DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil
Honda již dříve slíbila, že se po vyřešení problémů se spolehlivostí pomůže zaměřit na výkonnost. Její sportovní ředitel Jusuke Hasegawa si uvědomuje, že je potřeba zapracovat na maximálních rychlostech, které s McLarenem na závodních tratích dosahují.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
11:19 13.04.2016 37.188.234.XXX
Možná v tom hraje svoji roli i to, že McLaren má podobný rozpočet, jak Sauber, Force India a Williams dohromady (když vezmu v úvahu to, co to Sauberu, FI a Williamsu zůstane po zaplacení PJ, které má McLaren zdarma, tak to možná ani nebude nadsázka).
Pak se dá předpokládat, že šasi McLarenu bude z téhle skupiny nejlepší a kdo ví, možná i dost na to, aby do jisté míry vykompenzovalo Hondu. Byť teda na Force Indii McLaren podle mne nemá a na Williams taky ne.
Pak se dá předpokládat, že šasi McLarenu bude z téhle skupiny nejlepší a kdo ví, možná i dost na to, aby do jisté míry vykompenzovalo Hondu. Byť teda na Force Indii McLaren podle mne nemá a na Williams taky ne.
Petr
07:37 13.04.2016 109.81.245.XXX
Nevím, jak jsi na to přišel, ale při rozhovorech s nimi mě naopak spíše překvapilo, jak se shodují. Ti lidé z týmů nic neodhadují - své údaje znají naprosto přesně, a naopak díky datům dokáží celkem přesně určit sílu soupeřů - nejen výkon motoru, ale i zvolený odpor atd. Rozhodně se neliší o +/- 50 koní. Samozřejmě si ale můžeš věřit, čemu chceš.
uzivatel001639
20:25 12.04.2016 178.255.168.XXX
Je zajimave, jak lidi z ruznych staji rikajici ruzne info o vikonech a take se ohaneji cisly z dat. Ti inzenyri, aerodynamici a sefove tymu jen neco odhaduji a vysledky se ruzni +/- 50 koni Jedine cemu verim, je ze ma Mercedes nejsilnejsi motor
HellHogr
16:06 12.04.2016 90.180.138.XXX
Koukám, že jsou tu velké dohady ohledně řeči čísel, no vzhledem k tomu, že je jasné, že letošní PJ Ferrari je stále silnější než PJ Hondy, tak McLaren musí mít hodně silné šasi, když McLaren na motorvé trati v Bahrajnu ujel Sauberu o parník, nemluvě o FI, která má letošní PJ Mercedesu a navíc Stoffel Van. nebyl daleko ani od Williamsu (samozřejmě Williams jel konzervativní strategii) tak se mi nabízí otázka, je PJ Hondy nejslabší a šasi McLarenu jedno z nejlepších, nebo PJ Hondy není tak strašný křáp a šasi McLarenu je ok?
Petr
15:36 12.04.2016 109.81.245.XXX
Nevím, proč by mělo věrohodnost F1news snižovat to, pokud otiskneme názor šéfa týmu - jeho přímou řeč. Předtím jsem "otiskl" mnohem větší hovadinu - výrok Lowea hodnotícího Ferrari 2015 jako nejslabší motor v poli. To ti nevadí proto, že Renault zařadil před něj? Tobě unikají základy, o čem je objektivní novinařina - snažíme se vám předložit názory z celého spektra paddocku, i když jsou protichůdné. Co je pravda a co ne se pak snažím vysvětlit na základě čísel ve svých analýzách.
Tvá čísla raději nekomentuji, ale opět jsi zcela mimo - máš tam minimálně jeden fundamentální nedostatek a dokládáš, jak jsi naivní. Ale opět máš tu drzost to předkládat jako fakt, smajlíkovat a dělat ze mě hlupáka. To, že je Renault před Ferrari 2015 je nesmysl nejen pro mě, ale i pro celý paddock (krom jednoho politicky motivovaného výroku Lowea).
Tvá čísla raději nekomentuji, ale opět jsi zcela mimo - máš tam minimálně jeden fundamentální nedostatek a dokládáš, jak jsi naivní. Ale opět máš tu drzost to předkládat jako fakt, smajlíkovat a dělat ze mě hlupáka. To, že je Renault před Ferrari 2015 je nesmysl nejen pro mě, ale i pro celý paddock (krom jednoho politicky motivovaného výroku Lowea).
Adi
15:23 12.04.2016 176.74.140.XXX
Renault doplácí na slabé šasi. Ale i přes to si myslím, že celková výkonnost Renaultu (šasi + motor) není horší (nebo je jen lehce horší) než celková výkonnost Mclarenu. V prvním závodě dostal Button od obou Renaultů celkem dost naloženo (kvůli špatné práci Mclarenu s pneu), ve 2. závodě byl Vandoorne o cca 10s před Magnussenem, který však startoval z boxů. Uvidíme teď v Číně, za sebe se na pokračování tohoto souboje těším a doufám, že se tento souboj brzy přenese ke špici startovního pole, né do jeho 2. poloviny.
Adi
15:16 12.04.2016 176.74.140.XXX
Děkuji za upřesnění v článku, nyní je to pochopitelné.
Co se nesmyslnosti čísel týče, tak největší blbost za poslední týdny jsem četl zde a byla to další z "Hornerovin", konkrétně 0,8s. Fanatický fanda rozhodně nekritizuje svůj oblíbený tým, já se do špatné práce Renaultu opřel mnohokrát, ale to je úplně jedno. Myslím, že airway1939 (tak nějak byl ten nick) celkem přehledně spočítal, proč je to blbost, samozřejmě bez tvé reakce. Víš, udivuje mě, že člověk jako ty, který má přístup k informacím ve světě F1 jiný než normální smrtelník, má potřebu nechat otisknout takový hovadiny (narážím opět na článek o 0,8s). To opravdu posléze věrohodnost F1news shazuje.
Pokud vím, Renault tvrdí, že stáhli na Mercedes 0,5s, Mercedes se zlepšíl o cca 1s. Dle této logiky se Renault zlepšíl o 1,5s. Takže loňské Ferrari bylo o 2,3s a více lepším motorem než Renault? Tak to pak jo :) Toto je součet nepřesných čísel a pouze ukázka, jak se na to dá dívat... Jestli je pro tebe nesmysl, že Renault má silnější motor než Ferrari 2015, proč tady tedy visí článek o tom, že je to opačně, když si ty informace ověřujete?
Co se nesmyslnosti čísel týče, tak největší blbost za poslední týdny jsem četl zde a byla to další z "Hornerovin", konkrétně 0,8s. Fanatický fanda rozhodně nekritizuje svůj oblíbený tým, já se do špatné práce Renaultu opřel mnohokrát, ale to je úplně jedno. Myslím, že airway1939 (tak nějak byl ten nick) celkem přehledně spočítal, proč je to blbost, samozřejmě bez tvé reakce. Víš, udivuje mě, že člověk jako ty, který má přístup k informacím ve světě F1 jiný než normální smrtelník, má potřebu nechat otisknout takový hovadiny (narážím opět na článek o 0,8s). To opravdu posléze věrohodnost F1news shazuje.
Pokud vím, Renault tvrdí, že stáhli na Mercedes 0,5s, Mercedes se zlepšíl o cca 1s. Dle této logiky se Renault zlepšíl o 1,5s. Takže loňské Ferrari bylo o 2,3s a více lepším motorem než Renault? Tak to pak jo :) Toto je součet nepřesných čísel a pouze ukázka, jak se na to dá dívat... Jestli je pro tebe nesmysl, že Renault má silnější motor než Ferrari 2015, proč tady tedy visí článek o tom, že je to opačně, když si ty informace ověřujete?
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek