umí dělat, vždy to uměla, vždy to umět bude. Je však nutno si přiznat, že jejich koncept motoru V6T pro F1 je opravdový průšvih. Mercedes do toho investoval nejvíce a nejdéle a nyní sklízí po právu ovoce, protože má nejlepší koncept. Ferrari zmrvilo "jen" turbo, což ho odsoudilo bojovat s Renautem v r. 2014, avšak díky správné koncepci se jim to podařilo rád do kupy relativně rychle. Renault nejvíce prodělal na tom, že měl podfinancovaný program a neměl svoje šasi, přes zimu však i oni zamakali a nyní dle všeho brzy nasadí motor, který bude výkonově defakto tam kde je letošní Ferrari. Tzn. koncept taktéž ok. Po upgradu Renautu to bude cca následovně:

Mercedes: 920 - 930 ps
Ferrari 2016 - 910 - 915 ps
Renault 905 - 910 ps
Ferrari 2015 - 905 ps
Honda - 850 ps

Je správné, že se od příštího roku žetony ruší, Hondě to dá novou příleřitost k tomu, aby se svým výkonem, spolehlivostí a spotřebou konečně něco udělala. Je však nutné si přiznat, že koncepčně odvedla ze všech výrobců nejhorší práci, protože kdyby měli koncept v pořádku, momentální žetony by jim stačili v pohodě...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Problem je castecna modernizace dilu, kdy to sezere hodne zetonu a prinos je maly. Proto asi to velke cislo od Hasegawy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama