DISKUZE K ČLÁNKU Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů
Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
20.05.2016 08:36
No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
19:51 21.05.2016 90.180.138.XXX
ty jsi strašně zalepenej víš to? a co předveld renault 2014? pokud vím tak ten motor byl strašná troska .. jen to nebylo tak vidět protože trpělo i ferrari a trochu i mercedes, to že má Honda nejslabí motor je pravda .. ale že by byla o tolik horší než reneck není pravda, nebo to renault jako team má šasi z kamene a dřeva?
Adi
14:02 21.05.2016 212.96.178.XXX
Pokud vím, tak těch cca 70 ps ztrácel Renault na Mercedes na konci roku 2015 a přes zimu u Renaultu našli cca 50 ps. Nevím kolik našli u Merglu, ale 50 to asi nebude, pže kromě Mercedesu se ostatní týmy s tímto motorem začínají ztrácet. Za posledních 6 měsíců dle dostupných dat Renault posílil o cca 80 ps (50 přes zimu, 30 nyní), jasně nemusíme tomu věřit, ale GP Kanady nám mnohé napoví. Myslím si, že více než 35 - 40 ps nebude rozdíl mezi Mercedesem a poslední spec. Renaulu. Ferrari 2016 bude podle mě nyní jiož jen nepatrně výkonnější než Renault, ale nikdo nespí a všichni vyvíjí. Důleřité je, že ti ze spodku se mistrům přibližují a to celé F1 může jen prospět.
Adi
13:55 21.05.2016 212.96.178.XXX
Přesný výkon všech jednotek nezná kromě inženýrů jednotlivých výrobců nikdo. Dohledal jsem, že Energy V6T F1 2016 mělo před austrálií cca 875 ps. Takže 905 - 910 ps je myslím číslo blízké realitě. Ferrari nemá víc než 10 - 15 ps a Mercedes je jen těsně před Ferrari. 850 ps Hondy je taktéž číslo, které jsem dohledal. Každopádně místo psaní vět o bludech by bylo fajn, kdybys nám čtenářům pomohl a napsal počty ps dle tvých informací a dat. Myslím, že by to plno lidí ocenilo
Adi
13:51 21.05.2016 212.96.178.XXX
Honda má nejslabší, nejméně spolehlivý a nejžravější motor ve startovním poli s nejhorším ERS systémem. Jejich první sezóna byl totální propadák již od předsezónních testů a po roce a půl vývoje se nijak špici nepřiblížili. Renault za posledních 6 měsíců našel cca 80 ps a viditelně svůj motor přiblížil špičce a má ze své první sezóny 2 vítězství s Red Bullem. Zaslepený HellHogr si však myslí, že Honda odvedla lepší práci než Renault. Popravdě, to už zavání sebeztrapňováním HellHogre.
Duncan66
13:33 20.05.2016 89.29.32.XXX
Nebrani to vyvoji metodou pokus omyl. To muzou delat preci i nadale. Zetony limituji pouze vyber, co noveho nasadis nikoli co vyvines. Takze ty muzes udelat klidne 50 vylepseni na 50 castech motoru, ale potom se musis rozhodnout, ktere nakonec budou mit nejvyssi prioritu v nasazeni do motoru.
Duncan66
13:13 20.05.2016 89.29.32.XXX
Proc to Honda nedokaze udelat jako Mercedes, ktery udajne az na par sroubku vymenil mezi sezonami cely motor a na nejake zetony nikdo nehledel, protoze to vse hodili na bezpecnost a spolehlivost? Proc to Mercedes umi a Honda ne? Kde je zakopany pes?
jako
11:05 20.05.2016 46.135.68.XXX
Vim ze si fanda Renaultu...ale ten tvůj výhled co se tyce poctu koní nebo srovnávání motoru Renault na úroveň Ferrari je dost předčasný...Většina odbornych zdrojů a médií uváděla ze R.ztrácel na zacatku sezony na Merc.70...pak začali byt prohlášení ze R.stáhne polovinu...35...ale ted se uvádí ze dokázali "najít" 30...a Mercedes taky uz minimálně 10 našel...Je blbost cekat ze R bude ztrácet okolo 20 koni na Mercedes...kdyz budu velky optimista tak bych rekl ze i po upgradu budou tech 40- 50 koni za Mercedesem.. Jinak celkový počet koni si neodvazim odhadovat... Jinak Honda je dost pozadu... :(
airwar1939
10:53 20.05.2016 77.240.188.XXX
Jasně, pokud upravíš dím kdterý je řekněme za dva body jednou, tak je to za dva body... pokud ho předěláváš čtyřikrát, bude to za osm bodů.
Honda ale drobné úpravy moc nepotřebuje, pokud jí chybí cca. 50-80 koní což jsou obecné odhydy, tak potřebuje zásadní změnu... a na tu v podstatě v rámci sezony stejně čas není, bude úspěch, když se jím zásadní změna povede do startu další sezony.
Honda ale drobné úpravy moc nepotřebuje, pokud jí chybí cca. 50-80 koní což jsou obecné odhydy, tak potřebuje zásadní změnu... a na tu v podstatě v rámci sezony stejně čas není, bude úspěch, když se jím zásadní změna povede do startu další sezony.
airwar1939
10:50 20.05.2016 77.240.188.XXX
Tak skutečný výkon jednotlivých motorů neví seriózně nikdo a pochybuji že se je jednou, třeba za pět let dovíme... všechno to jsou odhady.
Ale v zásadě má v tom příspěvku pravdu pokud jde o to, jak se s technologicky novým motorem který výrobce popasoval.
Ale v zásadě má v tom příspěvku pravdu pokud jde o to, jak se s technologicky novým motorem který výrobce popasoval.
Adi
10:35 20.05.2016 176.74.140.XXX
A co Hondě bránilo v tom přijít do F1 již v r. 2014?! Oni sami prohlašovali, že počkají ještě rok, že to bude výhoda. Já již tehdy v r. 2014 tvrdil, že je to blbost a že žádná laboratoř nenahradí tvrdá data z okruhů. Nyní se jen potvrzuje, že to byla pravda.
Adi
10:27 20.05.2016 176.74.140.XXX
Honda rozhodně motory umí dělat, vždy to uměla, vždy to umět bude. Je však nutno si přiznat, že jejich koncept motoru V6T pro F1 je opravdový průšvih. Mercedes do toho investoval nejvíce a nejdéle a nyní sklízí po právu ovoce, protože má nejlepší koncept. Ferrari zmrvilo "jen" turbo, což ho odsoudilo bojovat s Renautem v r. 2014, avšak díky správné koncepci se jim to podařilo rád do kupy relativně rychle. Renault nejvíce prodělal na tom, že měl podfinancovaný program a neměl svoje šasi, přes zimu však i oni zamakali a nyní dle všeho brzy nasadí motor, který bude výkonově defakto tam kde je letošní Ferrari. Tzn. koncept taktéž ok. Po upgradu Renautu to bude cca následovně:
Mercedes: 920 - 930 ps
Ferrari 2016 - 910 - 915 ps
Renault 905 - 910 ps
Ferrari 2015 - 905 ps
Honda - 850 ps
Je správné, že se od příštího roku žetony ruší, Hondě to dá novou příleřitost k tomu, aby se svým výkonem, spolehlivostí a spotřebou konečně něco udělala. Je však nutné si přiznat, že koncepčně odvedla ze všech výrobců nejhorší práci, protože kdyby měli koncept v pořádku, momentální žetony by jim stačili v pohodě...
Mercedes: 920 - 930 ps
Ferrari 2016 - 910 - 915 ps
Renault 905 - 910 ps
Ferrari 2015 - 905 ps
Honda - 850 ps
Je správné, že se od příštího roku žetony ruší, Hondě to dá novou příleřitost k tomu, aby se svým výkonem, spolehlivostí a spotřebou konečně něco udělala. Je však nutné si přiznat, že koncepčně odvedla ze všech výrobců nejhorší práci, protože kdyby měli koncept v pořádku, momentální žetony by jim stačili v pohodě...
uzivatel001639
09:56 20.05.2016 89.111.73.XXX
Problem je castecna modernizace dilu, kdy to sezere hodne zetonu a prinos je maly. Proto asi to velke cislo od Hasegawy.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek