DISKUZE K ČLÁNKU Radiová komunikace - co přesně se v sezóně 2016 smí a co už ne?

Všichni účastníci letošního šampionátu F1 dostali ještě před přesunem na místo konání prvního závodu sezóny 2016 přesné znění úprav a omezení radiové komunikace. Jak lze na první pohled posoudit, jde o mnohem tvrdší omezení, než se původně počítalo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Radiová komunikace - co přesně se v sezóně 2016 smí a co už ne?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 19.03.2016 15:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kostěj (Hlasovalo 6 lidí) 18.03.2016 06:11
Ty woe kdo si to má pamatovat? 16 »
» rock (Hlasovalo 6 lidí) 18.03.2016 08:19
Tak nevím. 2/3 z toho, co povolili, pilot buď… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2016 15:43
Si to cele zkazil. Me napadl jiny preklad :-D »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Pozn:. první dva výrazy záměrně necháváme v původním znění, protože jejich přesný překlad je neadekvátní.

    Jen to push hard přeložte 12 12 12 18 18 18

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.233.XXX
    Tak nevím. 2/3 z toho, co povolili, pilot buď vůbec nepotřebuje vědět nebo je mu po nich houby (push hard, časy soupeřů, problémy soupeřova vozu, pokud jsou daleko od sebe), vidí nebo by v nějakém rozsahu mohl vidět a vyhodnotit sám (počasí, mokrá trať, vlastní výjezd z trati, problémy soupeřova vozu, pokud jsou v kontaktní vzdálenosti, přejíždění obrubníků), mohl by se dovědět z volantu (povolení DRS, vyřazení z kvaldy, vlajky na trati), od traťových komisařů na trati pomocí vlajek a světel (překážka v konkrétní zatáčce) nebo by úplně stačilo, kdyby mu to ukázali na ceduli při průjezdu kolem pitlane (aktuální pořadí, zbývající čas).

    Zakázal bych rádiovou komunikaci úplně a omezil bych to na pokyn k odstoupení ze závodu v případě fatální technické poruchy. Zbytek bych nechal na traťových maršálech, ceduli na boxové zídce a na signálech na volantu.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Ty woe kdo si to má pamatovat? 16

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    37.221.248.XXX
    Absolutně nevidím jediný důvod omezovat radiokomunikaci.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001722

    uzivatel001722

    88.102.251.XXX
    Některým bodům vážně nerozumím. Například bod 18 nebo "Změna nastavení předního spoileru při další zastávce v boxech".
    Bylo by možné přidat odkaz na oficiální dokument? Děkuji.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama