DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: Pravidla pro rok 2017 jsou krokem špatným směrem

Chystané změny pro rok 2017 by měly přinést dramatičtější podívanou, rychlejší monoposty, ale ne každý je o tom přesvědčen. Mezi pochybovače patří první muž průběžné klasifikace šampionátu F1 Nico Rosberg.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg: Pravidla pro rok 2017 jsou krokem špatným směrem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 29.04.2016 10:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovalo 11 lidí) 27.04.2016 13:19
Možná se dříve jezdilo rychleji, ale zcela určitě… »
» Situs (Hlasovalo 10 lidí) 27.04.2016 12:26
A je tomu skutečně tak? Vždyť když se dříve… »
» Alfred (Hlasovalo 9 lidí) 27.04.2016 14:13
Tak určitě, ovšem s nadsázkou kdybys neměl tohle … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
OK, beru. Asi máme s Prostem jen neoprávněný pocit. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
clip the appex
94 je letošní průměr, díky závodu v Číně kde bylo registrováno registrováno 161 předjetí - dosavadní rekord byl z mokrého závodu Brazílie 2012, kde bylo předjetí 144

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Můžu vědět zdroj? 94 předjetí za závod mi přijde fakt hodně.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Nechci ti brát iluze a svaté přesvědčení, ovšem statistika počtů předjetí na závod mluví docela jasně a nikdo nic vytahovat nemusí...jako třeba počet startujících v době Prosta, který byl značně vyšší než současných 22, nebo to, že současná dominance Mercedesu stále nedosahuje úrovně dominance McLarenu za dob Prostových, kdy celkem pravidelně nadělil kolo ztráty i jezdci, který šel s ním na podium...nebo třeba to, že i dnes by si mnozí různé nastavení pro kvaldu a závod klidně dovolili, jenže to by musel někdo vědět, že to nedovolují pravidla.

2016- zatím 94,00 předjetí na závod
2015- 30,80
2014- 43,58
2013- 52,00
2012- 51,28
2011- 59,06

2010- 21,33
2009- 10,04
2008- 10,54
2007- 11,21
2006- 13,56
2005- 9,89
2004- 12,63
2003- 15,43
2002- 11,94
2001- 10,60
2000- 11,42
1999- 13,43
1998- 11,57
1997- 14,00
1996- 11,23
1995- 13,31
1994- 18,87
1993- 26,36
1992- 24,31
1991- 28,83
1990- 29,47
1989- 32,50
1988- 27,38
1987- 34,88
1986- 36,31
1985- 39,50
1984- 43,20
1983- 41,50
1982- 41,60
1981- 32,63

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Alain Prost evidentně nesouhlasí. Když napsal, že klidně obětoval kvaldu a raději startoval z půlky pole, aby si připravil auto na závod, muselo se předjíždět mnohem víc. Dnes by si to nikdo nedovolil. 04
A samozřejmě pokud si člověk nevytáhne roky těsně před DRS, může vidět v historii mnohem víc předjíždění než dnes. 04

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
on to kolikrát není závod, ale celá sezona. Jak začala F1 uplatňovat aerodynamiku, tak je předjetí těžší a těžší. Otázkou je, zda v současnosti není to předjetí až moc snadné. V minulosti se říkalo, že k předjetí musel být předjíždějící rychlejší o 1s aby dokázal přejdjet, to v dnešní době neplatí, v podstatě stačí 1-2 desetiny a pomocí DRS se prožene okolo soupeře.
Takže chápu Situse, že by chtěl zpět to napětí, které klasický souboj na trati přinášel, ale zároveň by to znamenalo mnohem méně akce a další odliv diváků...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Přesně. Když dvouhodinový závod scucnu do dvou minut, bude tam vzrušení až až.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
no jo vnoučku, ovšem párminutové kompilace na youtube nejsou závody, víme?

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

178.209.152.XXX
Nikdy neříkej nikdy... zkuste youtube synci... 14

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Tak určitě, ovšem s nadsázkou kdybys neměl tohle (letošní Čína) , nejspíš nemáš nic (Abu Dhabi před 6 lety). A pár kvalitních soubojů se odehraje i v současnosti, stejně jako dřív, taky jich bylo pouze několik. Je to hodně o selektivních a hlavně idealizovaných vzpomínkách na základě kterých kdekdo teď argumentuje jak se kdysi na krev předjíždělo takřka každý závod. No ale tak tomu až na opravdu pár výjimek nikdy nebylo a nevím proč by tomu tak nejednou být mělo.

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Teď je sice předjetí daleko více .... jenže je to takové předjetí bez napětí. Závod skončí a já si nejsem schopen vybavit jednotlivé manévry, natož aby mi to zůstalo v hlavě. Takhle to alespoň pro mě postrádá šťávu. Není to jen o tom kolikrát si tam někdo prohodí pozici, ale jak a jak dlouho ten souboj trvá.

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Možná se dříve jezdilo rychleji, ale zcela určitě se nepředjíždělo více, takže bych spíš tvrdil že to nešlo. A ano, současné pneu opravdu nedokážou přenést výkon na dráhu tak jak se královnu motorsportu sluší a patří, ale skýtá to, čeho se nová generece fanoušků a bohužel nejen ona, halasně dovolává - většího počtu předjíždění a soubojů.
F1 se dostalu do problémů, které již možná nemají rešení, protože jakmile vyřeší jeden problém, další se jen prohloubí. Začalo to šetřením nákladů, které se možná nijak neponížili a Bernie poslední Concord agreement vše jen zazdil, pak přišli šprcky od Pirelli a DRS, které poskytly více děje do závodů, ovšem teď by všichni chtěli aby se na dráze pořád něco dělo ale bez šprcků a DRS. Polovina chce návrat tankování i když před jeho zákazem se většinou předjíždělo v boxech..no a to je furt něco.
Ostatně když Alonso nedokázal předjet Petrova v Abu Dhabi 2010, tak se tam odehrálo všeho všudy 6, slovy šest předjetí....a to měla F1 plnokrevné závodní gumy...ovšem ani nechci domýšlet jak by vypadali diskuze samozvaných pamětníků a odborníků na všechno kdyby se teď takové závody staly opět běžným standardem , stejně jako tomu bylo X desetiletí předtím,

+ 11 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A je tomu skutečně tak? Vždyť když se dříve jezdilo tak rychle jakej je cíl změn, tak také měli takovej přítlak - ne-li větší, a šlo to ne? Já stále vidím problém spíše v pneumatikách, kde jízdou v závěsu dojde k jejich likvidaci. Tam doufám že princip filosofie hadr gum se změní a jezdec v závěsu nebude mít po závodě. Alespoň jsem tuto změnu pochopil kdy Pirelli dostalo úkol na přání jezdců ať se na pneu může tlačit. Prostě to šetření gum musí zmizet. Mě to objíždění na různých strategií stejně moc nebere a klidně nepovedenej pokus o předjetí kolo na kolo trvající půl závodu beru všema deseti 04

+ 10 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama