DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se stále zabývá myšlenkou opatřit si vlastní motor

Čtyřnásobní šampioni se po nástupu éry hybridních šestiválců museli vzdát svého postavení, následovaly rozpory o kvalitách motorů Renault, jehož důsledkem málem byl odchod ze scény F1. Red Bull se proto nevzdává myšlenky na vlastní pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se stále zabývá myšlenkou opatřit si vlastní motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 25.03.2016 11:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MeVo (Hlasovalo 14 lidí) 23.03.2016 16:38
Pozor !! Redbull požaduje konkurenceschopný motor… »
» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 23.03.2016 17:13
Já jsem teda McLaren nikdy moc nemusel a po té… »
» RoBertino (Hlasovalo 14 lidí) 23.03.2016 17:51
U Red Bullu bych spíš řekl, že trpí "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Sdělení o vlastním motoru jsou akorát populistické kecy. Tohle by Markovi Mateschitz nikdy nezaplatil. Kecy to byly i v době, kdy Red Bull sbíral jeden titul za druhým, ale tehdy by možná Mateschitz na to kývl. Po loňské "úspěšné" sezóně a zářném příkladu Hondy na to není ani minimální šance. Pokud bude Renault i v budoucnu zaostávat, tak to Red Bull zabalí, ale vlastní motor nikdy vyvíjet nebude.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Když se do toho článku začteš pořádně, zjistíš, že o výrobě vlastního motoru neřekl ani slovo. Mluvil o tom, že by si našli nějakého výrobce. Což v současných podmínkách je skoro stejné sci-fi jako si ho vyrobit. Po tom jak dopadla Honda a Renault se do toho při těch nákladech sotva někdo pustí. Počet výrobců motorů v F1 při současných pravidlech se spíš zmenší, než zvětší. A RB v tomto faktu hraje nulovou roli.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • MeVo

    MeVo

    89.102.207.XXX
    Pozor !! Redbull požaduje konkurenceschopný motor !! takže Ferrari, Honda, Renault a Mercedes vyvýjí, utrací, testují a makají několik let na tom aby měli pro sebe ten nejlepší motor aby mohli konkurenceschopně závodit v šampionatu f1. Helmut jen přijde a řekne požadujeme pokud možno ten nejlepší motor a pak vás snim zadupeme do země, děkujem. Jako jejich řeč se mě vůbec nelíbí a ani trochu se nedivím Ferrari že u nich s tímto požadavkem neuspěli. V tomdle u mě hodně stoupl Dennis s McLarenem i když na něj a na tým ted kde kdo plive ale on Dennis neplakal do medií že jim Mercedes utekl a že už jim nedá to nejlepší co mají atd... prostě spolkl hořkou pilulku, zatnul zuby a pustil se do práce. Sehnal pro svůj tým dodavatele motoru začli od 0, plácají se 2 roky na dně a snaží se vydobít z5 jejich stracenou pozici a jejich jméno, až se jim to povede, bude u mě Dennis docela hrdina. Až bude mět Honda vyladěný a výkoný motor tak pak zazvoní zvonek a za dveřma bude stát Helmut s kufříkem peněz od Dietricha a řekne " Máme tady plnej kufr peněz ale poždujeme to nejlepší co máte " Pak jen doufám že mu před nosem bouchnou s dveřma stejně jako to udělal Marchione.

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jenom bych opět zopakoval, že Honda se vrátila do F1 počtvrté a pokud se podíváme na její výsledky, nikdy nedrtila soupeře od samotného začátku. Třeba její motorová účast v 80. letech naplno vygradovala až po téměř třech sezónách. V tomto směru bych rozhodně Dennisovi nic nevyčítal, spíš bych ho ocenil, že po prvotním neúspěchu nepráskl do koní a nejel jinam.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já jsem teda McLaren nikdy moc nemusel a po té špionážní aféře už vůbec ne, ale za ten krok s Hondou si u mě hodně vylepšili renomé. Prostě se nevezou v proudu, ale hledají své vlastní řešení. Za to jim fandím, aby to dotáhli do vítězného konce. Dennis je holt muž činu a ne nějaká pavlačová referentka, která už několik let vede řeči o vlastním motoru. 12

        + 14 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        MeVo

        89.102.207.XXX
        Určitě a já si ani nemyslím že dva, tři roky dole jsou nějak moc. Když se podíváme do historie F1 tak i ti nejlepší měli někdy dlouhá období kdy na tom nebyli dobře.Bude to nějakou dobu trvat ale nepochybuji o tom že se dostanou z5. Líbilo by se mě kdyby se Redbull jako špičková a bohatá stáj F1 pokusila o něco podobného.Jistě, není jednoduché najít spojence kteří chtějí do F1, ale o tom ten boj v F1 je. Prostě nejde mět lusknutím prstu tu nejlepší techniku.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          U Red Bullu bych spíš řekl, že trpí "syndromem úspěchu". Čtyři roky na špici, což měl určitě odraz v mnoha oblastech, a najednou si kecli na zadek a zjistili, že tahají za kratší konec. To už způsobilo konec i jiným slovutným jménům, nejen v F1.

          + 14 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001836

            uzivatel001836

            109.105.39.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              dannak

              10.131.12.XXX
              Myslíš to neustálé shazování svého motorového partnera ? Ano, to zcela jistě ty zbylé dva potenciální dodavatele velmi motitovalo, aby jim dodávali.
              Upřímně jsem velmi rád, že Merc i Ferrari ukázali, že o takového zákazníka nestojí.

              + 10 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.137.XXX
    To už by ale měli začít soustružit, pokud to chtějí do příští sezóny stihnout 03

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Redbull Racing představuje:
    po úspěšném mnohadílném seriálu motorstory 2015 následuje toužebně očekávané pokračování v podobě motorstorry 2016 - toto je díl první 03

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama