DISKUZE K ČLÁNKU Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější

Pirelli dnes odhalilo, jaké pneumatiky si piloti vybrali pro Velkou cenu Číny, která se pojede příští víkend.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké pneumatiky si vybrali piloti pro závod v Číně? Grosjean a Massa nejagresivnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 06.04.2016 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2016 16:59
Proc je na cely vikend jenom 13 sad? Kdyz vemu,… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 05.04.2016 17:24
01 Kdyby nemuseli papučky šetřit, nebo jich… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 06.04.2016 07:17
V Bahrajnu nebyly rozdíly ve strategiích velké? … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.233.XXX
    Grosjean měl už v Bahrajnu možná nejriskantnější strategii a předtím v Austrálii vydržel po startu nejdýl na žlutých (i když tam neměl velkou konkurenci, většina startovala na SS) - tak asi Haasy moc nežerou pneu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    týmy před Q odvezdají 6 sad pneu .. takže ve výsledku ty rozdíly ve strategii a kdo jaké má pneu nemusí být tak velké viz Bahrajn 03

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V Bahrajnu nebyly rozdíly ve strategiích velké? 20

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        90.180.138.XXX
        Krom toho že williams nevěděl co dělá ani ne, viz Ferrari mělo 3 sady střední směsy .. a kolik toho využili v závodě? nebo Mercedes .. jedn ua na krátkej stint .. takže ani ne no 11

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Ty rozdíly byly masivní, ne že "ani ne." Prvních 13 pilotů 12 odlišných strategií; 17 klasifikovaných jezdců předvedlo 14! odlišných strategií. Zřejmě nevíš, o čem mluvíš.

          Williamsy veděly, co dělají, jenže ta středně-tvrdá nefungovala nikomu tak, jak po poklesu teplot měla. To bylo celkem velké překvapení, při zpětném pohledu se to dobře chytračí.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            90.180.138.XXX
            odlišných strategí, které nakonec přiensli víceméně, že piloti stále jezdili u sebe, nezlob se na mě, ale to že někdo si protáhne stint a nebo že jede žlutá, červená, žlutá červená a opačně neshledávám jako velý strategický rozdíl, dobře Grosjean, Ham, Williamsy více vynikli než ostatní, ale v důsledku to nepřineslo nic extra řekněm si pravdu

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Různou délku stintů jsem považoval za stejnou strategii (i když bys s tím u jiných neuspěl). 03

              Když někdo jede "žlutá červená" a jiný "červená žlutá," pak to velký strategický rozdíl je (a to nejen kvůli klesající hmotnosti vozů a velkým změnám podmínek na dráze). Pokud to ty za odlišnou strategii nepovažuješ, jak potom hodnotíš strategie loni? Viděli jsme vůbec v nějakém závodě strategii odilšnou? 04 Z tvého pohledu musely být identické,

              Zkrátka v tomto nemáš pravdu. I ty důsledky byly obrovské - hodně "extra."

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.233.XXX
      V Bahrajnském závodě je problém najít dva piloty se stejnou strategií 03

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    83.208.5.XXX
    Proc je na cely vikend jenom 13 sad? Kdyz vemu, ze minimalne 4 nejmekci smesi na kvaldu, v treninku alespon dalsi jednu, lepe urcite dve pokud je planuju pouzit i v zavode. A potom ty dalsi smesi. Ldyz smes vydrzi 10-15 kol a v treninku jsem schopen zajet 60 kol, tak to je jenom do P1 a P2 8 sad, dalsi 3 do P3, minimalne 4 sady do kvaldy a potom je tady zavod, kde vzhledem ke strategii je potreba mit nachystane zase minimalne 3-4.
    Neboli tech sad by meli mit tak 20 na zavodni vikend.
    Bernie i FIA porad breci a vymysli kraviny, aby se vice jezdilo vpatek i v sobotu a pritom tim nejjednodussim pravidlem co se sad pneu tyce hazou veskere napady do kopru, protoze tymy musi setrit penumatiky, aby meli dost na cely zavodni vikend a dokonce musi v zavode pouzit pouzite pneu, aby meli vubec na cem dokoncit zavod. Tomu proste jednoduse nerozumim. Ze je kolikrat demence ve statnim sektoru pres ten urednicky kolos, kde hlava nevi co dela pata jeste chapu, ale v F1 o vsem v podstate rozhoduje par lidi a pravidla napr. ohledne poctu sad pneu v F1 urcite nejsou tak slozita jako rozpocet a chod celeho statu. Takze, jak je mozne, ze k necemu takovemu vubec muze dochazet? Je to neci zamer poskodit celek, politicka hra, ci jsou proste ve vedeni F1 pitomci?

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      01
      Kdyby nemuseli papučky šetřit, nebo jich měli aspoň dost, bylo by se v kvaldě na co koukat, protože by nemělo smysl sedět v boxech.

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama