Haas: Nepřišel jsem do F1, abych v ní udělal revoluci

iM2, 3. dubna 2016, 20:14 Google+

Pokud Günther Steiner má za povinnost obhajovat přístup Haasu k F1, který je výsadním zákazníkem Ferrari, majitel týmu, Gene Haas, naznačuje, že zde není proto, aby "vrhl kouli do mraveniště".

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Gene Haas, hrdý majitel velké strojírenské firmy, který má zajímavou vizi

Gene Haas, hrdý majitel velké strojírenské firmy, který má zajímavou vizi | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Američan je především velkým fanouškem automobilového sportu a Formule 1 byla logickým pokračováním jeho životního dobrodružství. Přál si, aby vzrostla jeho popularita, obzvláště u něj doma v USA. "Byl to přirozený přechod, protože jsem tu už v minulosti v mém dobrodružství byl tolikrát jako sponzor. V roce 2008 jsem podporoval projekt US F1. Viděl jsem způsob, jakým ta společnost pracovala. Bohužel ten projekt nespatřil světlo světa. Později mi Günther Steiner, který s námi byl v NASCAR od roku 2006, navrhl tuto myšlenku zákaznického auta," začíná Gene Haas své povídání pro l’Equipe.

"[Günter] zanalyzoval neúspěch US F1 a dospěl k závěru, že musíme najít novou cestu, jak se dostat na rošt. Nepřišel jsem, abych v F1 udělal revoluci. Myslím, že by bylo pěkné udělat tento sport otevřenějším. Vím, jak lidé fungují ve Spojených státech. Mají rádi sledování sportu a vím, jak televizní kanály mohou učinit Formuli 1 díky palubním kamerám anebo natáčení blíže jednotlivým stájím zajímavější. Bylo by to lepší, než jen vidět pouhý závod. Myslím, že budoucnost sportu tkví zde, v možnosti znovu nahlížení do srdce děje," pokračuje Američan.

img-responsive

Romain Grosjean při pátečním tréninku v Bahrajnu | foto: Pirelli

"Formule 1 je vášní, ano můžeme to tak říci. Mám rád automobilové závodění obecně. Má společnost a zvláště mé strojové nářadí jsou zahrnuty v konstrukci spousty závodních automobilů. Ze závodů jsem se hodně naučil čerpat při navrhování svého nářadí. Haas Automation a automobilové závody jsou v symbiotickém vztahu. Množství zúčastněných stran v motorsportu, dokonce i ty malé, používají naše produkty."

img-responsive

Piloti Haasu během víkendu v Bahrajnu | foto: McLaren

"Mimo Spojené státy, s výjimkou 500 mil Indianapolis, nejsou naše závody [kategorie, ve kterých se Haas prezentuje] moc populární. Měl jsem touhu zpropagovat moje produkty v zahraničí. Formule 1 je v mých očích dobrý způsob, jak zlepšit reputaci mé společnosti. Formule 1, to je to nejlepší v motorsportu. Pokud budou mé produkty v F1, což Haas je, tak jsou to ty nejlepší obráběcí stroje."

Vytisknout

Diskuze: Haas: Nepřišel jsem do F1, abych v ní udělal revoluci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton při pátečním tréninku v Bahrajnu

Max. rychlosti: Hamilton jel v Bahrajnu 340,5 km/h, McLaren jen o 4,4 km/h méně

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

  2. Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  3. GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  4. GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud